וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזז למשכנות שאננים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 26.6.2021 / 19:27

חדר העבודה של חיים הזז, ובו שולחן כתיבה, ספרייה ויצירות אמנות מקוריות, הועתק מדירתו של הסופר ששכנה ברחוב חובבי ציון 18 בירושלים, למשכנות שאננים. החדר נתרם על ידי אביבה הזז (1927-2019), רעייתו של הסופר, שהופקדה על עיזבונו הספרותי, ופעלה רבות להפצת מורשתו, ובמסגרת מיזם משותף של הקרן לירושלים, יד למורשת חיים הזז ומשכנות שאננים.

החדר יהיה פתוח למבקרים ויאפשר הצצה לסביבת היצירה של אחד מגדולי הסופרים העבריים בכל הזמנים, חתן פרס ישראל הראשון לספרות, ומאנשי הרוח שעיצבו את דמותה של המדינה.

אירוע ההשקה כלל מופע בהשתתפות: מוני מושונוב, מיכה סלקטר, אולה שור-סלקטר, נתן סלור, רז שמואלי, רוני סומק וד"ר גיל וייסבלאי. כמו כן התקיימה קבלת פנים בהשתתפות ראש העיר ירושלים משה ליאון, מנכ"ל משכנות שאננים מוטי שוורץ, נשיא הקרן לירושלים שי דורון, מנכ"לית הקרן לירושלים ענת צור, ואנשי תרבות נוספים.

מוטי שוורץ, ענת צור ומשה ליאון. איתמר גינזבורג,
מוטי שוורץ, ענת צור ומשה ליאון/איתמר גינזבורג

נפלאות סופהשבוע

אביב ופרי גלעדי מבלים באיביזה במלון החדש של יויו לייטרסדורף.

בחמישי בערב ציינו את השקת המשרדים החדשים של קבוצת אבנון, בראשות תומר אבנון, יחד עם עשרות מנהלי הקבוצה. המשרדים החדשים שבמגדל מניבים בכפר סבא, מתפרשים על פני כ-4,000 מ"ר, בשלוש קומות.

בין המשתתפים שנהנו מהופעות, קייטרינג ואלכוהול איכותי: האלוף במיל' טל רוסו, לשעבר מפקד פיקוד דרום וראש אגף המבצעים; יוסי וייס, לשעבר מנכ"ל התעשייה האווירית; ברוך (בוקי) כרמלי, לשעבר ראש הרשות הלאומית להגנת סייבר; שמואל צוקר, לשעבר ראש מנהל ההרכשה והייצור במשרד הביטחון, אביעזר סגל, נספח הגנה לאפריקה, ח"כ צחי הנגבי, רב-ניצב בדימוס דודי כהן המפכ"ל לשעבר, עמרי שרון ורבים אחרים.

יוסי וייס ותומר אבנון. אורן כהן,
יוסי וייס ותומר אבנון/אורן כהן

משפחת התיאטרון הלאומי

התיאטרון הלאומי הבימה, ערכה מסיבת יום הולדת 50 למנהל האמנותי והבמאי של 'הזמר במסכה' משה קפטן, באירוע שהתקיים בצהרי שישי באכסדרת התיאטרון בניצוחו של מנכ"ל התיאטרון נעם סמל ויו"ר הדירקטוריון זיוה

עוד נכחו: יו"ר אגודת הידידים ציפי רובין, נאוה רביד, אלכס לנדסברג וארז נבון.

  • עוד באותו נושא:
  • משה ליאון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully