וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק הפרוייקט TLV BY BROSH במסגרת תמ"א 38 של קבוצת ברוש

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 15:39

הקבוצה מודיעה על יציאה לשיווק של דירות בפרויקטים שהחברה מקדמת בעיר תל אביב, במתווה של התחדשות עירונית, הריסה ובניה מחדש ותחת הסלוגן TLV BY BROSH. היקף הכנסות מהפרויקטים החדשים מוערך בכ-220 מיליון שקלים

במסגרת תמ"א 38, ייהרסו כ-45 יח"ד באזורים מבוקשים בתל אביב וייבנו בבמקומן כ-90 יח"ד למגורי יוקרה, הכוללים פנטהאוזים רחבי ידיים, המתפרסים על פני קומות שלמות ובריכות שחייה.

מדובר בצמד בניינים ברחוב בלוך, בין כיכר רבין לבין כיכר המדינה וצמד בניינים ברחוב לואי מרשל, בצפון החדש של תל אביב. מחירי הדירות - החל מ-55 אלף שקלים למ"ר. דירת 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר תימכר בכ-5.5 מיליון שקלים.

"איזון בין הייזום לביצוע ולשיתוף הפעולה"

קבוצת ברוש מודיעה על יציאה לשיווק ולמכירת דירות בפרויקטים של החברה בתל אביב, במסגרת התחדשות העירונית - תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש). הפרויקטים ממוקמים ברחובות בלוך ולואי מרשל בתל אביב, סה"כ 4 בנייני בוטיק עם עשרות יח"ד. הריסת הבניינים צפויה בחודשים הקרובים.

מדברי ניר ברוש, מייסד ומבעלי החברה: "ברוש היא חברה היזמית עוסקת גם בתחום ההתחדשות העירונית. אחד הדגשים החשובים היא העובדה כי אנו מבצעים את הפרויקטים שאותם אנו יוזמים. הבאנו לתחום המגורים את המקצועיות שרכשנו לאורך השנים. זה כולל דיוק בבניה והקפדה מרבית על בטיחות בעבודה. אנחנו דואגים לאיזון בין הייזום לביצוע ולשיתוף פעולה בין כל הגורמים בחברה מהשלב הראשוני של הפרויקט ועד להשלמתו".

הדמיה רחוב בלוך. 3dvision,
הדמיה רחוב בלוך/3dvision

בלוך 36, תל אביב

ברוש תבצע את הפרויקט במסגרת הפעילות המשותפת עם 'עזרה ובצרון', שתוכנן לפי תוכנית הרובעים.

מדובר בפרויקט התחדשות עירונית תחת תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש), במסגרתו ייהרס בניין בן 8 יח"ד, ובמקומו יוקם בניין חדש בן 16 יח"ד בתכנון משרד MY Architects, בראשותם של האדריכלים יואש ינקוביץ ומרק טופילסקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בלוך 34, תל אביב

הבניין הצמוד לבלוך 36 שכולל 13 יח"ד, ייהרס אף הוא לטובת הקמת בניין חדש בן 27 יח"ד, גם הוא בתכנון משרד MY Architects. צמד בנייני הבוטיק הללו, בין כיכר רבין לבין כיכר המדינה, נמצאים במרחק הליכה רגלית מהלב הפועם של תל אביב.

הדמיה רחוב לואי מרשל. 3dvision,
הדמיה רחוב לואי מרשל/3dvision

לואי מרשל 2-4, תל אביב

פרויקט שיבנה במסגרת הפעילות של החברה, בתחום התחדשות עירונית תחת התוכנית של תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש), במסגרתו ייבנו 43 יח"ד במקום 24 יח"ד הקיימות שם כיום.

צמד בניינים ייחודי זה, ממוקם בלב הצפון החדש של ת"א, אחד האזורים המבוקשים בעיר. הפרויקט נהנה ממיקום אידיאלי הממזג בין החיים בלב העיר על כל האפשרויות שבה, יחד עם צמידות לפארק הירקון המעניקה סביבה ירוקה, שקטה ופסטורלית.

ניר ברוש, מייסד ובעלים ברוש.. אלה פאוסט,
ניר ברוש, מייסד ובעלים ברוש./אלה פאוסט

אודות קבוצת ברוש

בראש קבוצת ברוש, חברה מבצעת ויזמית, עומדים ניר ברוש, כמייסד ובעלים ואילת גונן ברוש, סמנכ"לית שיווק של הקבוצה. בראש הזרוע היזמית עומד אורעד יצחקי, המשמש כמנכ"ל חברת הבת - ברוש ניר יזמות בע"מ.

לחברה ניסיון של מעל 25 שנים בבנייה של פרויקטים הנדסיים מורכבים, ומאז הקמתה, בנתה יותר מ-500 אלף מ"ר ביותר מ-200 פרויקטים, ביניהם מגורים, קניונים, מסחר, תעשייה, משרדים, מלונאות, דיור מוגן, מבני ציבור, מתקנים ממשלתיים וצבאיים.

"ברוש ניר יזמות" נוסדה בשנת 2009 ומשמשת כזרוע היזמית של הקבוצה, יוזמת ומתכננת פרויקטים למגורים בעיקר בתל אביב, רמת השרון, הרצליה וכפר סבא, ומבצעת אותם באמצעות הזרוע המבצעת של חברת האם, ברוש ניר עבודות הנדסה ובנין בע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully