וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 16:44

קונסול כבוד חדש לליטא בישראל, מנהלת מחלקת מערכות מידע באלעד, סמנכ"ל שיווק ב-E.V. Motors, סמנכ"ל תפעול ביוניבו ועוד. כל המינויים והשינויים של השבוע במגזר העסקי

היהלומן ואיש העסקים שי שניצר מונה ביום שלישי לקונסול של כבוד של ליטא, בישראל. אתמול אחה"צ נערך טקס חגיגי להענקת תואר קונסול כבוד של ליטא בישראל במשרד החוץ בירושלים לשניצר, במעמד בכירים במשרד החוץ ביניהם גיל השכל - ראש הטקס במשרד החוץ, לינה אנטנביצ'יינה - שגרירת ליטא בישראל, גד פרופר - דיקן הסגל הקונסולרי בישראל ורז קינסטליך - ראש עיריית ראשון לציון, לה ברית ערים תאומות עם העיר קובנה שבליטא.

השגרירה גאנטנביצ'יינה אמרה בדבריה, כי היא מצפה שהמינוי של מר שי שניצר יקדם את קשרי הסחר והתרבות בין שתי המדינות. שניצר אמר: "אני נרגש וגאה על הזכות שניתנה לי, לייצג את הרפובליקה של ליטא בישראל. בכוונתי לפעול לקידום יחסי ידידות, תרבות, חינוך ועסקים, שיניבו פירות לטובת שתי המדינות".

שי שניצר (42 נשוי + 3), נשיא חברת ש.שניצר יהלומים, בוגר הפקולטה לכלכלה, ולימודי מינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב. שניצר כיהן ומכהן בתפקידים שונים בהנהלות בורסת היהלומים והתאחדות תעשייני היהלומים. בנוסף, יזם הקמת מספר חברות בתחום הטכנולוגי ומכהן כדירקטור בחברת נדל"ן בורסאית. הוא דור שלישי למשפחת יהלומנים ותיקה, נכדו של משה שניצר ז"ל, ובנו של שמואל שניצר, שכיהנו כנשיאי בורסת היהלומים.

שי שניצר. יחצ,
שי שניצר/יחצ

טל סופר כפיר , בת 48, מונתה למנהלת מחלקת מערכות מידע בחברת אלעד מחברות התוכנה הגדולות בישראל. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על בניית מחלקת מערכות המידע באלעד מהיסוד וניהולה בהתאמה לצרכי הקבוצה. ניהול המחלקה יתבצע תוך שיפור תהליכי העבודה, שדרוג איכות השירות וחדשנות טכנולוגית.

סופר כפיר היא בוגרת קורס מנמרי"ם , בעלת תואר שני במנהל עסקים בהתמחות בטכנולוגיה ממכללת רופין. במהלך 15 שנות ניסיונה המקצועי, ניהלה מוקדי תמיכה ואת מחלקת מערכות המידע בבית ספר יואל גבע, בתפקידה האחרון שימשה סמנכ"לית מערכות מידע ורכש ביואל גבע, והייתה אחראית תחום מערכות מידע, תשתיות, אבטחת מידע, רכש ולוגיסטיקה.

טל כפיר סופר. אלעד,
טל סופר כפיר/אלעד

חברת Locusview, המפתחת פלטפורמת תוכנה (SaaS) לניהול פרויקטי הקמת תשתיות רחבי היקף בתחומי האנרגיה, התקשורת והמים, מודיעה על מינויו של ששי עידן לתפקיד מנהל המוצר הראשי בחברה. עידן מצטרף ל- Locusview בתקופה בה החברה נמצאת בצמיחה גלובלית משמעותית. הטכנולוגיה הנוכחית של החברה הוכיחה את עצמה כבעלת ערך רב בשטח, בשלב הקמת התשתית עצמה, ועידן יהיה אמון על הרחבת היצע המוצרים לשלב התכנון, טרום ההקמה, ואופטימיזציית משאבים בחברה.

עידן מביא עמו מעל 20 שנות ניסיון בתחום ניהול המשאבים במערכי שירות מחברת ClickSoftware, שם מיצב את החברה כמובילה בקטגוריה זו כאשר כיהן כמנהל האסטרטגיה הראשי בחברה. עידן הוביל את חזון המוצר, האסטרטגיה ומפת הדרכים לפני ש-ClickSoftware נרכשה על ידי Salesforce בסכום של 1.4 מיליארד דולר.

"חברות תשתית מחפשות פלטפורמה אחודה עם פתרון מקיף מקצה לקצה עבור פרויקטי הקמת תשתיות מורכבים וLocusview נמצאת בפוזיציה הטובה ביותר המאפשרת לחברות התשתית להגיע לשם", ציין ששי עידן. "זו הזדמנות מצוינת לקדם את היצע המוצרים שלנו. אני נרגש לצאת למסע חדש עם Locusview שיצרה קטגוריה חדשה לגמרי עבור חברות תשתית והיא ניהול בנייה דיגיטלית (Digital Construction Management). המטרה היא לסייע לחברות תשתית אנרגיה, תקשורת ומים לנהל ולייעל את תהליך הקמת התשתיות משלב התכנון, ביצוע הבניה על שלביה השונים ועד להגשה לרשויות. Locusview מבדלת עצמה מפתרונות אחרים שכן החברה הוקמה על-ידי ועבור התעשייה. בחברה מקדישים חשיבות עליונה לצוותי השטח ולממשק משתמש ידידותי וקל לתפעול. עקרונות אלו תורגמו למוצר שמותאם לתעשייה במאת האחוזים".

"אנו מחויבים למשימה שלנו לבניית פלטפורמה שלמה לניהול תהליך בניית תשתית . ששי מביא עמו ידע נרחב בתעשייה, יכולות ניהול וגישה הממוקדת בלקוחות, שהיא אחת מערכי המפתח של החברה . הניסיון שהוא מביא מהעבודה במחלקות שונות ב-ClickSoftware / Salesforce, וההבנה ששיתוף פעולה עם הלקוחות הוא קריטי להצלחת החברה, תתרום לצמיחה שלנו", אמר מייסד ומנכ"ל Locusview, שחר לוי.

ששי עידן. באדיבות המצולמים
ששי עידן/באדיבות המצולמים

עופר סגל (51) מונה לסמנכ"ל שיווק מכירות ופיתוח עסקי של חב' "E.V. MOTORS" - חב' רכב חדשה המתמחה בשיווק רכבים פרטיים מסחריים ורכבי הסעים חשמליים. חברת E.V. MOTORS מייבאת רכבים חשמליים מיצרניות מובילות בעולם בסטנדרטים בינלאומיים ומייצגת בלעדית בישראל את המותגי הרכב LEVC,ANKAI , JAC.

E.V. MOTORS גם יבואנית של מערכות טעינה מבית SSE ונותנת מעטפת מלאה ללקוחות ברכישת הרכב כולל עמדות טעינה ופתרונות טעינה. עופר סגל בעל תואר שני במנהל עסקים ויחסי ציבור אוניברסיטת דרבי ותואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת דרבי.

סגל בעל ניסיון רב שלמעלה מ-24 שנים מתפקידי ניהול מכירות בחברות גדולות בענף הרכב. שימש בעבר כמנהל מכירות ופיתוח עסקי של חברת SAVER ONE כסמנכ"ל מכירות ארצי בחברת AWACS, כדירקטור מכירות בחברת טרפילוג ובתפקידי ניהול בחברות רכב מובילות דויד לובינסקי, הרץ, אלדן ועוד.

עופר סגל. יחצ,
עופר סגל/יחצ

IDENTI Medical חברת הHealth-tech הישראלית, שהונפקה לאחרונה בבורסה הישראלית בתל אביב, הודיע על מינויו של ניל אקרמן לחבר דירקטוריון. אקרמן, המכהן בתפקיד בכיר בחברת Johnson & Johnson העולמית, צפוי להיות המנוי הראשון שמבצעת IDENTI מעת הפכה לפומבית.

אקרמן הינו יזם מוכר ובעל שם עולמי בתחום החדשנות התפעולית לשרשרת האספקה, בעברו הוביל וייעץ לחברות בינלאומית מהמובילות בעולם, ביניהן Amazon ו Altria-. הוא חתום על 11 פטנטים ואחראי על הצלחתם של עשרות סטארטפים. כיום, מר אקרמן מכהן כמנהל הראשי של אגף החדשנות הטכנולוגית והאסטרטגיה לתמיכה בשרשרת האספקה של Johnson & Johnson באזור המזרח התיכון ואפריקה. בAmazon הוא יזם, ייסד וניהל את תוכנית " Amazon Small and Light Program" בה התמקד באיתור ופיתוח פטנטים לקידום חדשנות לוגיסטית ממוקדת לקוח במסחר האלקטרוני. באפריל 2020 , דבריו ודרכו כמומחה בתעשייה, התפרסמו ברב-המכר הנמכר ביותר " Always Day One". ובמרץ 2021, הופיע גם בספר השני הנמכר ביותר, ""Behemoth Amazon Rising.

ניל אקרמן: "כל שנותיי המקצועיות השקעתי בפיתוח ויצירת מערכות אקולוגיות הוליסטיות המתמקדות בחדשנות רחבה עבור שרשרת האספקה העולמית. נחשפתי לאינספור רעיונות ופתרונות, אך אף פתרון לא הצליח לפתור בצורה מדויקת את הבעיות התפעוליות עמן מתמודדים בתי חולים ולהביא גם לשיפור עסקי ולהגברת בטיחות החולה, כשם שמצליחה הפלטפורמה של IDENTI. השילוב המבריק בין מכשירי-קצה פשוטים לתפעול שמאחוריהן עומדות טכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה המורכבות ביותר, יחד עם טכנולוגית ענן שמאפשרת שיתופיות וויזואליות מלאה לכל שרשרת האספקה, בכל רגע נתון, הופכת את הפתרון של IDENTI לקלף מנצח עבור כל בית חולים. אני מצפה להיכנס לתפקיד ויחד עם שלמה והצוות המנוסה והמוכשר של IDENTI, להוביל את פעילות החברה כדי להצעיד את עולם הרפואה לעולם טכנולוגי בטוח ויעיל יותר".

שלמה מתיתיהו, מנכ"ל IDENTI: "אנו מתכבדים להודיע על מינוי של מר ניל אקרמן לחבר בדירקטוריון החברה. למר אקרמן ישנו רקורד יוצא דופן כיזם בעל שם עולמי עם נסיון עשיר במסגרת תפקידיו הבכירים בתחום קידום שרשרת האספקה במגזר הרפואי והפרטי. הצטרפותו הינה צעד משמעותי המבטא אמון בדרכה של החברה ואני בטוח כי הידע, הניסיון והמנהיגות שהוא מביא עמו יסייעו להגשמת חזון ההתרחבות שלנו אל עבר שווקים ומוצרים חדשים. אנו מאמינים שעם מינויו של מר ניל אקרמן, החברה תמשיך לבסס את מעמדה כחברה חדשנית ופורצת דרך".

ניל אקרמן. Chrissy Dale from Denver, Colorado,
ניל אקרמן/Chrissy Dale from Denver, Colorado

"יוניבו", העוסקת בפיתוח, יצור ואספקת מוצרי קנאביס רפואי, מודיעה על מינויו של עדי כרמי לסמנכ"ל התפעול בחברה ולמנהל UNV Medicine (יו אן וי מדיסין) - מפעל הייצור שלה. במסגרת תפקידו, יהיה כרמי אחראי על כלל האופרציה של החברה שברשותה כל שרשרת הערך של מוצרי קנאביס רפואי החל מחוות גידול, מפעל ייצור דרך בית מסחר ומערך הפצה לכלל בתי המרקחת המנפקים קנאביס רפואי בארץ כולל החזקה בבית מרקחת מדי פארם בחולון.

כרמי, בכיר שב"כ לשעבר, פרש מהשירות ב-2014 לאחר קרוב לשלושה עשורים במערכת הביטחון. לאורך שנותיו בארגון, מילא מגוון תפקידי ניהול ופיקוד בהם עסק בין היתר בסיכול טרור, גיוס והפעלת סוכנים. כרמי שימש בעבר כמנכ"ל חברת אבטחה פרטית, כיום משמש כעמית מחקר בפקולטה לטרור ICT במרכז הבינתחומי בהרצליה , מכהן כיו"ר עמותת "פסגת אמיר" ע"ש סא"ל אמיר מי-טל ז"ל, המקדמת בני נוער על קצה רצף הסיכון וכן כיו"ר אגודת הכדורסל "בני יהודה תל אביב" שמקדמת כדורסל נשים. כרמי משמש גם מרצה בנושא הגורם האנושי - תקשורת בינאישית והדמיון בין הנעת אנשים בעולם החשאי והבלתי מוכר לבין העולם האזרחי ובנוסף, משמש כפרשן אורח בנושאי ביטחון וטרור פלסטיני ובינלאומי.

עדי כרמי, 53, נשוי ואב לשלושה ילדים, הוא בעל תואר שני במשפטים ובעל תואר ראשון במדעי החברה, שניהם מאוניברסיטת בר-אילן, כמו כן בוגר קורס דירקטורים באונ' בר אילן.

מנכ"ל ומייסד "יוניבו", גולן ביטון: "אני שמח וגאה על הצטרפותו של עדי כרמי, אדם בעל זכויות רבות, להנהלת 'יוניבו'. חשוב מאוד להעסיק אנשים יצירתיים לעולם כמו שלנו ובשוק חדש וצומח שגדל בקצב כזה צריך לחשוב ולתכנן כמה צעדים קדימה. החברה נמצאת בתקופה של צמיחה והתפתחות. בתהליך מרתק זה, נכון לעדי תפקיד חשוב בתפעולה של שרשרת הערך הנרקמת בחברה, מהגידול ועד לצרכן הסופי. אני מאמין כי ניסיונו הרב ויוצא הדופן, לצד ערכי המקצוענות והאיכות בהם הוא דוגל בכל צעד בחייו, יתרמו לנו רבות".

סמנכ"ל התפעול הנכנס של "יוניבו", עדי כרמי: "ביוניבו אנחנו מסייעים לאנשים ומשפרים את איכות חייהם. אני מאמין שיש לעשות זאת עם תו תקן מקצועי מאוד גבוה, על ידי אכפתיות, מודעות ובגובה העיניים מול המטופלים. נעשה הכל על מנת לבנות אמון על בסיס איכות ביצועים שתאפשר להם שקט ובטחון מתוך הידיעה שהם יכולים לסמוך על צוות מומחים מסור שבו כל אחד יודע את עוצמותיו - יחד אנו פועלים להשיג ערך שלא יסולא בפז".

עדי כרמי. יחצ,
עדי כרמי/יחצ

חברת נאייקס (TASE: NYAX), פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם, הודיעה על מינויה של שגית מנור לסמנכ"לית הכספים של החברה.
בתפקידה החדש, שגית תהיה אחראית לפעילות הפיננסית הגלובלית של הקבוצה, כמו גם לתפעול הכולל ניהול שרשרת אספקה ורכש. תכולת תפקידה של מנור נועדה לתת מענה לצרכים העולים מהפעילות העסקית המתרחבת של הקבוצה, התרחבותה הגיאוגרפית וגיוון קו המוצרים שלה.

מנור, היא מנהלת בכירה בעלת ניסיון רב בתעשיית הפינטק. היא מצטרפת לנאייקס לאחר שכיהנה כמנכ"לית הסטארט אפ Nyotron העוסק בתחום הסייבר וממוקם בסן פרנסיסקו. לפני כן, כיהנה כסמנכ"לית ומנהלת פיננסית של חטיבות שונות בחברת וריפון, ענקית פינטק רב-לאומית הפועלת בתעשיית התשלומים, כולל ניהול של מחלקות מוצרים, הנדסה ותפעול. קודם כן כיהנה מנור בתפקידי ניהול בחברת ליפמן הנדסת אלקטרוניקה, אשר נרכשה על-ידי וריפון ועבדה בפירמת רואי החשבון והייעוץ ארנסט & יאנג. מנור היא רו"ח מוסמכת ובעלת תואר ראשון בראיית חשבון מהמכללה למנהל.
במקביל, מסיימת לירון גרוסמן, סמנכ"לית הכספים של נאייקס, את תפקידה לאחר ארבע שנים בחברה ועם השלמת ההנפקה הגלובלית המוצלחת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. גרוסמן תסיים את עבודתה לאחר השלמת חפיפה מסודרת עם מנור.

"לאחר ארבע שנים מרתקות והשלמת תהליך הנפקה מוצלח, אני מרגישה שהגיע הזמן לעבור לאתגרים הבאים", אמרה היום לירון גרוסמן, סמנכ"לית הכספים היוצאת "אני אסירת תודה למייסדים, על האמון והתמיכה המתמשכים, ואין לי ספק שהחברה תמשיך לצמוח ולשגשג".

"המומחיות הרחבה והעמוקה ששגית מביאה עמה בהובלת פעילות פיננסית, תתמוך בהתרחבותה של נאייקס לארגון גדול יותר עם מצבת עובדים שהולכת וגדלה ופעילות ענפה שצומחת ברחבי העולם", אמר יאיר נחמד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל נאייקס. "אנו מודים ללירון על תרומתה המסורה לחברה מאז 2017. אנו מעריכים מאוד את מנהיגותה ומקצועיותה, במיוחד בתהליך ההנפקה שביצענו לאחרונה, בו הייתה אחד הכוחות המניעים החשובים. אנו מאחלים ללירון כל טוב בהמשך דרכה המקצועית ובטוחים שתצליח בכל אתגר עתידי".

"אני נרגשת להצטרף להנהלת נאייקס ולנצל את ההזדמנות לתרום לחברה צומחת וחדשנית," מסרה היום שגית מנור, סמנכ"לית הכספים של נאייקס עם כניסתה לתפקידה "אני שואפת להתבסס על היסודות האיתנים שבנתה לירון יחד עם צוות הפיננסים של החברה ולתרום להתרחבותה של נאייקס ברחבי בעולם."

שגית מנור. Michael Choo,
שגית מנור/Michael Choo

ד"ר רפי אבירם נבחר לכהן בתפקידו כיו"ר פורום המנכ"לים של ור"מ לאחר כ-12 שנות עבודה במערכת ההשכלה הגבוהה - באוניברסיטה העברית ובמכללת עזריאלי בירושלים. במקביל ממשיך בתפקידו כמנכ"ל עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה בירושלים.

בין השאר כיהן ד"ר אבירם כמנהל האקזקוטיבי של מרכז אדמונד ולילי ספרא למדעי המוח (ELSC) באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר אבירם פרש מצה"ל בדרגת אלוף משנה לאחר 24 שנות שירות בתפקידי פיקוד ומטה.

רפי אבירם. ריקי רחמן,
ד"ר רפי אבירם/ריקי רחמן
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully