וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מקס סטוק תקים סניף דגל במתחם נוף הגליל בבעלות צים אורבן לייף

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 18:00

צים אורבן לייף, בבעלות רני צים, מתכוונת להשקיע כ-20 מיליון שקלים בשיפוץ מרכז הקניות. סניף הדגל של מקס סטוק יתפרס על פני כ-2,700 מ"ר וזו תהיה החנות הגדולה ביותר במתחם

בסניף של מקס סטוק יוצע מבחר מורחב של כלל מחלקות הרשת: צעצועים, משחקים, כלי עבודה, כלי כתיבה, כלי בית ומטבח, טקסטיל ביתי, מוצרים לימי הולדת ולמסיבות פרטי עיצוב הום סטיילינג ועוד.

צים אורבן לייף רכשה את בניין 'סיטי 1' בינואר 2020 בתמורה ל-97 מיליון שקלים ומאז פעלה להשבחת הנכס והעלתה את התפוסה בו בכ-10%. החברה מדווחת כי שוויו כיום מוערך ב-111 מיליון שקלים, עליה של 14% בתקופה של 18 חודשים, ובימים אלו שוקדת החברה על תכניות פיתוח ושיפוץ המתחם בהיקף ההשקעה המוערך בכ-20 מיליון שקל, שיכלול מיתוג מחדש כמרכז לעיצוב הבית תחת השם 'צים אורבן דיזיין נוף הגליל' ויכלול חיבור והנגשת החניון ממפלס הקרקע לקומת מתחם העיצוב וכן מתיחת פנים משמעותית, אשר תספק חווית לקוח התואמת את אווירת ה'לייף סטייל' והמותגים המובילים בתחום.

הדמיה: צים אורבן דיזיין נוף הגליל.. בירנד סטודיו,
הדמיה: צים אורבן דיזיין נוף הגליל/בירנד סטודיו

תמהיל שייתן מענה מקיף לכל תחומי העיצוב, האבזור והבניה לבית

בני חליף, סמנכ"ל נכסים בצים אורבן לייף שבבעלות רני צים: "נוף הגליל, בירת הגליל התחתון, נמצאת בתנופה אדירה בשנים האחרונות, עם תכניות דיור, הייטק ותעסוקה. בכך מציעה העיר אינסוף הזדמנויות ל-200 אלף התושבים המגיעים ממגוון הישובים באזור וכן תיירים הפוקדים את האזור.

רשת מקס סטוק, הינה רשת כלבו מובילה בתחומה ותהווה עוגן משמעותי לקומת המסחר לצד חנות DIY מרשת הום סנטר, אשר חתמה גם היא על הארכת הסכם כולל הפיכת הסניף לחנות דגל אזורית. עוגנים אלה הינם חלק ממהלך רחב אשר יהפוך את המתחם כולו למרכז עיצוב לבית, הכולל תמהיל שייתן מענה מקיף לכל תחומי העיצוב, אבזור והבניה לבית.

אורי מקס: "רשת מקס סטוק שמחה ומתרגשת לרגל פתיחת סניף הדגל החדש בנוף הגליל, הסניף החדש יאפשר לקהל לקוחותינו מצפון הארץ להגיע לחנות וליהנות מחוויית קניה ייחודית, עם מגוון מוצרים המתחדש בכל שבוע. הרשת חרטה על דגלה להמשיך להתחדש ולשדרג את סניפיה כל העת, זאת על מנת לשפר את חווית הקניה לקהל לקוחותיה הקיים והחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully