וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד תעסוקה ארצי של "מרכזי הצעירים" יאפשר לכם לחזור לשוק העבודה

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 10:11

מרכזי הצעירים בישראל הם כבר מזמן הגוף הכי משמעותי בארץ מבחינת פתרון בעיות תעסוקה עבור גילאי 18-40. 150 המרכזים יבצעו ברביעי הקרוב, 23.6 יריד תעסוקה ארצי וירטואלי בחסות "בנק הפועלים". אם תירשמו תוכלו לשוחח ישירות עם מעסיקים פוטנציאליים

בווידאו: דוח המבקר על הטיפול במובטלים והמענקים לעצמאים במשבר הקורונה/צילום: משרד מבקר המדינה

מרכזי הצעירים בישראל מסייעים למאות אלפי ישראלים מכל המגזרים מגיל 18 עד 40, כולל אלפי צעירים מהחברה הערבית: המרכזים פועלים בתחומי ההשכלה, קריירה, תעסוקה, הורות, מנהיגות ואף מגישים סיוע לחיילים משוחררים. המרכזים פזורים בכל רחבי ישראל ומאוגדים תחת עמותות, מתנ"סים, רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה שונים. בסיוע "בנק הפועלים" יערכו המרכזים פעילות ארצית מאוחדת ראשונה. זה יקרה ביום רביעי הקרוב 23.6 בדמות יריד תעסוקה ארצי וירטואלי בן יומיים. כל מרכזי הצעירים פועלים יחד למען טיפול בבעיית האבטלה שנוצרה בשנת הקורונה בקרב הצעירים שנשלחו לחל"ת או הביתה. המטרה היא להשיבם אל שוק העבודה.

משרד עובדי הייטק. ShutterStock
בקרוב תוכלו לחזור לאווירת משרד? הלוואי/ShutterStock

בסוף יוני אמורה הממשלה להפסיק את תשלום דמי האבטלה והחל"ת ומי שלא יחזור למעגל העבודה בסבב הראשון, עלול להתקע מאחור, כיוון שמעסיקים ממילא מעדיפים בעלי ניסיון והשכלה. לבדיקת מרכזי הצעירים, יש משרה אחת פנויה לכל שבעה דורשי עבודה. איציק לב, מנכ"ל מרכזי הצעירים מרכז את הפעילות של כל משרדי הצעירים בארץ ב-8 חודשים אחרונים. הוא חולם לקדם את מרכזי הצעירים לקראת הכרה מלאה בכל רשות מקומית בארץ ולמסד את הפעילות תחת גוף ממשלתי אחד.

איציק לב, ניהל חברה בתחום המוניציפאלי ופרוייקטים רבים בתחום המקומי. הוא מחזיק בבלוג הכי חשוב בישראל לתחום המוניציפאלי אותו הוא חוקר - https://municity.co.il/.

לב אמר: "אנו עושים הכול על מנת שמנהלי המרכזים יהיו פיגורות מקצועיות, ארציות ומוכרות וצריך לדאוג גם לרמת השכר שלהם בדומה לשכר שנהוג לשלם ברשויות המקומיות. יש חשיבות עצומה למגע עם בני 18 עד 40 שנאבקים בקשיים רבים וזקוקים להכוונה מקצועית ואוזן קשבת. כיום אנו מטפלים במאות אלפי ישראלים ושואפים לגדול ולהוסיף לסל השירותים שלנו ככל הניתן. יריד התעסוקה של רשת מרכזי הצעירים הוא עניין שממלא אותנו בהתרגשות וגאווה ותודה גדולה לבנק הפועלים שאפשר לנו להקים אותו. הוועד המנהל בראשות היו"ר-ניסים בן דוד, השקיעו בפרויקט את נשמתם".

היריד ייפתח ברביעי הקרוב, 23.6 ויימשך יומיים, ימי רביעי וחמישי מעשר בבוקר ועד 19:00.
כדי להצטרף ליריד, יש להתחבר דרך לינק לאתר או לפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • עבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully