וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמן גרופ פותחת 4 סניפים חדשים בהשקעה של כ- 2.5 מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 17:31

4 סניפים חדשים למותגי עיצוב הבית נעמן וורדינון ייפתחו בירושלים, רמת גן, מישור אדומים ואשקלון, בשטח כולל של כ-500 מ"ר, זאת לצד השקעה של כ-3 מיליון שקל בהרחבת רשת הלאנז'רי Bonita de Mas, שנרכשה לאחרונה על ידי הקבוצה

4 החנויות החדשות שנפתחו במהלך החודשיים האחרונים: 2 של המותג נעמן (בקניון עופר מרום בר"ג וברחוב יפו בירושלים) ו-2 חנויות קונספט המשלבות את 2 המותגים יחד (בקניון דיזיין סנטר במישור אדומים ובצומת סילבר, אשקלון) משתרעות על פני שטח כולל של כ-500 מ"ר ובכל אחת מהן בא לידי ביטוי עיצוב עכשווי שהושקעו בו כ-2.5 מיליון שקל.

מגבות של ורדינון, החל מ 40 שקלים. תמי בר שי,
ורדינון - חנויות קונספט חדשות/תמי בר שי

חוויה הוליסטית: חנויות הקונספט ישלבו את שני המותגים

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, ציין: "אנו ממשיכים להשקיע בהגברת הנוכחות של המותגים שלנו, בדגש על מיקומים אסטרטגיים ואזורי הביקוש שאנו מזהים בשטח. בקרוב צפויה הקבוצה לפתוח עוד סניפים חדשים של מותגי הבית נעמן וורדינון במרכז הארץ ובפריפריה. מאז השקת מועדון הלקוחות החדש NV Club המאחד את שני המותגים, עשרות אלפי חברים חדשים הצטרפו אליו במהלך שבועות ספורים".

כהן הוסיף כי: "אנו שמים בראש סדר העדיפויות הקמת חנויות קונספט המשלבות את נעמן וורדינון יחד, במטרה להנגיש לחברי המועדון בפרט ולכלל לקוחותינו את עולם הלייף סטייל ולהעניק להם חווית קנייה הוליסטית תחת קורת גג אחת".

דודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ. שירה רז,
דודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ/שירה רז

עובדים במרץ על שדרוג והרחבה

"במקביל למותגי הפרימיום שלנו אנו עובדים במרץ על שדרוג והרחבת רשת הלאנז'רי Bonita de Mas שרכישתה מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של קבוצת נעמן. בקרוב תשיק הרשת חנויות בקונספט ייחודי, שפותח במיוחד כדי לאפשר ללקוחות לבחור באווירה אינטימית ומזמינה, את המתאים והנוח להן ביותר ממגוון מוצרים עשיר ואיכותי", הוסיף כהן.

לנעמן גרופ 172 חנויות בפריסה ארצית, 88 סניפים של המותג נעמן ו-84 של ורדינון, בנוסף לאתרי האונליין.

חנות נעמן קניון מרום נווה ר"ג.. יחסי ציבור,
חנות נעמן קניון מרום נווה ר"ג/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully