וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארד שקל: הכירו את בניין ההנהלה של בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 9:40

עסקת ענק בין החברות ויתניה ודלק מוטורס לבנק הפועלים, במסגרתה רכש הבנק מגדל ברחוב החרש 18, סמוך למחלף לה-גווארדיה בתל אביב. הבנק: "המבנה החדש יתרום לאימוץ תהליכי עבודה דיגיטליים". המעבר לנכס החדש מתוכנן לעוד ארבע שנים וחצי

נציגי בנק הפועלים חותמים על הסכם באמירויות/באדיבות בנק הפועלים

בנק הפועלים רכש מגדל שייבנה ברחוב החרש (סמוך למחלף לה גווארדיה בתל אביב) תמורת מיליארד שקל. כוונת הבנק היא למקם במתחם את ההנהלה הראשית שלו, שנמצאת היום לא הרחק משם, בסמוך לשדרות רוטשילד בתל אביב. הבנק ירכוש מהשותפות, ויתניה ודלק מוטורס, 60 אלף מ"ר בשלב ג' של הפרויקט המדובר.

השטחים כוללים מגדל משרדים בן 40 קומות מעל קומת קרקע, וכן בניין מרקמי בן 5 קומות מעל קומת קרקע, שייבנה בצמוד ובהמשך למגדל. המגדל נרכש ברמת מעטפת ונמכר עם כ-1,147 מקומות חניה בתמורה לכ- 970 מיליון שקל.

מועד המסירה של המגדל נקבע ל- 52 חודשים מיום חתימת ההסכם, כאשר לשותפות אפשרות לדחות מועד זה ב-90 ימים נוספים. במילים אחרות: הנהלת הבנק תעבור לפרויקט בעוד כארבע שנים וחצי.

תערוכת אמנות ישראלית 2018 בבניין הנהלת בנק הפועלים בתל אביב. יחצ,
החלל הנוכחי של בניין הנהלת בנק הפועלים בתל אביב, בעת תערוכת אמנות ישראלית שנערכה בו/יחצ

מרכז הסיטי של תל אביב נודד דרומה

עפר זיו, מנכ"ל ויתניה ציין: המעבר של בנק הפועלים לפרויקט "ויתניה תל אביב" מהווה חיזוק משמעותי למרכז העסקים הראשי בצידה הדרומי המתפתח של תל אביב, ומסמן את תחילת הנדידה של הסיטי לאורך נתיבי איילון ודרומה.

האזור מציע נגישות תחבורתית מיטבית, הכוללת קרבה לתחנת רכבת ההגנה, התחנה המרכזית ובקרוב גם תחנה של הקו הירוק של הרכבת הקלה על גשר ההגנה.

על פי התכניות, יוזמת ת"א הקמת גשר הולכי רגל נוסף, כמו גשר יהודית, שיחבר את המתחם עם יד אליהו, והאזור כולו יעבור מתיחת פנים עם שורה של פרויקטים בעירוב שימושים.

בימים אלו, מסיימת ויתניה לאכלס את המגדל הראשון בפרויקט, הכולל כ-40,000 מ"ר ב-31 קומות משרדים מעל 5 קומות מסחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הדמית הבניין של בנק הפועלים בפרויקט ויתניה, תל אביב. הדמיה ישר אדריכלים,
הדמית הבניין של בנק הפועלים בפרויקט ויתניה, תל אביב/הדמיה ישר אדריכלים

נסחרת בבורסה לפי שווי של 1 מיליארד שקלים

חברת ויתניה, נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לפי שווי של 1.04 מיליארד שקל. היא יוצגה בעסקה על ידי עוה"ד אייל מרום, מאור ישראלי, ליאור לוי, מאיה הופטמן ממשרד גורניצקי ושות', עורכי הדין שייצגו את הבנק הם חני אבינרי, דנה פלג סלובודקין ונעמי שפרו, ממשרד מיתר עורכי דין.

בוחנים את השבחת הנכסים המשמשים כיום את ההנהלה

דירקטוריון בנק הפועלים אישר את העברת משרדי ההנהלה הראשית של הבנק וריכוזם במבנה מרכזי מתקדם וחדש שיוקם בתל אביב.

על פי הודעת הבנק, הפרויקט ירכז את עשרת מבני ההנהלה הראשית שלו, לרבות חברות בנות בקבוצת הבנק וקמפוס הלמידה שלו למבנה אחד, בקרבת צירי תחבורה מרכזיים ותחנות קיימות ועתידיות של רכבת כבדה וקלה.

מהבנק נמסר כי המהלך יאפשר התייעלות וחיסכון משמעותי עתידי בהוצאות התפעול הלוגיסטיות של הבנק. מהלך זה ייצא לפועל במסגרת תהליכי ההתייעלות והתאמת הבנק לסביבת הבנקאות החדשה ובתום עבודת מטה ממושכת אשר בחנה עשרות מתווים.

גדי אגמון, מנהל אגף הלוגיסטיקה בחטיבה הפיננסית של בנק הפועלים, ציין: "המעבר למבנה החדש יתרום לאימוץ תהליכי עבודה חדשניים ודיגיטליים, שיפור חוויית העובד וטיפוח ההון האנושי בבנק.

סך השטח המתוכנן לכלל יחידות ההנהלה הראשית במבנה החדש מהווה התייעלות בהיקף של כ-20% מהשטח הקיים כיום, וההושבה במבנה מתוכננת לכלול חללי עבודה משותפים רחבים תוך שילוב תצורת 'עמדות חמות', בהתאמה למתכונת עבודה משולבת עם עבודה מהבית כחלק מההיערכות לשגרה לאחר הקורונה. מתכונת האכלוס של יחידות ההנהלה הראשית במבנה החדש תביא לידי ביטוי את התרבות הארגונית החדשה, ותעניק מענה לצרכי העבודה העתידיים של הבנק".

בתוך כך נודע גם כי הבנק בוחן חלופות ומקדם תוכניות להשבחת נכסים בתל-אביב, המשמשים כיום את יחידות ההנהלה הראשית וצפויים להתפנות במסגרת המעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully