וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיימינג בקרביץ: הרשת משיקה אוזניות גיימינג רשמיות של זיגי

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 9:51

חברת Bconnect ומאסטר הגיימינג 'זיגזגזונג' יוצאים בשיתוף פעולה ומשיקים את אוזניות הגיימינג הרשמיות של זיגי במהדורה מוגבלת

אוזניות הגיימינג הרשמיות של זיגי - מאסטר הגיימינג זיגי, מציג את האוזניות ובטיח כי יעצימו את חווית המשחק כדי להגיע רחוק, כמו המקצוענים.

בר "זיגזגזונג" אובלס: "אני מתרגש להציג בפעם הראשונה בישראל את האוזניות גיימינג הרשמיות שלי! יחד עם צוות מקצועי יצרנו במיוחד את האוזניות של זיגי במהדורה מוגבלת. אני רוצה להגיד תודה לעוקבים שלי, על התמיכה שלכם לאורך כל הדרך - בזכותכם הדבר הזה קורה. מקווה שתיהנו ממה שיצרנו במיוחד בשבילכם".

קרביץ השקת אוזניות הגיימינג של זיגי במהדורה מוגבלת, מחיר 299 שקלים. באדיבות קרביץ,
קרביץ השקת אוזניות הגיימינג של זיגי במהדורה מוגבלת, מחיר 299 שקלים/באדיבות קרביץ

שיתוף הפעולה בין הצוות המקצועי של Bconnect למאסטר הגיימנג זיגי, יצר את האוזניות הייחודיות והאיכותיות הכוללות קשת מרופדת וכריות אוזניים רכות במבנה מסביב לאוזן שיוצרות נוחות, המאפשרת ישיבה של זמן ממושך מול המסך ושמיעה מיטבית של החברים בדיסקורד.

לאוזניות חיבור שמתאים לכל הפלטפורמות כולל מחשב, קונסולות ומובייל, כך שניתן ליהנות מכל העולמות. בנוסף, באמצעות כבל מובנה, האוזניות מתחברות למחשב או לקונסולה ויש להם שלט מובנה על גבי חוט האוזנייה, המאפשר לשלוט בעוצמת השמע תוך כדי משחק. האוזניות מצוידות בטכנולוגיה מתקדמת עם סאונד היקפי ותאורה שמעצימות את חווית המשחק, ומאפשרות לכל אחד ואחת להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורם. לאוזניות שנה אחריות.

להשיג בקרביץ ובאתר www.kravitz.co.il | מחיר: 299 שקלים

קרביץ השקת אוזניות הגיימינג של זיגי במהדורה מוגבלת, מחיר 299 שקלים. באדיבות קרביץ,
קרביץ השקת אוזניות הגיימינג של זיגי במהדורה מוגבלת, מחיר 299 שקלים/באדיבות קרביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully