וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר האופנה Next משיק קולקציית ילדים ותינוקות לקיץ 2021

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 17:19

בקולקציית הביגוד לילדות - ניתן למצוא מגוון פריטים צבעוניים לכל פעילות של הילדים, ממראה יומיומי להליכה לגן לפארק או לקייטנה ועד לפריטי לבוש המיועדים לארועים מיוחדים כמו חצאיות טוטו, טייצים ומכנסיים מודפסים, חצאיות ושמלות עם עיטורי פייטים עיטורי קשת בענן או חדי קרן ועד לשמלות פרחוניות בהדפסים קיציים.

כמו כן גם אופנת הטאי דאי לא פסחה על הילדים ובאה לידי ביטוי בפריטים כמו בגדי ים, שמלות, חליפות טרנינג ועוד פריטים צבעוניים וקלילים לימים החמים של השנה, כמו חולצות עם הדפסי תמונות של דמויות אהובות מהסדרות של דיסני ועוד.

אתר נקסט, 79 שקלים. יח"צ חו"ל,
אתר נקסט, 79 שקלים/יח"צ חו"ל
בגד ים שלם לילדות NEXT, מחיר 60-79 שקלים. יח"צ חו"ל,
בגד ים שלם לילדות NEXT, מחיר 60-79 שקלים/יח"צ חו"ל

גם הבנים לא מקופחים בNEXT ועבורם יוצא המותג עם פריטי לבוש החל מיום יום ועד לאירועים מיוחדים. מגוון מכנסיים וג'ינסים באורכים וסגנונות שונים, טאי דיי, חולצות טריקו במגוון צבעים, חולצות פולו קצרות, מכופתרות בצבעי קייץ כמו : ורוד, אדום, לבן, כחול ים, ירוק ועוד.

עוד בקולקצייה מגוון בגדי ים לבנים ולבנות המכילים מסנני קרינה מהשמש, ופריטים משלימים כמו כובעים אופנתיים, תיקים ומגבות חוף מדליקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אתר NEXT סט לילדים 50 שקלים. יח"צ חו"ל,
אתר NEXT סט לילדים 50 שקלים/יח"צ חו"ל
מכנס לילדים לאתר NEXT. יח"צ חו"ל,
מכנס לילדים לאתר NEXT/יח"צ חו"ל

באתר בקטגוריית הילדים ניתן למצוא לצד פריטים בסיסיים גם בגדי מעצבים לילדים לדוגמא: Ted Baker London והמותג Little Bird של ג'ולס אוליבר השייך לרעייתו של השף הידוע ג'יימי אוליבר, הקולקצייה עשירה בצבעוניות לצד פריטים של המותגים אדידס,נייקי ועוד.

אתר NEXT בישראל הושק במרץ 2010 והוא מציע לכל המשפחה, מגוון בגדים באיכות גבוהה ובמחירים נוחים לצד כלי בית אופנתיים. האתר מציע שילוח חינם בתוך 4-7 ימים ושירות לקוחות פעיל 24 שעות ביממה. קישור לאתר האונליין בישראל www.next.co.il

*טווח המחירים של קולקציית הילדים Little Bird לאתר: 30-300 שקלים.

*טווח המחירים של קולקציית הילדים של NEXT: 15-250 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully