וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: האפליקציה החדשה של ענקית הרהיטים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 13:36

וגם: מסע בין הערים האהובות על השחקנית המצליחה, קמפיין חדש לחודש הגאווה והקצבייה שפותחת רשת שיפודיות

מפולין לישראל

VOX. יח"צ,
VOX/יח"צ

VOX , מותג הריהוט המעוצב מפולין, בעל מורשת של 30 שנה, עשה עליה לישראל. רשת VOX התפרסמה בזכות אפליקציית Vox Box - מערכת R.V של מציאות מדומה הנגישה ללקוחות בחינם, באמצעותה ניתן לעצב באופן אישי כל אחד מחדרי הבית, למקם רהיטים בכל אחד מחדרי הבית, ובעזרת משקפיי תלת מימד, להתרשם איך יראה העיצוב.

עם כניסת קולקציית Creative, נוספה אפליקציה נוספת שמאפשרת לעצב את חללי הבית ואת הרהיטים בקלות וללא עזרת איש מקצוע, דרוש רק מחשב. נכנסים לאתר, עוברים לאפליקציות VOX ומתחילים לעצב בהתאם לטעמכם האישי באופן ידידותי למשתמש.

באתר מוצעים 2,500 פרטי ריהוט לכל חללי הבית. באמצעות האפליקציה ניתן לבנות ולעצב לבד את ארון הבגדים שלכם כולל רזולוציה של כמות מדפים, מיקומם, גובה מוט התליה, הצבעים, יש לבחור את גודל הארון, למקם מדפים, מחיצות, אזור תליה, סוג הדלתות, ידיות לדלתות, רגליים לארון, לבחור אבזרים כולל תאורה פנימית. את הארון המעוצב ניתן לראות בתלת מימד, ולסובב לכל זווית שתבחרו. התוכנה מונעת ומתריעה על טעויות עיצוב, כמו דלת לא מתאימה, ומאפשרת הפקת כתב כמויות להזמנה מדויקת.

VOX. יח"צ,
VOX/יח"צ

בסיום תהליך עיצוב הרהיט, ניתן להיכנס לאפליקציית VOX BOX ולמקם את הארון במקומו החדש בחלל החדר. בסוף תהליך העיצוב, ניתן להתרשם מהחלל הסופי, כולל אפשרות לשנות ולהזיז. הפריט ישלח עד הבית ומי שמעוניין לגעת בחומרים מוזמן להגיע לחנות בפתח-תקווה.

בחנות שבמתחם M סנטר בפתח-תקווה ניתן לרכוש פריטי עיצוב יפהפיים לבית כמו כונניות, כדים, כלי הגשה בגדלים שונים, כלים לנרות, אגרטלים, תמונות ועוד. VOX קיימת ב כ- 50 מדינות בעולם ויש לרשת 250 סניפים. המותג שהחל מעיצוב חדרי ילדים, מתמחה בתחום הריהוט וחיפוי קירות. החנות בפתח תקווה היא החנות הראשונה בישראל, והצפי הוא כי עוד השנה, תפתח חנות דגל גדולה במרכז הארץ, כנראה בנתניה או בראשון לציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

רואים עולם

Vogue. יח"צ,
Vogue/יח"צ

מותג המשקפיים Vogue משיק קולקציה משותפת שניה עם השחקנית מילי בובי בראון, תחת השם #MBBDiaries - . קולקציית המשקפיים ב"היומנים של מילי בובי בראון", נעה עם בראון בין ערים שונות בעולם המספרות כל אחת סיפור בסטייל ובאווירה שונים.

את קמפיין #MBBDiaries צילם קוונטין ג'ונס שליווה אותה מאחורי הקלעים דרך עדשת המצלמה של צ'רלי -אחיה הגדול של מילי. הקמפיין סוקר את הערים שעיצבו את חייה של בראון, כאשר כל עיר מיוצגת במסגרת ייחודית של משקפי Vogue..

Vogue. קוונטין ג'ונס,
Vogue/קוונטין ג'ונס

בראון אמרה כי היא שמחה על ההזדמנות לשתף פעולה פעם נוספת עם הצוות היצירתי של משקפי Vogue בעבודה על הקולקציה ועל קמפיין #MBBDiaries", וציינה כי היא מרגישה בת-מזל שבילתה בכל כך הרבה ערים יפות במהלך הקריירה שלה. היא ציינה כי היא אוהבת לטייל ולשאוב השראה מתרבויות אחרות ומבירות אופנה בעולם. אמנם השנה לא ניתן היה לטייל אבל היא מקווה שהקולקציה תגרום לאנשים לחייך ותאפשר להם להרגיש שהם נמצאים במקום אחר, אפילו רק לרגע.

האוסף הייחודי כולל 8 דגמים אקלקטיים באיכות ללא פשרות, לצד אופנתיות טרנדית. עם האווירה הנינוחה של מרבלה, עם האינדיבידואליזם החצוף של לונדון, האופטימיזם הנהנתני של לוס אנג'לס, האנרגיות הגבוהות של ניו יורק ועוד. בכל אחד מהדגמים באה לידי ביטוי הרוח של אחת מהערים האהובות על בראון, בסדרת משקפי השמש הטרנדיים של העונה.

seperator

אופנה וגאווה

Beyond the Rainbow. יח"צ,
Beyond the Rainbow/יח"צ

H&M ממשיכה לתמוך בקהילת הלהט"ב ומשיקה לכבוד חודש הגאווה את קמפיין "Beyond the Rainbow" למען קהילת הלהט"ב. באמצעות קמפיין אינטראקטיבי, מציג המותג סיפורים מהצד השני של הקשת, כאשר במקביל מעודדת אנשים לחלוק את הסיפורים האישיים שלהם באתר האינטרנט של הקמפיין. לקוחות ועוקבים ברחבי העולם יכולים לראות את הסיפורים המוצגים בקמפיין על-ידי סריקת דגל גאווה, להוסיף פילטרים באינסטגרם ולשתף סיפורי גאווה משלהם ברשתות החברתיות.

בין המשתתפים בקמפיין: השחקנית והזמרת האמריקאית מ.ג'. רודריגס; המשפיענית המקסיקנית הקטור טרג'ו; השחקן והדי ג'יי הדני סוז וילקינס; האמנית והשחקנית צ'לה מן.

מטרת הקמפיין לאפשר לכל אחד ב- H&M ומחוצה לו לחיות את החיים שהוא רוצה ולהביע את מי שהוא. הסיפורים המסופרים הם של אהבה ושנאה, התבגרות ויציאה, חיפוש אחר אהבה אמיתית בכל מקום ועבור כל אחד והזכות לחגוג את מי שאתה. במסגרת קמפיין זה תעניק H&M 100,000 דולר לקמפיין של האו"ם, התומך בשוויון זכויות ויחס הוגן לקהילה הלהט"ב העולמית.

seperator

על אהבה וגאווה

AHAVA. יח"צ,
AHAVA/יח"צ

AHAVA מעבדות ים המלח יוצאת ביוזמה חדשה במסגרתה החברה תורמת 5% מכל הכנסותיה לאגודה למען הלהט"ב בישראל, המהלך יתקיים בין התאריכים: 20.6-26.6.2021 , בחנות AHAVA שברחוב דיזינגוף 139 תל-אביב.

AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות, המוצרים נמכרים בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם. חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA שלחופי ים המלח שוקדת למעלה מ-30 שנים על חקר המינרלים, רשמה למעלה מ-15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים אודות תרומתם המובהקת של מינרלים לטיפוח העור. החברה מאמצת גישה מדעית ייחודית ומקפידה על מודעות לסביבה, אוספת ומשתמשת במשאבים הטבעיים העשירים של אזור ים המלח, תוך עמידה קפדנית בסטנדרטים בינלאומיים מוכרים.

seperator

מותג עם בשר

מעדני גורמה. יח"צ,
מעדני גורמה/יח"צ

מותג הקצביות "מעדני גורמה" משיקה את "קלרה" - רשת שיפודיות חדשה המבוססת על הבשר האיכותי של "מעדני גורמה" במחירים אטרקטיביים. הסניף הראשון הושק בראשל"צ בהשקעה של 1.5 מיליון שקל והוא משתרע על-פני 150 מ"ר. במהלך 2021 יפתחו כ-3 סניפים נוספים ברחבי הארץ.

רשת מעדני גורמה הינה רשת קצביות משפחתית, שהוקמה ב-1972 ומונה למעלה מ-100 קצביות הפזורות בכל רחבי הארץ, ביניהן 7 קצביות-בית של "מעדני גורמה" ולמעלה מ- 100 קצביות במודל של חנות בתוך חנות ברשתות מזון נבחרות. ב"מעדני גורמה" מייבאים באופן עצמאי את מירב הבשרים מארגנטינה ומאירופה תוך דגש על בחירת זני בקר איכותיים כמו האנגוס והפידלוט והנגשתם לצרכן במחירים נוחים. לרשת סדרה ייחודית ופופולרית שפיתחה, של מוצרים להכנה "על האש" בטעם ביתי הכוללת מגוון רחב של בשרים על האש.

ב"קלרה" יוגשו מגוון רחב של בשרים לצד מנות מוכרות כמו שיפודי פרגית, קבב ביתי, נקניקיות מרגז על הגריל, והפתעות יצירתיות כמו: דואטים של שיפודי אנטריקוט עם שקדי עגל, שיפודי פילה עם פרגיות ו"השווארמה של קלרה" עשויה מפרגית עסיסית עם תבלין שווארמה ביתי. את כל המנות ניתן לקבל בפיתה, בלאפה, או בצלחת.

המבקרים בסניפים והרוכשים דרך האתר יוכלו ליהנות משפע של מנות ראשונות, סלטים, ארוחות עסקיות וחבילות וקומבינציות משתלמות במיוחד לזוג, למשפחה ולחברים. ניתן לרכוש דרך האתר WWW.KLARAONLINE.CO.IL ולכבוד חודש ההשקה שחל החודש, ניתן לרכוש את המנות של קלרה דרך תן ביס, וולט, סיבוס ומשלוחה.

seperator

פורצים דרך לשמש

ד"ר פישר אולטרסול. יעל האן,
ד"ר פישר אולטרסול/יעל האן

במותג ד"ר פישר אולטרסול משיקים את סדרת אולטרסולMed שתימכר לראשונה בבתי המרקחת. בסדרה 5 מוצרים, 4 מהם מוצרים מתקדמים מסוגם להגנה בזמן החשיפה לשמש (תחליב גוף, ספריי שקוף, קרם פנים מועשר בלחות, קרם פנים המכיל מסנני קרינה מינרליים), כשאל הנבחרת מצטרף קרם חדשני פורץ דרך לשימוש לאחר החשיפה לשמש, משקם עוצמתי שנועד לתיקון נזקי השמש.

לאולטרסול מד החדשנית, קונספט ייחודי של הגנה יומיומית חיונית ומשלימה 24/7 מפני נזקי השמש לעור רגיש, באמצעות שילוב בלעדי של תכשירים להגנה גבוהה במהלך החשיפה לשמש וקרם פנים משקם עוצמתי המסייע להגנה הטבעית של העור לטופול בנזקים שממשיכים להצטבר גם לאחר החשיפה לשמש. Protect & Calm נחשבת לפריצת דרך בהגנה גבוהה ורחבה לעור רגיש בזמן החשיפה לשמש, מדובר בטכנולוגיה ייחודית המעניקה הגנה גבוהה מאוד בספקטרום קרינה רחב ביותר (UVA+UVB+IR+HEV). בעלי SPF50+ להגנה גבוהה מאוד מקרינתUVB , הגנה גבוהה מקרינת UVA וסיוע להגנה מפני נזקי קרינת אינפרה רד (IR) והאור הנראה באנרגיה גבוהה (HEV).

המוצרים מכילים קומפלקס אנטי אוקסידנטים, ויטמין E ותמצית תה ירוק המסייעים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא בעתיד; רכיבים אקטיביים לסיוע בהרגעת העור המשלבים רכיב בוטני פעיל מצמח הליקוריציה Botanyselect. עם תמצית מפרחי הקמומיל לסיוע בהרגעת העור, בהפחתת אדמומיות ובמניעת גירויי עור.

מחקרים מראים כי כל חשיפה לשמש גורמת לנזקים מידיים לתאי העור ולנזקים מתמשכים שעות רבות לאחר החשיפה לשמש, הגורמים להזדקנות מוקדמת של העור ועלולים לגרום לפגיעה גם ב- DNA ולסרטן העור. לאחר החשיפה לשמש קיים חלון הזדמנויות קצר בו הגוף נלחם על-מנת שנזקי השמש לא יתקבעו ב- DNA, אולטרסול MED Repair מסייעים לגוף לצמצם את נזקי השמש.

קרם פנים Repair הייחודי הינו קרם משקם עוצמתי המסייע בחיזוק ההגנה הטבעית של העור מפני נזקי השמש באמצעות פורמולה חדשנית ומתקדמת מסוגה המכילה שילוב רכיבים יעיל. מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, היפואלרגנים ועברו בהצלחה את מבדק סנסטיב המעיד על התאמתם לעור רגיש. המוצרים ללא פראבנים, בושם, או מרכיבים מהחי. ולא נוסו על בעלי חיים.

seperator

חוויה בתחנה

התחנה החדשה. יח"צ,
התחנה הראשונה/יח"צ

במתחם התחנה הראשונה בירושלים ששרד קורונה, סגרים וריחוק חברתי, יזמו את הקאבנה סטיישן - קומפלקס של 27 חללים פרטיים, 4 או 8 מקומות ישיבה, המאפשרים חוויה קולינרית ותרבות תחת כיפת השמיים. כאשר קבוצה מגיעה לחלל שלה - קפסולה, האורחים סורקים את הברקוד המודבק על השולחן ומזמינים מנות מכל אחת מהמסעדות שבמתחם - מבחר של כ-100 מנות מ-13 מטבחים שונים, כאשר המנות מוכנות, המארח מביא את ההזמנה לחלל הפרטי, עורך את השולחן ומגיש את האוכל לאורחים.

החלל הוא חלל פרטי וסגור. מתחם התחנה הראשונה ירושלים משמש במהלך היום לסטודנטים ולעובדים כwork station- מתחם עבודה ולמידה הכולל wifi, אוכל שתייה ואווירה.

seperator

אמור אמור

AMOR. יח"צ,
AMOR/יח"צ

מותג מוצרי הקוסמטיקה והביוטי החדש AMOR, משיק לקראת הקיץ את Hair plus , ערכה מיוחדת לגבר ולאישה. לגברים המוצר מסייע בצמיחת ומילוי "חורים" בזקן במקומות שבהם לא צומח שיער הפנים, לנשים המוצר עזור במילוי ועיבוי שיער הגבות. הערכה מכילה רולר מיוחד לפנים, סרום למריחה המעודד צמיחת שיער וחומר לחיטוי המכשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully