וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

i24NEWS בשיתוף פעולה עם גורמי תקשורת באיחוד האמירויות

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 15:40

i24NEWS חתם על שורת הסכמים לשיתופי פעולה עם חברות מובילות באיחוד האמירויות. הערוץ זמין כיום לצפייה במדינה המפרצית, באמצעות שתי ספקיות תוכן גדולות

i24NEWS, מציין עוד שיתוף פעולה מבטיח עם גורמים באיחוד האמירויות. נוסף על ההסכם עם קבוצת התקשורת Abu Dhabi Media אשר נחתם בדצמבר האחרון, וכן ההסכמים עליהם הכריז הערוץ הבוקר, לשיתוף פעולה עםDubai Media incorporated ופתיחת משרד בקריית התקשורת של דובאי (Dubai Media City), הערוץ זמין כיום לצפייה בשתי ספקיות התוכן הגדולות באמירויות, Etisalat ו- DU.

עוד חתם הערוץ בימים האחרונים על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת התקשורת Gulf News, עם חברת ההוצאה לאור והפקת הכנסים Motivate, וכן עם משרד התיירות של דובאי להעלאת קמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל בשלוש שפות. I24NEWS שכר את Intermedia, משרד ייצוג מדיה מקומי, למקסום הפעילות המסחרית באמירויות ופרסום בערוץ.

פרנק מלול ערוץ 24. גדעון מרקוביץ',
פרנק מלול, מנכ"ל i24NEWS/גדעון מרקוביץ'

משיק גם סלוגן חדש

הבוקר, בהצהרה המשותפת של i24NEWS ו- Dubai Media, נחשף כי שתי החברות יפעלו לקמת Fiber of Peace, סיב אשר יחבר בין החברות ויאפשר העברה קלה ומהירה של חומרים, ראיונות ודיווחים.

במקביל משיק הערוץ את הסלוגן החדש: "The Heart of The New Middle East Beats on i24NEWS" כחלק מתהליך הרחבת הפעילות במדינות נוספות במזרח התיכון, זאת בעקבות ההסכמים המדיניים שנחתמו בשנה האחרונה.

פטריק דרהי איש עסקים ישראלי-צרפתי. GettyImages
פטריק דרהי, הבעלים של i24NEWS/GettyImages

אישור שידורים בדובאי ופתיחת משרד בקריית הממשלה

ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS מציג שורת הסכמים עם חברות וגופים מובילים באיחוד האמירויות, שמטרתם יצירת שיתופי פעולה עם חברות מדיה, הרחבת תפוצת שידורי הערוץ וחיזוק הפעילות המסחרית. ההסכמים הללו מצטרפים להסכם שיתוף הפעולה שנחתם לפני מספר חודשים עם קבוצת התקשורת Abu Dhabi Media, לפיו כלי התקשורת יפעלו יחדיו לשיתוף פעולה בתחום התוכן והפקת החדשות, יספקו דיווחים משותפים והדדיים, חומרי ארכיון ועוד.

הבוקר, בהכרזה משותפת עם Dubai Media Incorporated (DMI) ו- Dubai Media City, מכריז הערוץ על קבלת רישיון לשידור באיחוד האמירויות ממשרד המדיה הממשלתי של דובאי, וכן על פתיחת משרד בקריית התקשורת של דובאי, אשר יאפשרו לו הקמת נקודת שידור לעריכת ראיונות ודיווחים.

על פי פרטי מזכר ההבנות אשר הוצגו הבוקר, ההסכם עם DMI כולל הפקת תוכן משותפת, שיתוף טכנולוגיה להפקת תוכן, הענקת חשיפה תקשורתית באירועי תקשורת גדולים ופיתוח מיומנויות של הצוותים בכלי התקשורת. DMI ו- i24NEWS ישתפו מניסיונם ומתהליכי החשיבה הפנים-מערכתיים בנושאי תוכן והפקתו, וכן בפיתוח טכנולוגי בתחום הפקת החדשות ושידורי הטלוויזיה. שתי החברות יעבדו בצמוד במטרה לקדם יוזמות ותוכניות עבודה שיאפשרו חשיפה בינלאומית מקסימאלית של אירועים גדולים, כמו Dubai Expo. כמו כן, פיתוח משאבי אנוש משותפים ושיתוף אדמיניסטרטיבי ומיומנויות טכנולוגיות באמצעות תוכניות של חילופי עיתונאים והדרכות משותפות לצוותים בין DMI ו- i24NEWS. עוד נחשף כי שתי החברות יפעלו לקמת Fiber of Peace, סיב אשר יחבר בין החברות ויאפשר העברה קלה ומהירה של חומרים, ראיונות ודיווחים.


לאחרונה חתם הערוץ הסכמים עם שתי ספקיות התוכן המובילות באמירויות: Etisalat ו- DU, ובכך הפכו ערוצי i24NEWS לערוצים הראשונים המשודרים מישראל וזמינים באיחוד האמירויות.

מנכ"ל הערוץ, פרנק מלול, חתם על שורת הסכמים נוספים לשיתוף פעולה, בהם הסכם עם חברת Motivate, המוציאה לאור של מספר מגזינים ואתרי תוכן באיחוד האמירויות וכן מפיקה כנסים ואירועי ענק לשוק העסקי. על פי ההסכם שנחתם עם i24NEWS, שני הגופים ישתפו פעולה בהפקת ויצירת תכנים משותפים וכן יחליפו תוכן במגוון נושאים.

מזכר הבנות נוסף נכתב עם Gulf News, המוציא לאור יומון בשפה האנגלית וכן אתר חדשות ותוכן. על פי ההסכם, שני גופי התקשורת יפעלו יחדיו במספר מישורים, בהם שיתוף תוכן, חומרים, הפקה ועוד. כמו כן, עלה לאחרונה קמפיין של משרד התיירות של דובאי בשלושת ערוצי i24NEWS, בשלוש שפות. זהו הקמפיין הראשון של משרד התיירות בכלי תקשורת הפועל מישראל.

פרנק מלול, מנכ"ל i24NEWS: "בשנה האחרונה אנחנו עדים לשינויים מדיניים המאפשרים קשרי עסקיים והזדמנויות לשיתופי פעולה. כשם שאנחנו מחויבים לספק לצופים שלנו בטלוויזיה ובדיגיטל את התמונה המלאה של אותם שינויים, זה רק טבעי שנפעל גם מאחורי הקלעים לקידום שיתופי פעולה והרחבת הפעילות המשותפת. כערוץ חדשות בינלאומי, אנו שואפים להמשיך ולהרחיב את היצע התוכן שלנו, במיוחד בתחומי המזרח התיכון החדש אותו אנו מסקרים בהרחבה. אני מברך את שותפיי לדרך אשר בחרו לשלב ידיים ולצעוד יחדיו בנתיב של עשייה משותפת".

הסכמי שיתוף הפעולה אשר נחתמו עם חברות מדיה מובילות באיחוד האמירויות יאפשרו ל- i24NEWS להרחיב את היצע התוכן וכן לסקר חדשות ולדווח מאזור המפרץ. הרישיון שהוענק ל- i24NEWS להקים משרד בקריית התקשורת ולהפעיל נקודת שידור חי, יאפשרו לערוץ לדווח ולערוך ראיונות.

I24NEWS הוא ערוץ חדשות בינלאומי בבעלות איש העסקים פטריק דרהי ובהובלת המנכ"ל, פרנק מלול. הערוץ משדר מישראל לעולם בשלוש שפות: אנגלית, צרפתית וערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully