וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדמים עסקאות באיחוד האמירויות

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 14:29

משלחת עסקית מיוחדת מפגישה בין אנשי עסקים ישראלים לראשי המשק של איחוד האמירויות, במטרה לקדם את הסחר בין שתי המדינות. צפויה לקדם את הסחר בין המדינות בעיקר בתעשיית ההיי-טק, הפרמצבטיקה, הציוד רפואי, הביטחון, הבנייה ועוד

קשרי המסחר עם איחוד האמירויות תופסים תאוצה וכעת שורה של אנשי עסקים בכירים מגיעים למדינת המפרץ העשירה, במסגרת "משלחת נשיאות" מיוחדת של התאחדות התעשיינים, המפגישה בין אנשי עסקים ישראלים לראשי המשק של איחוד האמירויות, במטרה לקדם עסקאות ואת הקשרים המסחריים והכלכליים בין שתי המדינות. המשלחת צפויה לקדם את הסחר בין המדינות בעיקר בתעשיית ההיי-טק, הפרמצבטיקה, הציוד רפואי, הביטחון, הבנייה ועוד.

בראש המשלחת עומד נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, ואליו מתלווים בכירים מובילים במשק הישראלי, בהם סגנית נשיא התאחדות התעשיינים, איילת נחמיאס ורבין, סמנכ"ל קשרי הממשל בהתאחדות, עו"ד חגי אדרי, מנכ"לית התעשייה הקיבוצית, מרים דרוק, מנכ"ל תעשיות מר ויו"ר איגוד ההייטק בהתאחדות, מריאן כהן, מנכ"לית סימטל ויו"ר פורום הנשים בהתאחדות, טל קאופמן, ועוד.

חברי המשלחת צפויים להיפגש עם הגופים העסקיים החזקים ביותר בנסיכות המפרץ, הן בדובאי והן באבו-דאבי.

דובאי, מבט מבניין בורג' חליפה. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
דובאי. אחרי הקורונה, הגיע הזמן להתניע מחדש את הכלכלה/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

מפגשים עם רשות ההשקעות של דובאי

בדובאי חברי המשלחת ייקחו חלק בסדרת מפגשים עם רשות ההשקעות של דובאי ((Dubai FDI, אשר מחזיקה בעתודת השקעות של מיליארדי דולרים, עם לשכת המסחר והתעשייה של דובאי (Dubai chambers of Commerce&industry), ועם ראשי אזורי הסחר החופשי של דובאי- DMCC ו- ג'בל עלי (Jebel Ali Freezone).

באבו-דאבי חברי המשלחת צפויים להיפגש עם רשות ההשקעות של אבו-דאבי (ADIO) שגם מנהלת את הביקור הרשמי בעיר, עם אזור הסחר החופשי KIZAD, עם ראשי קרנות ההשקעות MUBADALAו- MASDAR ועם לשכת המסחר של אבו-דאבי ADCCI.

בנוסף צפויים חברי המשלחת להיפגש עם בכירים דיפלומטיים ישראלים שעברו לפעול באיחוד האמירויות בעקבות הסכמי השלום, בהם השגריר של ישראל באיחוד האמירויות איתן נאה והקונסול הכללי של ישראל באיחוד, אילן שטולמן סטארוסטה.

ד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים. מרק ישראל סלם,
ד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים/מרק ישראל סלם

"הגיע הזמן להתניע את הכלכלה האזורית"

נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר: "כעת כשמסתמן כי משבר הקורונה מתחיל להראות סימני האטה משמעותיים ברוב מדינות העולם, הגיע הזמן להתניע מחדש את הכלכלה האזורית ולפעול לפיתוח מחדש של הקשרים העסקיים בין ישראל לאיחוד האמירויות ובכך להגדיל את הייצוא ולסייע למשק הישראלי לעלות חזרה לפסי צמיחה.

במשלחת שיצרנו חברים אנשי עסקים בכירים ביותר, אשר מגיעים ממגוון רחב של תחומים שונים בתעשייה הישראלית והם מעוניינים ונלהבים לפתח את קשרי המסחר עם האיחוד ולהתחיל לייצא לשם מוצרים ישראלים 'כחול-לבן'. אלו הם פירות השלום והגאווה הישראלית שלנו- לראות שיתוף פעולה כלכלי וגם לחזות ב- Made in Israel באיחוד האמירויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully