וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוזגלוס בדרך אליכם עם משלוח 'תן ביס' לצפייה משותפת במשחקי היורו

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 11:28

משפחת בוזגלו בהרכב מורחב, משתתפים בימים אלו בקמפיין חדש למבצע של 'תן ביס', נותנת החסות ליורו 2020. במסגרת הקמפיין, הבוזגלוס מזמינים את לקוחות החברה להשתתף בתחרות שהזוכים בה, יזכו למשלוח מפנק איתו יגיעו המשפחה עד לפתח ביתם

עדי בוזגלו שהפתיעה לפני כמה חודשים את הרשת והצטרפה לבייבי בום שהשתלט על הביצה המקומית עם הריון רביעי, סיפרה שהמאנץ' שלה בהריון, הוא גלידת גולדה. אסי, שמזדהה עם חשקי ההיריון של אשתו מצטרף לחגיגה ומרחיב את היצע "הנשנושים" מזמן הצפייה במשחקי היורו ומעדיף בעיקר המבורגרים עסיסיים.

חשוב מהכל, תן ביס מציעה מה צריך לעשות כדי להשתתף בתחרות?

המשתתפים צריכים לצלם את המנות שהזמינו מתן ביס, לתייג את החברה יחד עם ההאשטאג #תנוביס_הבוזגלו_בדרך, ולהיכנס להגרלה בה כוכבי המשפחה יגיעו לביתם של הזוכים עם משלוחי מזון מפנקים, לצפייה משותפת במשחקים.

הקמפיין צפוי לעלות בעמודי האינסטגרם והפייסבוק של תן ביס ובעמודי האינסטגרם של כוכבי הבוזגלוס.

הבוזגלוס בקמפיין לתן ביס. מיכה לובטון,
הבוזגלוס בקמפיין לתן ביס/מיכה לובטון

תן ביס היא אחת מנותנות החסות הרשמיות של משחקי היורו בכדורגל. החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה רשמי עם איגוד התאחדויות הכדורגל האירופיות (אופ"א) באמצעות Just Eat Takeaway, חברת האם ההולנדית שרכשה את חברת המשלוחים הישראלית בקיץ 2018.

חבילת החסויות כוללת בין היתר זכויות לחסויות שידור בכל רחבי אירופה, פרסום באצטדיון עצמו, וכן חוויות ייחודיות של ליווי ילדים על ידי שחקנים כמו גם עשרות הזדמנויות ללקוחות להשיג כרטיסים. תן ביס חילקה ללקוחותיה 50 כרטיסים למשחקי היורו. הכרטיסים למשחקי הבתים, שמינית הגמר והגמר חולקו כחלק מהגרלה ללקוחות, שהזמינו דרך תן ביס בסכום של מעל 200 שקלים.

הבוזגלוס נותנים ביס. מיכה לובטון,
הבוזגלוס נותנים ביס/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully