וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שנים של חדשנות ישראלית

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 17:12

עובדי "מיקרוסופט ישראל - מחקר ופיתוח" חגגו בראשון בערב 30 שנים להקמת מרכז המחקר והפיתוח בארץ של ענקית התוכנה הבינלאומית, במסיבה גדולה שנערכה בגני התערוכה.

מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל הוקם עוד בשנת 1991, היה מרכז הפיתוח הראשון של החברה מחוץ לארה"ב, וכיום הוא אחד משלושת המרכזים האסטרטגיים של מיקרוסופט העולמית.

המרכז בישראל מוביל פיתוח של חלק ניכר ממוצרי הליבה של מיקרוסופט העולמית, ואמון על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. המרכז בארץ אף גדל בשנה האחרונה בכ-30 אחוז.

ענקית התוכנה והענן, שנבחרה לאחרונה, למקום העבודה הטוב בישראל, זו השנה השנייה ברציפות, קיבצה עבור 2,100 עובדיה ובני זוגם, מיטב מאמני ישראל, לערב הופעות חד פעמי, באירוע שגם סימל את החזרה לשגרה, לאחר שנה שבמהלכה רוב עובדי החברה עבדו מהבית.

האירוע נפתח בברכה משותפת של מנכ"לית החברה, מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, וסקוט גאטרי, סגן נשיא במיקרוסופט העולמית, שאיחל מזל טוב וציין לטובה את החדשנות והמצוינות של המרכז בישראל, והוסיף שהמרכז מוביל בפיתוח מוצרים חדשניים עבור מיקרוסופט.

לאחר שלב הברכות, הסרטונים והמיצגים, עלו בזה אחר זה, להופיע בפני העובדים: נגה ארז, דניס לויד, אמיר דדון, מירי מסיקה, שירי מימון, נועה קירל, רן דנקר, זהבה בן, נרקיס, עדן אלנה, DJ איתי גאלו, ו-DJ ינון יהל במופע מיוחד אשר כלל מאש-אפים וגרסאות חדשות שנוצרו במיוחד עבור האירוע לשירים הגדולים של שלושת העשורים האחרונים.

מיכל ברוורמן–בלומנשטיק. תומר פולטין,
מיכל ברוורמן–בלומנשטיק/תומר פולטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully