וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המוסד לשעבר ישתף פעולה עם רמב"ם

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 15:24

מנהל בית החולים רמב"ם מיקי הלברטל, ויו"ר קבוצת הביומד שייזים, תמיר פרדו (ראש המוסד לשעבר) חתמו על הסכם שיתוף פעולה לקידום מיזמים בתחום הבריאות הדיגיטלית והטכנולוגיה הרפואית

"חתמנו על הסכם שנועד לזהות צרכים שלהם אין כיום מענה בתחום הרפואה ולפתח פתרונות טכנולוגיים, בעיקר בתחום המכשור הרפואי, הרפואה הדיגיטלית והסייבר הרפואי", אמר מייסד ומנכ"ל שייזים, יוסי בורנשטיין.

לקבוצת שייזים ניסיון עשיר בפיתוח מיזמים בתחום הביומד, משלב הרעיון, דרך פיתוח עסקי וגיוסי הון ועד לשגשוג חברות וליווי בתהליכי הנפקה.

"עד היום גייסנו מעל 100 מיליון דולר עבור מנעד רחב של מיזמים, יצרנו עשרות רבות של חיבורים ושותפויות אסטרטגיות ואת הניסיון הזה נביא גם לרמב"ם.

לקבוצה פעילות בינלאומית ענפה באירופה ובאסיה וכן עם גורמים רבים בתעשייה, המגלים עניין בפיתוחים הטכנולוגיים בישראל", אומר תמיר פרדו, לשעבר ראש המוסד ויו"ר קבוצת הביומד.

במרכז החדשנות של שייזים נמצאות חברות מובילות בתחום הרובוטיקה הרפואית, כולל חברה ציבורית הנסחרת בנסד"ק, חברות המפתחות בינה מלאכותית, וחברות שכבר הגיעו לשלב מכירות בעולם.

לדברי יוסי בורנשטיין, ברמב"ם יש רוח יזמית ותרבות ארגונית יחודית, ורוח זאת יחד עם הנסיון שנצבר בשייזים מייצרים סינרגיה יוצאת דופן בין שני הגופים. "הרפואה הדיגיטלית היא אחד ממנופי הצמיחה החשובים בעולם, ואחרי משבר הקורונה, אנחנו מאמינים שהקרקע בשלה להאצה משמעותית של הרפואה הדיגיטלית והמכשור הרפואי. ברמב"ם יפתח בקרוב מגדל התגליות, וראינו שם פוטנציאל גדול לחיבורים ולהשקעות, ולשותפויות אסטרטגיות במגוון רחב מאוד של תחומים החל מתחום הסייבר והבטיחות ברפואה וכלה ברובוטיקה בניתוחים זעיר-פולשניים".

תמיר פרדו בכנס מאיר דגן לביטחון ואסטרטגיה 2019, האקדמית נתניה , 18 במרץ 2019. שלומי גבאי
תמיר פרדו, פעם ראש מוסד, היום בחברת הביומד "שייזים". גייסו כבר יותר מ-100 מיליון דולר/שלומי גבאי

"מוסיפים לחזק את רוח החדשנות"

רועי אטלס, מנהל רמב"ם-מדטק, הזרוע לפיתוח טכנולוגיות של בית החולים רמב"ם, שהוביל לחתימה על ההסכם מציין כי "שני הצדדים יאיצו פתרונות מבוססי טכנולוגיה מתקדמת בתחום הבריאות, הרפואה הדיגיטלית והטכנולוגיות הרפואיות, במטרה לטייב את הטיפול בחולה. רמב"ם תביא לשולחן את חוקרי אגף המחקר, את השדה הקליני, את מערכות המחשוב ומאגרי המידע המתקדמים. נבחן כיצד הטכנולוגיות משתלבות בבית החולים, מול חולים ומול מערכות בית החולים".

לדבריו, ברמב"ם נוצרה מעטפת שלמה עבור הרופאים-החוקרים על מנת לאפשר להם ביצוע מחקר רפואי לצד פיתוח מכשור וציוד רפואי, לרבות גיוסי הון.

ד"ר מיקי הלברטל, מנהל המרכז הרפואי רמב"ם, מוסיף כי "הבולטות של המחקרים והצלחת הפיתוחים הטכנולוגיים בשנה האחרונה, שנת הקורונה, הובילו לקפיצת מדרגה בהידוק שיתופי הפעולה האסטרטגיים של רמב"ם עם שורה של גופים מובילים בעולם ובהם אוניברסיטת סטנפורד עם תוכנית הביודיזיין, המבטחת האמריקאית הגדולה אנת'ם, בית החולים המוביל בעולם במחקר וטיפול בסרטן סלואן קטרינג ועוד. ההסכם עם שייזים מוסיף לחזק את רוח החדשנות המציבה אותנו בשורה הראשונה של בתי חולים בעולם".

בית חולים רמב"ם, חיפה, 23 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
ביה"ח רמב"ם בחיפה. מקיים שיתופי פעולה אסטרטגיים עם כמה גורמים מובילים בעולם/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully