וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PayMe הישראלית הופכת לספקית שירותי פינטק גלובלית

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 19.6.2021 / 7:40

חברת הפינטק הישראלית PayMe וענקית התשלומים העולמית סטרייפ משיקות שיתוף פעולה על מנת לספק מענה גלובלי לסטארטאפים, פלטפורמות ומרקטפלייסים. שיתוף הפעולה החדש יהפוך את פאיימי לספקית שירותי פינטק גלובלית

חברת הפינטק הישראלית PayMe וענקית התשלומים העולמית סטרייפ משיקות שיתוף פעולה שיאפשר ל-PayMe להציע ללקוחותיה מוצרים ושירותים נוספים ולספק ללקוחותיה פתרון אחד בעל כיסוי גלובלי כך שככל שיצמחו מחוץ לשוק הישראלי - יוכלו להמשיך לקבל מענה בכל הטריטוריות ואמצעי התשלום הנדרשים בפעילותם הבינלאומית.

השוק הישראלי עובר מהפכה בשנים האחרונות כאשר חלק גדל והולך של החברות והסטארטאפים החדשים שמוקמים כיום נדרשים לפתרונות תשלומים מתקדמים בעלי כיסוי גלובלי.

אם בעבר חברות פעלו בשוק המקומי בלבד ועבדו במודל מסורתי בו נדרשו לקבל תשלום עבור מוצרים שהן מכרו ללקוחות, הדור החדש של החברות והסטארטאפים מתאפיין בצרכים מתקדמים של חברות הפועלות כפלטפורמות וכמרקטפלייסים עם שאיפות גלובליות מיום הקמתם אשר נדרשים לנהל מוכרים רבים, לטפל בגביית תשלומים באמצעי תשלום מגוונים, גביית עמלות דינאמיות מכל עסקה, טיפול בהעברות כספים למוכרים וכל זאת תוך עמידה ברגולציה פיננסית משתנה בהתאם למדינה ונטל תפעולי יקר.

מייסדי פיימי אדם קוגן ואדם קימה. עופר וקנין,
אדם קוגן ואדם קימה, מייסדי PayMe/עופר וקנין

ספקי התשלומים המסורתיים בישראל, בהם חברות האשראי וחברות המסופים התקשו לספק פתרונות טכנולוגיים לצרכים החדשים הללו. בשוק הבינלאומי חברות פינטק חדשניות כמו סטרייפ ואחרות השיקו פתרונות תשלומים מתקדמים, בעוד השוק הישראלי נותר יתום מחדשנות פיננסית עד להשקתה של הפלטפורמה של PayMe לפני מספר שנים בשוק הישראלי.

חברת PayMe, המספקת שירותים למעל 65,000 עסקים, מפתחת מוצרים פיננסיים טכנולוגיים המונגשים ב-API ובהם מוצרי תשלומים בכרטיסי אשראי ואמצעי תשלום אלטרנטיביים, מימון, מניעת הונאות, חשבוניות, ארנקים דיגיטליים והתמקדה עד כה בשוק הישראלי, תרחיב את הצעת הערך והמענה שלה ללקוחותיה גם ככל שיגדלו מחוץ לשוק הישראלי אל השוק הגלובלי.

חברת סטרייפ היא אחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם אשר מספקת שירות ללמעלה ממיליון עסקים ברחבי העולם ומעבדת תשלומים במאות מיליארדי דולרים מדי שנה. החברה גייסה כ-2.2 מיליארד דולר עד כה ומוערכת בשווי של 100 מיליארד דולר. ענקית הפינטק מספקת מגוון רחב של שירותים פיננסיים ביניהם סליקה, מימון, הנפקת כרטיסי אשראי, ללקוחותיה ועוד, ומספקת את מוצריה בין השאר לחברות טכנולוגיה מובילות כגון instacart, Shopify, Amazon, Google, Zoom ועוד.

חברה עם הצעת ערך משמעותית

אדם קוגן, מייסד שותף ב-PayMe ו-CPO: "אנו שמחים על תחילת שיתוף הפעולה ועל ההכרה של חברה ברמה של סטרייפ במוצר והצעת הערך שלנו. אנחנו מאמינים שיחד נוכל לשפר את הצעת הערך שהייתה זמינה עד כה לחברות הישראליות ולהביא בשורה חדשה של טכנולוגיה פיננסית לשוק הישראלי. שתי החברות רואות בצורה דומה את את הצרכים בשוק ומרכזות את מאמציהן בלייצר פתרונות טכנולוגיים לצרכים אלו".

גור בירון, מנהל הפעילות של סטרייפ בישראל: "אנחנו מצפים מאוד להשקת שיתוף הפעולה עם PayMe ולהרחבת הפעילות המשותפת כדי לסייע לסטארטאפים. תעשיית הפינטק בישראל צמחה מאוד בשנים האחרונות וכוללת חברות מדהימות אשר מתרחבות לשוק הגלובלי ו-PayMe בהחלט התבלטה בתור חברת טכנולוגיה פיננסית עם הצעת ערך משמעותית למרקטפלייסים, פלטפורמות וסטארטאפים כפי שמתבטא בקצב הגידול המהיר של החברה ובנפח התשלומים שהיא תומכת בו".

PayMe הוקמה בשנת 2015 על ידי אדם קימה (41) ואדם קוגן (33), מעסיקה כיום למעלה מ-35 עובדים, החברה מאפשרת לפלטפורמות, מרקטפלייסים וארגונים המשרתים עסקים קטנים, לשלב מוצרים פיננסיים כגון סליקת אשראי, אמצעי תשלום אלטרנטיביים, מימון, הגנה נגד הונאות ושירותים נוספים, בתוך המוצרים שלהם. פתרונות אלו מאפשרים ללקוחותיה לשפר את הצעת הערך שלהם לעסקים, לייצר חבילת פתרונות מלאה ולהגדיל את ההכנסה מכל לקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully