וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלויט Launchpad 2021 יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 11:41

התוכנית של פירמת הייעוץ וראיית החשבון, דלויט, מיועדת לחברות בוגרות ומבוססות, עם מוצר קיים ומחזור מכירות של למעלה מ-500 אלף דולר בשנה, המתכננות להיכנס או להתרחב לשווקים בארה"ב. את החברות הנבחרות ילוו צוותים יעודים של דלויט בארה"ב ובישראל

המחזור השני של Deloitte Launchpad יוצא לדרך- תוכנית הייעוץ הראשונה והיחידה בארץ שמסייעת לסטארט-אפים ישראליים שמתכננים להיכנס או להרחיב את פעילותן בשוק האמריקאי ולהקים שם משרדים, תוך כדי סיוע במעבר עצמו ולצד סיוע בניווט האתגרים העסקיים הכרוכים בכך.

הגשת מועמדות למיזם האקסקלוסיבי תהיה במהלך חודש יוני-יולי בלבד (16 ביוני - 11 ביולי), כאשר בתום התהליך ייבחרו 7 סטארט-אפים ישראליים מבטיחים.

טכנולוגיה וחדשנות הינם הבסיס לחיבור האסטרטגי בין דלויט ישראל לדלויט ארה"ב. המחזור הנוכחי של Deloitte Launchpad מיועד לחברות אשר מתכננות להקים משרדים בארה"ב ולפעול בשוק האמריקאי ויתמקד בחברות בוגרות ומבוססות יותר, אשר על מנת להתקבל לתוכנית יצטרכו להציג מוצר קיים ומחזור מכירות של למעלה מחצי מיליון דולר בשנה לפחות. התוכנית הייחודית תמשך 7 שבועות ותוצע לאותן חברות שיבחרו לתוכנית ללא תשלום. את החברות ילוו צוותים יעודים של דלויט בארה"ב ובישראל, שיספקו להם גישה למשאבים ולרשת הקשרים של הפירמה.

הצוותים יסייעו לחברות להתמודד עם האתגרים המרכזיים העומדים בפניהם כאשר הם עתידים להתרחב לשוק האמריקאי, בדגש על התקופה הנוכחית, כאשר רוב העולם עדיין מתמודד עם השלכות מגפת הקורונה. הסטארט-אפים שייבחרו ויצטרפו לתוכנית יזכו לליווי צמוד ע"י גורמים בכירים בדלויט ארה"ב ודלויט ישראל, במטרה לייצר עבורם מסלול קידום מהיר שכולל מעטפת של: הבנת המשמעויות בכניסה לשוק האמריקאי, בניית התשתית למעבר העתידי לארה"ב והנחיית המייסדים ומשפחותיהם במהלך המעבר, היבטים כלכליים ופיננסים, גישה לקרנות ההון סיכון בארה"ב, מציאת הזדמנויות והכנת בדיקת נאותות, כיצד עושים ביזנס בארה"ב וכמובן, חיבור לגורמים בכירים רלוונטיים שיסייעו משמעותית להתקדמות החברה.

יאיר לרון. אלמוג סוגבקר,
יאיר לרון, מנהל משותף ומוביל תחום השירותים לסטארטאפים ב-Deloitte Catalyst/אלמוג סוגבקר

בעקבות מגפת הקורונה וההבנה כי שיטת העבודה השתנתה ועובדים רבים היום מתנהלים במודל עבודה היברידי, התוכנית במחזור הקרוב תתקיים בעיקרה באונליין לצד מפגשים פיזיים נקודתיים ושבוע Roadshow פיזי במשרדים בניו-יורק. במחזורים הבאים הסטארט-אפים שיבחרו יעבירו את מהלך התכנית במשרדי החברה בניו יורק שישמשו אותם לשלושת החודשים הראשונים שלהם בארה"ב ויסירו מהם לחצים גדולים בכל הקשור לשלב הראשון של המעבר לשוק האמריקאי. מהלך שצפוי לצאת אל הפועל במחזורים הבאים ובהתחשב במצב ההגבלות בארה''ב בכלל ובניו-יורק בפרט.

את תוכנית ה- Launchpad בישראל מוביל יאיר לרון, מנהל משותף ומוביל תחום השירותים לסטארט-אפים ב- Deloitte Catalystהמעניקה שירותים לסטארט-אפים ותאגידים בינלאומיים, בצמוד למקבילתו האמריקאית, הת'ר גייטס, מנהלת שירותים וסטארט-אפים בארה"ב. "את תכנית ה- Launchpad של דלויט אנחנו נותנים לא כשירות, אלא כתוכנית ייעודית וייחודית לחברות בשלבי צמיחה אשר בונות את נוכחותן בשוק האמריקאי. פה למעשה טמון ההבדל בין תוכנית ה- Launchpad שלנו לתוכניות אקסלרציה רבות בשוק שבעיקרן מכוונות לחברות בשלבי הצמיחה המוקדמים. להקים חברת סטארט-אפ בישראל זה לא דבר פשוט של מה בכך, והרצון להתרחב לשוק האמריקאי הוא אתגר גדול אף יותר. פה אנחנו נכנסים לתמונה- המטרה שלנו היא לעמוד לצידם לאורך כל הדרך, להאיץ עבורם את התהליך ולחסוך להם מכשולים מסוימים הקיימים בכניסה לשווקים בארה"ב". מציין לרון.

הגשת מועמדות לתוכנית ניתנת עד לתאריך ה- 11 ביולי. המחזור עתיד להיפתח בתחילת אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully