וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לדרך: חנות ראשונה של מותג האיפור NARS תיפתח ביום ה'

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 17:38

המותג יפתח מחר את החנות הראשונה בישראל בקניון רמת אביב. במהלך השנה הקרובה צפויות להיפתח שתי חנויות נוספות ואתר סחר מקומי

לילית קוסמטיקה תפתח מחר את החנות הראשונה של מותג האיפור הנחשק NARS בקניון רמת אביב, בחנות יוכלו הישראלים ליהנות מהקולקציה החדשה של המותג לצד חווית שירות ייחודית. במחצית השנייה של חודש יולי יושק אתר סחר מקומי (ECOM) שיציע מגוון רחב של מוצרים יחד עם שירות מהיר ומקצועי. בחמש השנים הקרובות צפוי לפתוח המותג 14 חנויות נוספות בפריסה ארצית.

Nars. יחצ,
ממחר בישראל. NARS/יחצ

החנות הראשונה בקניון רמת אביב מציעה חוויה, המשלבת 4 עמדות איפור לצד עמדה וירטואלית שתאפשר התנסות חדשנית במוצרים באמצעות חוויה דיגיטלית. בנוסף, מציעה החנות שירות איפור אישי ומקצועי הכולל איפור מלא לאירועים על ידי צוות מאפרים מקצועי. בחנות יוצעו מוצרי ה- best seller של המותג לצד הקולקציה החדשה המציעה מייק אפ וקונסילר חדשים Soft matte moment ומסקרה חדשה Climax Extreme. טווח המחירים ינוע בין 95-250 שקל, וברוב המכריע של המוצרים המחירים יהיו זהים למחירי המותג באירופה.

יעל בילט צין , מבעלי החברה וסמנכ"לית שיווק לילית קוסמטיקה: "אנו שמחים לפתוח לישראלים חובבי הביוטי את השער לעולם הטרנדי, הצבעוני והחדשני של המותג NARS. לאחר ציפייה ארוכה, החנות ברמת אביב מהווה את יריית הפתיחה של פעילות המותג בישראל שתלך ותתרחב בשנים הקרובות. הקולקציות שיוצעו בחנות הינן החדישות ביותר ויאפשרו לחובבי האיפור להתחדש במוצרים האיכותיים והטרנדיים ביותר בזמן אמת, ללא צורך לטוס לחו"ל או להזמין באתרי און ליין מחו"ל עם זמן המתנה, עלויות משלוח ומיסים".

  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully