וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מסיים את תפקידו

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 13:27

אריאל משעל עוזב לאחר כארבע שנים וחצי בהן כיהן כמנכ"ל המשרד תחת השר אריה דרעי: "מסיים את תפקידי בסיפוק רב ואין ספק כי עשרות הפרוייקטים שהקמנו מביאים לשינוי ממשי"

אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, מסיים את תפקידו לאחר כארבע שנים וחצי בהן כיהן כמנכ"ל המשרד תחת השר אריה דרעי. במהלך הקדנציה, המשרד בהובלתו של משעל הכפיל את תקציבו והגיע ליעדי ביצוע מהגבוהים במשרדי הממשלה. בתקופת כהונתו של משעל המשרד עסק בפרוייקטים בתחום הפיתוח הכלכלי, הפנאי והקהילה והחינוך הבלתי פורמאלי ברשויות המקומיות. בין היתר הקים המשרד מיזמי תעסוקה, האבים, מרכזי מצויינות, 200 מתקנים לשעות הפנאי ומרכזי צעירים.

אריאל משעל והשר אריה דרעי. יחצ,
אריאל משעל והשר אריה דרעי/יחצ

במהלך טקס חילופי השרים שנערך במשרד היום אמר השר דרעי: "המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל הפך להיות מהמשרדים הבולטים והביצועיים ביותר בממשלת ישראל ולא סתם הוא הפך לתיק המריבה בין המפלגות השונות במהלך המשא ומתן הקואליציוני. השר דרעי הודה לעובדי המשרד על העבודה הקשה ושיבח את מנכ"ל המשרד אריאל משעל על ההשגים אותם הוביל בתקופת כהונתו.

אריאל משעל: "אני מסיים את תפקידי בסיפוק רב ואין ספק כי עשרות הפרוייקטים שהקמנו מביאים לשינוי ממשי בחיי התושבים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית, מגיל גן ועד גיל הזהב. חזונו של השר דרעי לצמצום הפערים במטרה לקדם שיווין הזדמנויות ולחזק את המנהיגות המקומית בפריפריה בא לידי ביטוי בכל הפרויקטים אותם קידם המשרד במהלך הקדנציה. אני מודה לשר דרעי על האמון לאורך כל הדרך ולעובדי המשרד על העבודה המקצועית והמסורה לאורך השנים אני מאחל הצלחה לשר הנכנס".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully