וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן וממזר: גילינו שואב אלחוטי שונה מזה שאתם מכירים

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 12:47

השואבים האלחוטיים הגדולים כמו דייסון ושארק העלימו מהתודעה את המכשירים הציקלוניים הקטנים שסייעו לנו לנקות משטחים בבית וברכב. ה-Dustbuster Pivot של Black & Decker שנחת פה במאי משנה לחלוטין את חוקי המשחק

עולם שואבי האבק הגיע, כך נדמה, לרוויה לפחות בכל הקשור לרמת העניין. כמה אפשר עוד לטחון על דייסון, שארק ודומיהם? מאז שנכנסו השואבים האלחוטיים לחיינו הם שינו לחלוטין את התפישה של ניקוי הבית וגם "הצעירו" אותה. אם פעם שואב אבק היה אביזר שמשמש אוכלוסייה מבוגרת יותר ומקור גאווה לסבתות שהתגאו בשק רחב הקיבולת של ההובר שלהן, היום כבר מדובר בסמל סטטוס של צעירים.

הכניסה הסוערת של השואבים הציקלוניים הגדולים הזכירה לנו שאחיהם המבוגרים יותר וקטני הממדים והקיבולת גם הם עדיין כאן. מאחר שהשואב שלכם יכול להגיע לכל חור ולנקב אבק מספות ביעילות מרבית, לכאורה השואבים הידניים שנהגתם לפגוש בהום סנטר ובאייס הפכו למוצר ארכאי וחסר שימוש. הרי אם הם לא באמת יכולים לשאוב באותה יעילות, מדוע להתאמץ?

שואב אבק של בלק אנד דקר. יחצ,
עוצמתי. ה-Dustbuster Pivot של Black & Decker/יחצ

אז זהו, שמצאנו משהו שבהחלט יכול לעשות את זה. הכירו את השואב המקצועי Dustbuster Pivot של Black & Decker שנמכר לאחרונה באתרי הקניות וברשתות החשמל בישראל תחת יבוא רשמי (גילוי נאות: לנו המכשיר נמסר לבדיקה על ידי אתר הקניות LastPrice). מדובר בשואב ידני עם תחנת עגינה, אביזרי הארכה, מיכל בקיבולת 440 מ"ל (לצורך השוואה, גודל המיכל של דייסון הוא 760 מ"ל) ובעיקר עוצמה. הדבר הזה רחוק מלהיות צעצוע. מדובר במכשיר שמספק, אולי, את העוצמה הגבוהה ביותר בין כל השואבים באופן יחסי לגודלו.

מבחינת מפרט, השואב הזה כולל סוללת ליתיום של 18 וולט, אביזר הארכה בנוי לשינוי אורך צינור השואב, מברשת אינטגרלית מתקפלת לספות, וילונות וכו'. הוא שוקל 1.4 ק"ג ומאוד נוח לאחיזה. המחיר שלו עומד על 699 שקל, גבוה ביחס לשואבים דומים. יחד עם שאלת המחיר עולה גם התהייה: אם יש לנו שואב בבית, בשביל מה אנחנו צריכים גם את זה?

התשובה, כמובן, לא חד משמעית - יכול להיות שאתם באמת לא צריכים, אבל לנו יש שואב "רגיל" בבית ומצאנו את המוצר הזה לא רק משובח אלא גם יעיל ועושה הבדל. הוא מגיע לכל פינה, מנקה היטב את הכיריים והמשטחים הגבוהים (מאוורר תקרה, ארונות מטבח וכו') ועם עוצמת היניקה שלו גם מגיע לשאיבה עמוקה בספה. עבורי, לפחות, זה חידוש, מאחר שאני לא מכיר שואבים במשפחה הזאת שעושים עבודה כל כך טובה.

היתרון הגדול ביותר שתמצאו בשואב הוא בניקוי הרכב. גם עם שואב ציקלוני גדול אתם יכולים לנקות (ובוודאי ניסיתם את זה בעבר), אבל החזקת האקדח הגדול בחלל הקטן של הרכב עלולה להכביד, שלא לדבר על המגושמות הטמונה בסחיבת המכשיר מהבית לרכב. באזור כל כך קטן צריך מכשיר קומפקטי יותר. עוצמת היניקה הגבוהה שלו עושה עבודה מכובדת ביותר והופכת אותו לאביזר כמעט הכרחי לתחזוקת הרכב. המכשיר מאוד קל לפירוק ולניקוי.

החיסרון? ובכן, השואב מחזיק "לפי הספר" למשך עשר דקות לפני שהסוללה מתרוקנת, כמו להפעיל דייסון על עוצמת טורבו. הבעיה, כמובן, היא שבעשר דקות אין זמן לחשוב, צריך לעבוד מהר, ומהר פירושו לא יסודי. עדיין, עשר דקות יכולות להיות די והותר לצרכים מסוימים, אבל היה נחמד לו המכשיר היה נותן עוד כמה דקות של חסד. הוא גם מאוד רועש, אבל רעש הוא פונקציה של עוצמת יניקה, אז פשוט אל תשאבו אחרי תשע בערב אם אתם גרים בבית משותף.

שואב של בלק אנד דקר. יחצ,
קל מאוד לפירוק ולניקוי/יחצ

השואב הזה הוא רק המשך טבעי בפס הייצור של בלק אנד דקר, שהביאו לאורך 110 שנות קיומם את המקדחות, המברגות וכלי העבודה מהאיכותיים ביותר בנמצא. לא בכדי הוא מקבל ציון 4.5 כוכבים באמזון בריטניה לאחר דירוג של יותר מ-2,200 משתמשים. הסכום מרתיע - 699 שקלים הם כמעט המחיר של שואב ג'ימי של שיאומי - ועדיין, מדובר במוצר צמרת באיכות גבוהה. חובה בכל בית? לא. חובה בכל רכב? גם לא, אבל רצוי. ובכל זאת, אם יהיה לכם אותו אתם תיהנו ממנו, אפילו מאוד.

שואב האבק PV1820LRGP-QW של Black & Decker באחריות יבואן רשמי נמסר לנו לבדיקה על ידי האתר LastPrice

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully