וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם וגידי גוב שרים בריטני ספירס

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 16:44

לאחרונה הכריזה בזק על מהלך פריסה אינטנסיבי של סיבים אופטיים. לדברי החברה מדובר בפרויקט התשתיות הגדול בישראל, בהשקעה של מיליארדי שקלים. הקמפיין לרשת הסיבים Bfiber, מפגיש שוב את עומר אדם וגידי גוב, הפעם בקאבר ללהיט של בריטני ספירס

הקמפיין החדש של בזק יהיה הגדול והחשוב ביותר של החברה בעשור האחרון ויתמקד בכניסה האינטנסיבית של בזק לתחום הסיבים והשקת ה- Bfiber, רשת הסיבים האופטיים של החברה.

כמו בקמפיינים הקודמים של בזק, גם הפעם בחרה החברה לבצע גרסת כיסוי לאחד מהלהיטים הגדולים שנדמה כי כולם מכירים, והפעם הוחלט על הלהיט הוותיק של בריטני ספירס - ooops I did it again , שבמרכזו האמירה של בזק על מהלך ענק נוסף של החברה בתחום האינטרנט המהיר - ובמקביל קריצה לשיתוף פעולה קודם של גידי גוב ועומר אדם באחד מהקמפיינים הקודמים של בזק, בו ביצעו גירסת כיסוי לשיר "בוקר טוב".

גידי גוב ועומר אדם, בזק. ליאור נורדמן,
גידי גוב ועומר אדם - ooops, they did it again/ליאור נורדמן

"הצורך העצום באינטרנט עוצמתי ויציב בבית"

בגירסה החדשה לשיר של בריטני ספירס ניתן לשמוע את עומר אדם וגידי גוב מבצעים קטע ראפ מפתיע, כל זאת תחת המסר: בזק מביאה את הדור הבא של האינטרנט - אינטרנט הסיבים של בזק - הכי מהיר בישראל. הגרסה של השיר עובדה ע"י המלחין תומר בירן.

"הקמפיין החדש עם גידי ועומר הוא מהגדולים והחשובים שנעשו על ידי בזק בעשור האחרון, והוא מסמל את המהפכה של בזק עם השקת הדור החדש של האינטרנט שיגיע לכל בית בישראל", מוסרת מיכל רוזנטל מנהלת תקשורת שיווקית חברת בזק ומוסיפה, "לאחר תקופת הקורונה אנו מבינים יותר מתמיד את הצורך העצום באינטרנט עוצמתי ויציב בבית המאפשר עבודה, לימודים, משחקים וקניות לכל המשפחה בו זמנית וללא הפרעות. תשתית הפיבר החדשה שבזק פורסת לאורכה ורוחבה של ישראל תעניק תשתית חדשנית שתוביל את ישראל לעולם חדש של תקשורת".

גידי גוב ועומר אדם רוקדים בפרסומת של בזק. ליאור נורדמן,
גידי גוב ועומר אדם רוקדים בפרסומת החדשה של בזק/ליאור נורדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully