וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הכתפיים שלכם: מותג התיקים CABAIA עושה עליה מצרפת

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 10:15

המחשב הנייד הולך איתכם לכל מקום? התופעה מתקופת הקורונה תישאר איתנו ככל הניראה לנצח. לימודים ועבודה ימשיכו להתנהל גם מרחוק וניראה יותר מאי פעם, אנשים בכל הגילאים נושאים על גבם תיק ייעודי למחשב נייד. אז אם כבר לשאת את המחשב לכל מקום, עשו זאת בסטייל

מותג התיקים הצעיר CABAIA, הגיע אלינו מפריז והוא מציע תיק למחשב נייד במראה אופנתי שמתאים לכל גיל. הקורונה אולי מתחילה להרפות אבל משאירה אחריה התנהלות שלא תיעלם בקרוב, הלימודים והעבודה הפכו להיות בחלקם מרחוק וניראה שכך זה יישאר.

מקומות העבודה מציגים מודל היברידי לפיו העובדים יעבדו בחלק מהזמן ממשרדי החברה ובחלק אחר של השבוע יעבדו מהבית או מכל מקום אחר שנוח ונעים להם לעבוד ממנו.

בתי הספר התיכוניים, חטיבות הביניים ואף היסודיים, עברו ללמידה על מחשבים ניידים, ולעיתים התבקשו הילדים ובני הנוער, לשאת איתם את המחשב הנייד כדי להתחבר מרחוק למשימות או למפגשי זום.

העולם מתקדם למקום בו נוכל לעבוד וללמוד גם מרחוק כי האמצעים מאפשרים ונגישים.

מצב זה, הגדיל משמעותית את היקף מכירות המחשבים הניידים ובהתאם לכך גם את התיקים שאמורים לשאת אותם.

תיק cabaia - קולקציית 2021 להשיג באתר swagg.co.il, מחיר 279 שקלים. סטודיו דג הזהב,
תיק cabaia - קולקציית 2021 להשיג באתר swagg.co.il, מחיר 279 שקלים/סטודיו דג הזהב

מבדיקה שערכנו על ההיצע בשוק, נתקלנו גם בתיקים של קאביה, והאמת, מצאנו את שחשק ליבנו. התיק קל מאד במשקלו, קול וצעיר (אבל לא מידי) במראהו, נוח ברמת הנגישות לכל תא אחסון בו ומאפשר לנועזים יותר, גם החלפה של כיס קדמי והתאמתו למצב הרוח או אפילו לבגד איתו בחרנו לצאת.

התיק של CABAIA מדגם ADVENTURER מגיע בשלושה גדלים ומגוון של צבעים, אך המבנה הבסיסי שלהם זהה, הוא מאפשר נשיאה מוגנת של מחשב נייד וגודלו מותאם לגדלים השונים של המחשבים הניידים S/M/L - סקרנו את גודל M עבור מחשב נייד בגודל 13 אינץ'.

הפתיחה של התיק היא רחבה ומאפשרת גישה נוחה לכל התאים, והכנסה והוצאה קלילה של המחשב. הרוכסנים איכותיים ובד הניילון הטבעוני שהחברה מתפארת בו, אכן עמיד נגד מים.

תיק cabaia עם כיס קדמי מתחלף, להשיג באתר swagg. סטודיו דג הזהב ב,
תיק cabaia עם כיס קדמי מתחלף, להשיג באתר swagg/סטודיו דג הזהב ב

כל תיק שתרכשו, יגיע עם כיס קדמי צבעוני נוסף להחלפה, תוכלו להחליפו לפי מצב הרוח אבל גם אם לא, תמיד ניתן יהיה להתשתמש בו לצורך אחר, לדוגמא: לאביזרי המחשב הנייד כמו מטען ועכבר או לחילופין למכשירי הכתיבה שלט יתפזרו לכם בתיק או בכלל ישמש אתכם כערכת התרעננות עם איפור/בושם/גל חיטוי וכו'.

הכיס החיצוני מתחלף בפשטות וללא מאמץ. בא לכם להתאים את התיק לבגדים היומיומיים שלכם התיקים של CABAIA הופכים את זה לאפשרי. בנוסף, ניתן לרכוש את הכיסים המתחלפים בנפרד ולגון ככל שתרצו.

תיק cabaia לנשיאת מחשב בסטייל. סטודיו דג הזהב,
תיק cabaia לנשיאת מחשב בסטייל/סטודיו דג הזהב

התיק שמתאים את עצמו אלינו ולא להיפך

לסיכומה של סקירה:
עושה רושם שהתיקים של CABAIA עושים מאמץ להתאים את עצמם אליכם ולא להפך, ויש לומר שאף הצליחו והשכילו לעשות זאת, שלא בתמורה למראהו החיצוני שכן, תיקים נוספים שבדקנו, אולי היו פרקטיים, אבל לא היינו הולכים איתם ברחוב מכמה סיבות: גודלם והמראה המאד לא אופנתי שלהם.

המשקל, הנוחות, העמידות, המראה ואף המחיר - לטעמנו.

אנו נוהגים לציין תמיד גם את החסרונות בשקיפות מלאה, אבל במקרה הזה באמת שלא מצאנו, אולי מבחר הצבעים, הלא מאד גדול, בדגם שביקשנו לסקור?

תיקי cabaia מקולקציית 2021, החל מ-279 שקלים. סטודיו דג הזהב,
תיקי cabaia מקולקציית 2021, החל מ-279 שקלים/סטודיו דג הזהב

CABAIA הוא המותג החדש ביותר במשפחת SWAGG המתמחה בייבוא מוצרים איכותיים ממגוון מותגים מובילים ברחבי הגלובוס, שיהפכו את החיים של כולנו למשודרגים, יפים ונוחים עוד יותר.

מחירים:
תיקי רחצה: 116 שקלים
תיקי גב: החל מ-279 שקלים


ניתן להשיג בלעדית באתר swagg.co.il או בחנות הממוקמת ברחוב האומנות 12 בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully