וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברקוביץ' פועל להצלחה ומובילות שינוי

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 16:48

עמית אוברקוביץ', משנה למנכ"ל בנק הפועלים, והממונה על חטיבת משאבי אנוש בבנק, וד"ר שולה רקנאטי, יו"ר עמותת 'חינוך לפסגות' אירחו את מאה הסטודנטים המלגאים, של קרן 'פועלים להצלחה' ל- BOOTCAMP בנושא תעסוקה.

לאור המצב הכלכלי והמשבר התעסוקתי, הוועדה המייעצת של קרן 'פועלים להצלחה' קיבלה החלטה לשים דגש במפגש ה-BOOTCAMP על חיזוק הסטודנטים המילגאים בכלים ובמיומנויות עדכניות בנושא קריירה, כך שיוכלו להתמודד בצורה הטובה ביותר עם אתגרי משבר הקורונה, כחלק מהתמקדות בנק הפועלים בחיזוק תחום התעסוקה בשנה הקרובה.

שני חברי הוועדה המייעצת של קרן 'פועלים להצלחה' הרצו לסטודנטים: ברק רגב, מנכ"ל Google ישראל, הרצה על איך לנצל הזדמנויות ואורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל הרצה על עולם העבודה בעידן של מציאות משתנה.

רקאנטי ואוברקוביץ'. צילום באדיבות בנק הפועלים,
רקאנטי ואוברקוביץ'/צילום באדיבות בנק הפועלים

מובילות שינוי

כנס "משנות מציאות - נשים מובילות שינוי" של אתר 'ביאקטיב' - פלטפורמת מימון המונים לקידום מאבקים משפטיים וציבוריים, נערך לאחרונה במתחם "פנתרה" בתל אביב. בכנס נכחו כ- 50 אקטיביסטיות חברתיות ומשפטניות.

את הערב פתחה היזמת העסקית החברתית חנה רדו שסיפרה בגאווה רבה כיצד הצליחה לגייס סכום של 360,000 ₪ בתוך ארבע שעות לטובת שירה איסקוב, ונתנה טיפ לכל הנשים לפיו "צניעות היא לא תכונה פרקטית". אחריה עלתה לדבר יו"ר שדולת הנשים אלה אלקלעי שהלינה שעל אף מספר השיא של השרות בממשלה, נשים עדיין מודרות באופן תדיר מהמרחב הציבורי.

אלה אלקלעי. אודי גורן,
אלה אלקלעי/אודי גורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully