וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הטיפוח 'פינוק' נכנס לקטגוריה חדשה: סבוני ידיים

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 23:36

קטגורית סבוני הידיים היא הקטגוריה השנייה בגודלה בשוק הרחצה. בעקבות התפרצות מגפת הקורונה שהובילה לשינוי והרחבת הרגלי היגיינה בקרב צרכנים, שוק זה נמצא בצמיחה משמעותית.

המותג "פינוק" אשר מציע מגוון רחב של מוצרים בקטגוריית השיער ותחליבי הרחצה. הכניסה לשוק סבוני היידיים היא צעד משמעותי נוסף של המותג שמטרתו לתת פתרונות היגיינה רחבים עם הנוסחאות הייחודיות והריחות המוכרים.

אל סבון לידיים החדש, מגיע בתוספת תמציות צמחיות, בעל נוסחה עדינה המעניקה לחות לעור, קצף עשיר וניחוח מרענן לחוויה מהנה. המוצרים מנקים את עור הידיים בעדינות מבלי לייבש אותו, מעניקים תחושת רעננות לעור ובעלי pH המותאם לחומציות הטבעית של העור.

אל סבון לידיים בתוספת שמן קוקוס מחיר 10-12 שקלים. יח"צ,
אל סבון לידיים בתוספת שמן קוקוס מחיר 10-12 שקלים/יח"צ

סדרת אל סבון לידיים כוללת ארבעה מוצרים:

קלאסי - אל סבון ידיים מפנק בניחוח האהוב של פינוק קלאסי ובתוספת תמצית רוזמרין, מנקה את עור הידיים בעדינות מבלי לייבש אותו, מעניק לחות ותחושת רעננות לעור הידיים.

לבנדר ווניל - אל סבון ידיים מפנק בתוספת תמצית לבנדר, הידועה כמרגיעה, מנקה את עור הידיים בעדינות מבלי לייבש אותו ומעניק לחות ותחושה נינוחה לעור הידיים.

בתוספת שמן קוקוס - אל סבון ידיים מפנק בתוספת שמן קוקוס, מנקה את עור הידיים בעדינות מבלי לייבש אותו, מעניק לחות ותחושת רכות מלטפת לעור בניחוח אקזוטי.

• בתוספת שמן מרוקאי - אל סבון ידיים מפנק בתוספת שמן ארגן, מנקה את עור הידיים בעדינות מבלי לייבש אותו, מעניק לחות ותחושה מפנקת לעור הידיים.

אל סבון לידיים בתוספת שמן מרוקאי מחיר בי10-12 שקלים. יח"צ,
אל סבון לידיים בתוספת שמן מרוקאי מחיר בי10-12 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully