וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן גרינשטיין מונה למנכ"ל קבוצת התקשורת unik

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 15:43

גיוס יוקרתי לנסים דואק. גרינשטיין שימש עד לאחרונה כראש ענף תקשורת בחטיבת דובר צה"ל (בדרגת סא"ל), אחד התפקידים הבכירים והחשובים ביחידה: "בעל ניסיון רב בניהול מערכות מורכבות"

חברת ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה unik, בבעלותו של נסים דואק, מודיעה היום על מינויו של מתן גרינשטיין לתפקיד מנכ"ל החברה. גרינשטיין שימש עד לאחרונה כראש ענף תקשורת בחטיבת דובר צה"ל (בדרגת סא"ל) ושירותו ביחידה נפרס על פני 15 שנים.

גרינשטיין, 42, החל את דרכו בדוברות אוניברסיטת חיפה לצד לימודי תואר ראשון בתקשורת, שסיים בהצטיינות, במכללת עמק יזרעאל. את דרכו המקצועית, עם גיוסו ליחידת דובר צה"ל, החל בתחום העיתונות הכתובה ולאחר מכן שימש כדובר פיקוד העורף בשלל מבצעים ובמשלחות צה"ל בחו"ל. בין השנים 2011-2014 שימש כראש מדור תא הכתבים הצבאיים בענף תקשורת, כאשר במסגרת תפקיד זה ניהל את מדיניותו התקשורתית של צה"ל במהלך המבצעים "עופרת יצוקה", "עמוד ענן" ו-"צוק איתן". לאחר מכן מונה לפקד על יחידת ההסרטה של דובר צה"ל שריכזה את תחום המדיה ביחידה בשגרה ובחירום. בתפקידו האחרון הוביל את ענף תקשורת, הגוף הגדול והעיקרי של יחידת דובר צה"ל, באתגרים מרובים, פתרון בעיות מורכבות, ביצוע פרויקטים רחבי היקף וניהול הדוברות המבצעית ביחידה.

גרינשטיין הוא בוגר תואר שני במדע המדינה בתקשורת מאוניברסיטת חיפה ומשלים בימים אלו תואר שני נוסף בהיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות באוניברסיטת תל אביב.

מתן גרינשטיין. יחצ,
יוצא לשוק הפרטי. מתן גרינשטיין/יחצ

נסים דואק, בעלי ומייסד unik: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של מתן גרינשטיין לחברה. מתן מכיר את התקשורת הישראלית על בוריה ובעל ניסיון רב בניהול מערכות מורכבות. עם מתן נוכל לשכלל ולהרחיב את טווח הפעילות של החברה, ולהצעיד את הצוות המצוין שלנו למחוזות נוספים".

מתן גרינשטיין, מנכ"ל unik: "לאחר תקופה מרתקת, סוערת ומלאת סיפוק בדובר צה"ל, אני נרגש להתחיל פרק חדש בחיי, עם המעבר לשוק הפרטי. אני שמח להצטרף לדואק, ולנבחרת איכותית, מקצועית, וערכית, שמדברת בשפתי ומשלבת בין אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה לעבודה מתוך מחויבות, מסירות ותשוקה אמיתית. אני בטוח כי נביא את 'היוניקיות' של יוניק לפסגות חדשות".

  • עוד באותו נושא:
  • תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully