וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל דור אלון עמית זאב יפרוש מתפקידו

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 10:58

מנכל דור אלון עמית זאב הודיע כי בתום למעלה מ-7 שנות פעילות בקבוצה, בכוונתו לפרוש לקראת סוף השנה ולהיענות לאתגר ניהולי חדש: "גאה להשאיר חברה איתנה וצומחת"

עמית זאב, מנכ"ל קבוצת דור אלון, הודיע לדירקטוריון החברה, כי בתום הקדנציה הנוכחית כמנכ"ל הקבוצה בכוונתו לפרוש לקראת סוף השנה ולקבל על עצמו אתגר ניהולי חדש בתחום הקמעונאות. במהלך יותר מ-7 שנות פעילותו בדור אלון כיהן עמית זאב כמנכ"ל חטיבת מתחמי התדלוק והקמעונאות וכמנכ"ל am:pm ומאז 2019 כמנכ"ל הקבוצה כולה.

בעל השליטה בקבוצה, מוטי בן משה ויו"ר דירקטוריון דור אלון, ישראל יניב, הביעו הערכה רבה לפועלו של עמית זאב בקבוצה בכל השנים הללו, ובמיוחד לאופן ניהולו את החברה בשנים של שינויים דרמטיים ומגפת הקורונה.

עמית זאב. טל פלינט,
עמית זאב/טל פלינט

במהלך שנות כהונתו של עמית כמנכ"ל דור אלון פותח פורמט המיני-סופר אלונית במתחמי התדלוק של החברה, שהניב גידול של יותר מכ-20% במכירות החנויות הזהות, רשת am:pm של הקבוצה צמחה ל-54 סניפים והתרחבה גם אל מחוץ לגוש דן. בתחומי האנרגיה, גדלה רשת מתחמי התדלוק ל-217 תחנות ברחבי ישראל. מתחילת השנה החלה דור אלון לספק כ-50% מתצרוכת הדלקים והגז של הרשות הפלשתינאית. צמיחה ניכרת גם בפעילות שיווק הגפ"מ שמנהלת החברה הבת דור גז - עם צבר הזמנות להתקנת תשתית לעשרות אלפי יחידות דיור נוספות. בימים אלה מרחיבה דור אלון את פרישת הרשת הארצית להטענה מהירה של כלי רכב מונעים בחשמל.

עמית זאב החל את דרכו בדור אלון לפני כ 7.5 שנים כמנכ"ל דור אלון ניהול מתחמי תדלוק בהמשך הורחבה אחריותו לפיתוח תחום הקמעונאות עת לקח על עצמו את המשך הרחבתה של הפעילות הקמעונאית מחוץ לתחנות התדלוק ואת הרחבתה וניהולה של רשת AMPM, בתחילת 2019 עמית זאב מונה למנכל קבוצת דור אלון ותרם להמשך התפתחותה .

זאב סיכם: "שבע שנותיי בדור אלון היו בית ספר ניהולי וקמעונאי מיוחד ויוצא דופן ומקום שבו התפתחתי כמנהל ומנכ"ל. תקופה מרתקת עם אתגרים משמעותיים בשוקי האנרגיה והקמעונאות שצלחנו - יחד - בהצלחה רבה. אני רוצה להודות לבעל השליטה מוטי בן משה, ליו"ר הדירקטוריון ישראל יניב ולחברי הדירקטוריון על האמון, ההכוונה והתמיכה במהלך כהונתי כמנכ"ל. אני מבקש להודות לאלפי העובדות והעובדים בקבוצת דור אלון שעשייתם הברוכה מניבה את התוצאות העסקיות הראויות ובמיצובה של הקבוצה כגורם מוביל, משפיע ומוערך בשוקי האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן. אני פונה לקבל עליי אתגר משמעותי אחר בתחום הקמעונאות בישראל וגאה להשאיר אחרי חברה איתנה וצומחת בכל תחומי הפעילות עם צוות מיומן ונחוש להמשיך ולהצעיד את הקבוצה להישגים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • דור אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully