וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדרסים לנעלי עקב? זה קיים, ועכשיו גם בגרסה משופרת

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 16:41

הרפידה החדשה של UpStep לנעלי נשים מאפשרת סוף סוף לעשרות אלפי נשים להפסיק לנעול נעליים מגושמות ונעלי ספורט ולנעול נעליים אופנתיות עם עקב - ללא כאבי רגליים וללא מגבלות של הליכה

חברת Upstep מציגה פיתוח ייחודי בתחום המדרסים לנעלי נשים אופנתיות: מדרס 3/4 ייחודי דק, יציב וגמיש לנעלי נשים אופנתיות (נעלי עקב, סירה מגפיים וכ"ו) עשוי מחומרים איכותיים בעיצוב אסתטי הנותן את התמיכה האופטימאלית לכל מבנה כף רגל.

הרפידה החדשה לנעלי נשים מאפשרת סוף סוף לעשרות אלפי נשים להפסיק לנעול נעליים מגושמות ונעלי ספורט ולנעול נעליים אופנתיות עם עקב- ללא כאבי רגליים וללא מגבלות של הליכה.

מדרסים לנעלי עקב upstep. יחצ,
מדרסים של UpStep לנעלי עקב/יחצ

Upstep היא סטארט אפ ישראלי שעשה מהפכה בשוק המדרסים המסורתי בארה"ב, ומאפשר הזמנת מדרסים אישים און ליין, תוך אבחון ברמת דיוק גבוהה מאפייני כף הרגל של הלקוח, ומבוססת על פריצת דרך בתחומי האורתופדיה, המאפשרת ללקוח הזמנת מדרסים באונליין ללא יציאה מהבית. המחירים, לטענת החברה, זולים ב- 50% ממחיר המדרסים בהליך הרכישה המסורתי.

לימור כץ, מנכ"לית Upstep, מציינת: "הרפידה החדשה מאפשרת לעשרות אלפי נשים לנעול נעליים אופנתיות עם עקבים ללא מגבלות בהליכה. מגיל 14 סבלתי מכאבי רגליים, ונדרשתי לנעול מדרסים בנעל מגושמת, דבר שהשפיע ישירות על הביטחון העצמי ועל היכולת שלי לבטא את עצמי כאישה שאוהבת להתלבש יפה. המדרסים החדשים לנעלי נשים ש-Upstep פיתחה נותנים אפשרויות אינסופיות לביטוי עצמי, וללכת עם כל נעל אופנתית שאני חפצה - אפשר לומר שכל נעל מותאמת אישית אליי".

  • עוד באותו נושא:
  • עקבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully