וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור השני של פייסבוק - Commerce School יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 16:18

Commerce School, בית הספר למסחר מקוון שהקימה פייסבוק ישראל, פותח בימים אלו את ההרשמה למחזור השני. המיזם שנפתח בעיצומו של משבר הקורונה, מציע תכנית הכשרה חינמית ליזמים ישראלים מתחום המסחר

מטרתו של בית הספר Commerce School שפתחו פייסבוק ישראל, כך על פי החברה, היא לעזור לעסקים להאיץ מכירות ברשת, להגיע ללקוחות חדשים ולהתרחב למכירה גלובלית.

ההכשרה כוללת תוכן מקצועי, סדנאות, הרצאות והנחייה אישית מטעם מומחי המסחר המקוון בתוך פייסבוק ומחוצה לה, ביניהם מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני.

המחזור השני יוצא לדרך אחרי מחזור ראשון מוצלח, בו לקחו חלק 30 עסקים ישראלים מבטיחים מעולמות המסחר: גלביה, Tanaor, Seestarz, שלומית אופיר, Linenz ועוד.

העסקים המשתתפים העידו כי הצליחו להתפתח ולצמוח בצורה משמעותית בזכות הידע והכלים שרכשו בתכנית, ו-100% מהם אמרו שימליצו לעסקים נוספים לקחת חלק בהכשרה.

פייסבוק ישראל. פייסבוק ישראל,
המחזור הראשון של התכנית הועבר באופן מקוון - המחזור השני יועבר פיזית/פייסבוק ישראל

התכנית משתנה בהתאם לציפיות הצרכניות המשתנות

אופיו הפתוח של האינטרנט אמנם מאפשר לכל אדם להקים עסק מצליח או לתפעל אופרציה נרחבת שחוצה יבשות, אבל זה דורש ידע, הכוונה וכלים שלמרבית האנשים אין.

החברה ממשיכה להניע את התכנית על רקע הציפיות הצרכניות המשתנות, ורוצה לעזור לדור הבא של העסקים לבסס את עצמם בעולמות הדיגיטליים.

קניות אונליין. ShutterStock
תמיכה לעסקים קטנים בעולם המסחר הדיגיטלי/ShutterStock

לעזור לדור הבא של העסקים להתבסס בדיגיטל

שירלי אמסטרדם, מנהלת תחום המסחר המקוון והקמעונאות בפייסבוק ישראל שמובילה את תכנית ההכשרה, סיפרה כיצד התכנית נולדה במהלך המשבר כיוזמה ישראלית: "ראינו איך עשור שלם של טרנספורמציה דיגיטלית התרכז למספר חודשים בודדים, ושמנו לב שגם ביום שאחרי המגפה, ההתנהגות הצרכנית לא משתנה, תהליכי המעבר לאונליין רק הולכים ומתעצמים, עם קהלים חדשים שמבצעים את מרבית קניותיהם ברשת".

שירלי אמסטרדם ראש תחום, פייסבוק. פייסבוק ישראל,
שירלי אמסטרדם, מנהלת תחום מסחר מקוון וקמעונאות בפייסבוק ישראל/פייסבוק ישראל

"להפיק את המיטב מחלון ההזדמנויות"

ההרשמה לתוכנית תימשך עד ה-4 ביולי, שלאחריהם יתקבלו כ- 20 עסקים.

המחזור השני ייצא לדרך במהלך אותו החודש ויימשך ארבעה שבועות, ולעומת המחזור הראשון, המחזור השני ייערך במתכונת פיזית.

ניתן להגיש מועמדות לתכנית דרך הלינק המצורף:
https://commerceschool-cohort2.splashthat.com/

אמסטרדם מסכמת: "ניסינו להבין מה התמיכה הדרושה לעסקים קטנים בעולמות המסחר, כדי שיידעו להפיק את המיטב מחלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם" סיפרה שירלי. "החלטנו לבנות מערך הכשרה ייעודי ומותאם לחברות ישראליות, שנשען על הידע והכלים שרכשנו במסגרת העבודה המשמעותית עם עשרות עסקי קומרס גדולים. פעלנו כדי להנגיש את המשאבים הללו בצורה נוחה גם לעסקים שנמצאים בתחילת דרכם, וכעת רוצים לעשות קפיצת מדרגה עם העסק שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully