וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פועלים אקוויטי" במקום "פועלים שוקי הון"

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 11:25

פועלים שוקי הון, חברת ההשקעות והבנקאות להשקעות של בנק הפועלים, מחליפה שם ומעכשיו תקרא "פועלים אקוויטי"

חברת הבת של בנק הפועלים, פועלים שוקי הון, בניהולו של קובי שלום, מחליפה את שמה ל"פועלים אקוויטי".

פועלים אקוויטי משקיעה בהון ובחוב בחברות פרטיות. כמו כן, מעמידה הלוואות ומספקת פתרונות צמיחה משולבים למגוון רחב של חברות. על תיק ההשקעות הישירות שלה נמנות חברות מסורתיות כמו ניסקו, בית בכפר, אי דיגיטל, שילב ורב בריח, לצד חברת השקעות טכנולוגיות כמו פאגאיה, חברת שיתוף הנסיעות VIA, נקסט אינשורנס, Drivenets, Hippo, REE ועוד.

לוגו חדש לפעילים של בנק הפועלים. יח"צ,
הלוגו החדש של "פועלים אקוויטי"/יח"צ

רווח של 109 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2021

פועלים אקוויטי פועלת גם בתחום ההשקעות אלטרנטיביות, בארגון השקעות סינדיקציה לגופים מוסדיים, גיוס לקרנות פרייבט אקוויטי זרות מגופים מוסדיים מקומיים והשקעות בקרנות פרייבט אקוויטי מובילות. כמו כן יוצרת שיתופי פעולה אסטרטגיים להקמה של קרנות בסקטורים שונים בארץ ובעולם, מבניהם: קרן הריט מניבים, קרן JTLV2 לנדל"ן בישראל, קרן בלואטלנטיק למוטליפמילי בארה"ב ועוד.

בנוסף, לחברה מגוון שירותי לבנקאות להשקעות הכוללים: ניהול תהליכי מכירה ורכישה של חברות, גיוסי הון פרטיים והנפקות. באמצעות שיתוף פעולה אסטרטגי בן 17 שנים, עם בנק ההשקעות האמריקני וויליאם בלייר, יחד השתתפה בהנפקות של חברות הייטק ישראליות רבות בנאסד"ק כדוגמת: מאנדי, סמילר ווב, למונייד, ג'פרוג ועוד.

על פי דיווחיה, החברה עשתה קפיצת מדרגה משמעותית עם הגדלת תיק ההשקעות שלה בלמעלה מ-60% והניבה רווח בסך של כ-109 מיליון שקל למאזן הבנק, ברבעון הראשון של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully