וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלמתם שהדייסון שלכם ישטוף? עכשיו יש חיה כזאת

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 14:12

כולם אוהבים את דייסון, וכולם היו רוצים שהמכשיר שלהם גם ישטוף את הרצפה אחרי השאיבה. אז ניסינו את ה-5T IClean שאמור להגשים לכם את החלום הזה. כמה הוא עולה והאם הוא עושה את העבודה?

Satuo T5/יחצ חו"ל

לכל אחד כמעט יש בבית שואב אלחוטי של דייסון. למעשה, החברה חולשת על נתח של כ-90 אחוז מהשואבים האלחוטיים בישראל. לאורך העשור האחרון הפך השואב הזה למוצר פופולארי שהביטוי "מה עשיתי בלעדיו" עלה על דל שפתותיהם של לא מעט ישראלים.

רק דבר אחד ציער אותנו תמיד: הדייסון לא שוטף. הוא שואב נהדר, בעוצמה גבוהה, אבל להעביר סמרטוט הוא לא יכול והרי זו הפנטזיה - שהמכשיר הזה יוכל לא רק להעלים את האבק אלא גם את כתמי הלכלוך. רשת "חשמל נטו", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי חשמל ביתיים ובהתאמתם באופן מיטבי לצרכי הלקוח, השיקה לאחרונה את מה שעל הנייר הוא הפיתרון המושלם עבור שואבי האבק אלחוטיים מבית DYSON (V7 ומעלה) - ה- ICLEAN T5 מבית "SATUO", בעל טכנולוגית הניקוי החדשנית "Fast Brush" .

מדובר בהתקן מותאם לדייסון (וכאן יש להדגיש למען הסר ספקות או אי הבנות - הוא לא מסופק או מורשה על ידי דייסון עצמה, אלא אביזר נפרד שמיובא על ידי חשמל נטו). הוא מבצע ויברציה בת 600 פעולות לדקה וכולל ארבעה שלבים להסרת כתמים עקשניים: שאיבה, ניגוב, ריסוס וקרצוף. פעולה זו אמורה לאפשר ניקוי יסודי של כתמים עקשניים במיוחד הדבוקים לרצפות.

סאטו iclean שוטף רצפות מותאם לדייסון. יחצ,
Satuo T5. הרעיון מעולה, האביזר לא מושלם/יחצ

בעת הניקוי ניתן להזיז את ראש המגב מעלה ומטה בזווית של 90 מעלות, לסובבו 120 מעלות שמאלה וימינה כדי לנגב שטחים ומרווחים נמוכים. באמצעות האביזר ניתן להגיע בקלות מתחת לריהוט ולפינות הקשות ביותר מבלי להשאיר שום לכלוך מאחור. העיצוב המאסיבי ובעל מספר פתחי יניקה מאפשר שאיבה וניגוב בצורה נוחה ומהירה עם כוח מרוכז.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אז מה חשבנו על המכשיר?

ובכן, התשובה מורכבת. מצד אחד, אכן מדובר בחידוש מעניין. התפעול מאוד פשוט, האביזר בטוח לשימוש ואטום - ברגע שהזרקתם מים למיכל הם לא יזלגו החוצה, ובשל כך גם לא יסכנו את המכשיר. עם זאת, יש יתרונות למכשיר. ראשית, מומלץ להשתמש במים מזוקקים (אוסמוזה הפוכה) או בנוזל לניקוי חלונות. השימוש בנוזל לניקוי עשה פלאים. הדייסון אולי לא ניקה יסודית, אבל העלים מהרצפה כתמים ומריחות שלא קל להעלים עם סמרטוט רגיל, וזו נקודת זכות גדולה מאוד. אם יש לכם כלב ששותה ומטפטף, המכשיר הזה יכול להיות לכם לעזר.

אבל יש גם צד שני. בחשמל נטו מדגישים (וזאת בהחלט ייאמר לזכותם) מראש שלא מדובר בניקוי יסודי של הרצפה אלא יותר ב"העברת סמרטוט לח". זה אפילו קצת פחות מזה. במילים אחרות, אם הכוונה המקורית הייתה להפוך את הדייסון ל-one stop shop - מכשיר שמאפשר לכם לעשות הכול, לא רק לשאוב אלא גם להסיר את הכתמים ועל הדרך להחליף את מגבוני הרצפה החד פעמיים שהפכו לפופולאריים מאוד בשנים האחרונות וליצור גם פיתרון אקולוגי - המטרה הזאת הושגה באופן חלקי בלבד.

בסיכומו של דבר, מדובר באביזר נחמד ונוח. האם הוא שווה 699 שקל? עדיף לכם להתנסות בחנות (יש אפשרות כזאת) ולשפוט, ייתכן שתתחברו וייתכן שפחות. חסידי הגאדג'טים ופריקים של דייסון, שלא רוצים סביבם יותר מדי בלגן כשהם מנקים ומעדיפים להשתמש במכשיר בכל הזדמנות, עשויים לראות במוצר הזה פיתרון משלים.

  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully