וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג המזרנים פולירון משיק את 'כרינוח': כרית אחת, שני צדדים

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 14:49

פולירון, מותג המזרנים מקיבוץ זיקים משיקים: כרית ראשונה מסוגה בישראל 'כרינוח', כרית אחת, 2 צדדים שונים: צד רך וצד קשה, המותאמת לתנוחת השינה הרצויה באופן אינדיבידואלי כדי שתוכלו לישון איך שנוח.

'כרינוח', כרית דו צדדית בעלת מילוים שונים כאשר צד אחד קשה, עשוי מהיפר סופט HR המדמה תחושה של שינה על כרית נוצות ומעניק תמיכה יציבה, רכות ונוחות יחדיו.

צד שני רך מחומר הויסקו על בסיס מים, חומר בעל תכונות זיכרון המתאים את עצמו למתאר הגוף ולשינוי התנוחות, הצד שתמיד יזכור את תנוחת השינה שלכם.

כרינוח, פולירון. ניר עצמון,
כרינוח - כרית בעלת שני צדדים מבית פולירון/ניר עצמון

לסיכומה של סקירה:

השינה על הצד הויסקוזי הייתה נוחה, רכה ונעימה. הצד הקשה הרגיש לנו פחות נכון באופן אישי אז לא ניסינו לאורכו של הלילה, אבל זה לגמרי אינדווידואלי ועשוי להתאים להרבה אחרים, שהם לא אנחנו.

גובהה של הכרית, מאפשר הישענות נוחה לטובת צפייה בטלוויזיה או קריאה, אך מרגישה לא נוחה לשינה, בדקות הראשונות מרגע הנחת הראש ועד שהכרית מקבלת את הצורה הטבעית של הראש.

הכרית ממלאת באופן מדוייק כל ציפית סטנדרטית, שזה חשוב למי שמחפש אסטטיקה, אך הרגשנו צורך להוסיף מגן כרית מתחת לציפית כיוון שהמרקם החיצוני העשוי סיבי קשמיר, היה פחות נעים לתחושתנו. גם במקרה הזה, ניתן להניח כי לכל אחד הרגלים וצרכים שונים הקשורים לנוחות בשינה.

הציפה העוטפת את הכרית הינה מקשמיר וגם הכרית מסיבי צמר קשמיר טיבעי המעניקה תחושה נעימה לשימוש ומגע, נוחות מקסימאלית, יכולת ניקוי נוחה ויעילה. התאמה אידאלית לאנשים הישנים על הבטן, חצי צד וגם לילדים.

מידות:
רוחב - 60 ס"מ
אורך - 40 ס"מ
גובה - 16 ס"מ

המחיר: 290 שקל
להשיג: בחנויות פולירון ובנקודות המכירה ברחבי הארץ או באתר החברה: http://www.polyron.co.il/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
כרינוח של פולירון. יחסי ציבור,
כרית חדשה של פולירון מאפשרת לישון 'איך שנוח' עם צד אחד קשה והשני רך/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully