וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מתגעגעים לטיסות? הבושם שמציע פיתרון

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 13:05

וגם: קולקציות חדשות בדיזל, מוצרי טיפוח לשיער בהשראת רודיאו דרייב, השפתונים חוזרים לאופנה ומתחם החדש בפארק העסקים

ניחוח שמיימי

אופן סקיי. יח"צ,
אופן סקיי/יח"צ

סגירת השמיים במהלך מגפת הקורונה והעובדה כי כל אחד על-פני הגלובוס הוגבל לטייל במדינה שלו, הביא את מותג בישום הנישה BYREDO' , להשיק מהדורה מוגבלת של הבושם OPEN SKY. מדובר בבושם שהניחוח שלו נועד לעורר בנו את הרגע המענג של תחושה שחלקינו שכחנו - ההמראה והציפיה להגעה ליעד. תווי פומלה, פלפל שחור ועלי קנביס הם חלק ממאפיני הבושם.

seperator

דיזל מתניעים

דיזל. יח"צ,
דיזל/יח"צ

דיזל והמעצב הקריאייטיבי גלן מרטנז חשפו את קולקציית אביב/קיץ 2022 בתצוגה המסמלת אבן דרך עבור המותג - קולקציה מלאה ראשונה של מרטנז עבור דיזל. בשל מגבלות הקורונה, מצאו בדיזל דרך יצירתית לחשוף את הקולקציה, ועשו זאת באמצעות סרט קצר ששודר בשידור חי ממילאנו כחלק משבוע האופנה.

הסרט הקצר נעשה בשת"פ עם האמן והבמאי פרנק לבון, את הפסקול הלחין המוזיקאי הבריטי ליאון וינאהול, והוא מציג 4 חלקים של העולם החדש, המפותח והאמיץ של דיזל כפי שהוא נתפס מנקודת המבט היצירתית של מרטנז. הסרט מטשטש את הגבולות בין מציאות לחלום. הצופים עוקבים אחר הדמות הראשית שנעה בסביבה שהיא מוכרת אך מעט משונה, כשהסרט מתחיל בסביבה ביתית, באמצע הלילה, משם הוא עובר לסצנה של רחוב אורבני, שמהדהד את היומיום ולפעמים את הטירוף של החיים בעיר, משם עוברים לנסיעה במעלית, שמשקפת פרשנות מחויטת של המורשת של דיזל לצד האסתטיקה של מרטנז. הסרט מסתיים בחדר חייזרי ופסיכודלי שנשטף בפילטר אדום. הצופים לא בטוחים אם זה אמור להיות חלום או מציאות, או משהו בין השניים.

דיזל. יח"צ,
דיזל/יח"צ

דרך העלילה, מוצגת ההתמקדות של מרטנז בדנים, שלל בדים, גזרות וצבעים. ביחד, הם מותכים למשהו חדש, יוצא דופן ולחלוטין אינדיבידואלי.

קולקציית בגדי הנשים משלבת בין פרשנות של התעוזה והאירוניה של דיזל לבין הרעיונות של מרטנז. מופיעים בה פריטים יצירתיים כשבד הדנים היה, יהיה ועדיין המנוע המרכזי של דיזל.

העונה מוצגת גם "ספריית דיזל" - קולקציית ארכיון שנועדה להישאר לזמן רב ומכילה ג'ינסים חסרי מגדר ופריטי דנים שיישארו במלתחה באופן קבוע. בחלק הזה של הקולקציה, מרטנז מתמקד בערבוב של גזרות ושטיפות. "ספריית דיזל" תשמור על גזרות קלאסיות וצבעי בסיס-שחור, אפור, כחול וכחול בהיר בשטיפת אסיד, ותכלול גוונים עונתיים מתחלפים, באביב הזה, יהיו אלה גוני פסטל שכוללים גוון ורוד מאובק, לימון שרוף וירוק של צמחי מים נופריים. התוצאה הכללית משקפת היתוך בין החדשנות של דיזל לבין הגישה הקונספטואלית של מרטנז לעיצוב אופנה. עבור דיזל, המשמעות היא גיוון והתפתחות של העיצובים עם הכניסה לעשור הנוכחי תחת פרדיגמה עולמית חדשה, ועבור מרטנז המשמעות היא ליצור בגדים עם גישה מעשית גלובלית ודמוקרטית.

seperator

רודאו דרייב לשיער

רודאו דרייב. אלכס ליפקין,
רודאו דרייב/אלכס ליפקין

עם גל התחלואה העולה, סביר להניח שהכי קרוב שתגיעו בקרוב לרודאו דרייב זה בזכות מותג טיפוח השיער JORDI HAIR שמתרחב ומשיק את סדרת - RODEO DRIVE סדרה משקמת, למראה זוהר ומלא ברק. מותג JORDY HAIR שבבעלות אשת העסקים ירדן אדרי, הושק רק לפני כ-4 חודשים, נמכר באתר ייעודי וזכה להצלחה גדולה מה שהביא להרחבת המותג.

הסדרה כוללת 3 מוצרים חדשים תחת השם RODEO DRIVE , מוצרים ללא מלחים המותאמים לשיער שעבר החלקה וטיפולים כימיים ומכילים שמן ארגן ושמנים מזינים נוספים.

רודאו דרייב. איילת ארד רבינוביץ,
רודאו דרייב/איילת ארד רבינוביץ

את הקמפיין לסדרה החדשה צילמה אדרי לפני כחודשיים בקונספט ייחודי המעביר ביקורת על תרבות הצריכה ומעמד האישה בשנת 2021 תוך עידודן לצאת ולפעול. את הצילומים הובילה אדרי במראה לא שגרתי הכולל רעמת שיער בלונדינית ולבוש חשוף ופרובוקטיבי.

הסדרה כוללת שמפו, מסכה לשיער וספריי לשיער (ללא שטיפה). לכל מוצרי הסדרה נוסחה חדשנית לטיפול ושיקום השיער אשר מאריכה את חיי כל סוגי ההחלקות ומותאמים לתוספות שיער.

seperator

סלפי תל-אביב

סלפי תל אביבי. יח"צ,
SELFIE/יח"צ

שוק הקוסמטיקה ידע פריחה מסוימת במהלך משבר הקורונה, אך אם היה תחום שחווה ירידה מסוימת היה זה שוק השפתונים - כי מי זקוקה לשפתון כשעוטים מסכה. עכשיו מותג הביוטי GA-DE משיק גוון חדש בסדרת השפתונים SELFIE, במחווה לעיר תל-אביב - עיר נועזת, קצבית ואהובה, המגלמת לתוכה את כל החלומות והריגושים שאנחנו יכולים לדמיין. החיבור בין צילומי סלפי שהפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו ולתל-אביב - מטרופולין שמהווה את מרכז התרבות, הכלכלה, התקשורת והאמנות של ישראל ושוכנים בה מרכזים חובקי עולם יצר קולקציה נפלאה.

seperator

גלאם בלחיצת כפתור

גלאם ב. יח"צ,
גלאם/יח"צ

אתר GLAMZ - פלטפורמה לדירוג בעלי מקצוע מתחום הביוטי, משיק קו חדש של מוצרי טיפוח ויופי מקצועיים לשיער, פנים וגוף תחת המותג GLAMZ - מוצרים תוצרת הארץ ובמחירים אטרקטיביים.

אתר GLAMZ משלב בעלי מקצוע מתחומי היופי במטרה להעלות את סטנדרט האיכות בתחום הטיפוח והיופי בישראל תוך הענקת חווית שימוש בטוחה, איכותית ושקופה. האתר מציע למעלה מ-1,300 אנשי מקצוע בתחומים שונים ולמעלה מ-16 אלף חוות דעת אותנטיות של גולשות האתר הממליצות על בעלי המקצוע השונים. האתר מאפשר להזמין תורים באופן פשוט ונוח בלחיצת כפתור, לאחר סינון של אנשי מקצוע לפי איכות, דירוג, מחיר וחוות דעת.

seperator

צאו אל השוקה

לה שוקה. יח"צ,
לה שוקה/יח"צ

בפארק העסקים עתידים תל-אביב, עבדו בשנה האחרונה על הקמת "לה שוקה" - מתחם שוק קולינריה ואומנות ססגוני עם דוכנים מתחלפים שיעניק חוויית לייף-סטייל כחלק מהתפיסה ההוליסטית שמקדמים בפארק עבור אלפי העובדים הפוקדים אותו מידי יום ולטובת הציבור הרחב.

"לה שוקה" הוא שוק ססגוני עם דוכנים מתחלפים שמהווה מרחב חדש לצבעוניות ולייף-סטייל לשופינג בדרך הביתה. השווקים יתחלפו בהתאמה לחגים ולאירועים שיתקיימו בפארק. הפארק בבעלות עיריית תל אביב-יפו ואוניברסיטת תל אביב, מאכלס כ-100 מחברות ההייטק, הפיננסים והביטוח, התחבורה והביוטק המובילות בישראל. את המתחם תכנן ועיצב מעצב הפנים ארנון אשד, ממשרד האדריכלות בראשי לנדס אשד המתמחה בתכנון מקומות בילוי, בתי עסק, משרדים, ובתי מגורים.

המתחם עוצב בהשראת שווקים מקורים בחו"ל והוא מתכתב עם האווירה בשדרות התל אביביות המוכרות והאהובות שעתידות לאפיין את עיצוב כלל החלל המסחרי במקום. ריצוף הרחוב וחיפויי הקירות נוצר בהשראת תחנות מטרו, בשילוב אלמנטים של תצוגה ואומנות וגופי תאורה כתאורת רחוב.

חברת קינמונים המתמחה ופועלת בעשרות מקומות בארץ תנהל את השוק. פתוח בימים ראשון -חמישי בין השעות 9:00-16:00 בפארק עתידים תל אביב.

seperator

נקסט ילדים

NEXT. יח"צ,
NEXT/יח"צ

NEXT- מותג האופנה מהמובילים והאהובים בשוק הבריטי שנחשב לאתר האופנה המקוון מספר #1 בבריטניה, משיק בימים אלה את קולקציית הילדים. האתר מציע לקראת הקיץ פריטי ביגוד אופנתיים ואיכותיים לנשים, גברים וילדים, כשאת כל קולקציות האופנה מעצב צוות של מעצבי הבית של המותג, כולל עיצוב ההדפסים על הבדים האקסקלוסיביים ל-NEXT, מה שמאפשר לחברה להביא אופנה עם סגנון, איכות ותמורה טובה בעד המחיר.

למותג למעלה מ-700 חנויות פיזיות ברחבי העולם, ובאמצעות האתר המותג משרת למעלה מ- 70 מדינות. אתר NEXT הושק בישראל במרץ 2010 והוא מציע לכל המשפחה, מגוון בגדים באיכות גבוהה ובמחירים נוחים לצד כלי בית אופנתיים. האתר מציע שילוח חינם בתוך 4-7 ימים ושירות לקוחות פעיל 24 שעות ביממה.

seperator

יהלומים במעבדה

יהלומים בנעבדה. עדי שנפיק,
X LAB DIAMONDS/עדי שנפיק

רשת יהלומי המעבדה X LAB DIAMONDS מרחיבה את פעילותה ופותחת חנות חדשה ושנייה בישראל - בקניון עיר ימים בנתניה בהשקעה כוללת של כ-3,000,000 שקל. החנות החדשה של הרשת בנתניה משתרעת על-פני כ-130 מ"ר, ומצטרפת לחנות הדגל בקניון הגדול בפתח-תקווה.

בחנות מוצע מגוון רחב של תכשיטי זהב המשובצים כולם ביהלומי מעבדה אשר נוצרו במעבדות המתקדמות בעולם, מבלי לפגוע בסביבה. X LAB DIAMONDS מעניקה ללקוחותיה אפשרות ליהנות מתכשיטים איכותיים, מעוצבים ויפים תוך שמירה על הסביבה, הטבע והאדם ובמחיר נמוך בצורה משמעותית לעומת יהלומי כרייה ללא התפשרות ברמת ואיכות היהלום.

המותג מציע מגוון רחב של תכשיטים החל מטבעות יהלום לכל צורך, טבעות אירוסין, שרשראות, צמידי טניס, צמידים קשיחים, עגילים תלויים וצמודים. יהלומי המעבדה מיוצרים בטכנולוגיה המדמה את התנאים המתקיימים בבטן האדמה אשר עומדים בקריטריונים המחמירים של עולם הגמולוגיה. היהלומים זהים לחלוטין בהרכבם הכימי, הפיזי והאופטי ליהלומי כרייה שהפקתם מייצרת זיהום אוויר וסביבה, הרס יערות, פגיעה באזורי מחייה של בעלי חיים ובנוסף פוגעת בזכויותיהם של ילדים ועובדים מנוצלים הנאלצים לעבוד בתנאים שאינם בטיחותיים ובשכר נמוך במיוחד.

seperator

ניופאן מחדשת

ניופאן. יח"צ,
ניופאן/יח"צ

ניופאן, יבואנית מותגי מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, השיקה את קולקציית 2022 בתערוכה פרונטלית ראשונה ב 'בית ניופאן' שיפעל בתל-אביב במשך 4 ימים ויציג את מיטב החידושים בכ-21 מותגים של ענקיות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה. בנוסף, החברה צפויה לעלות עם קמפיינים לקידום המותגים Tefal ו- Haier-בהיקף של כ-14 מיליון שקל.

החברה משיקה קטגוריה חדשה של שואבי אבק חדשים מבית Tefal מצרפת שני מותגים חדשים Scholtes ו- Hoover ובנוסף מרחיבה את הפעילות של המותג Haier ומשלבת מוצרים נוספים דוגמת מכונות כביסה חדשות DM, מקררים, מסכים ועוד. Toshiba, Hai

החברה מצרפת לשורותיה שני מותגים חדשים Scholtes הפונה אל שוק היוקרה ויציע מקררים ומדיחי כלים ואת המותג Hoover עם מכונות כביסה מתקדמות בגדלים גדולים ומייבשי כביסה. המוצרים של Hoover ניתנים להפעלה באמצעות אפליקציה מרחוק.

בין החידושים: דגמים חדשים של אוזניות BOSE ודגמים חדשים למשקפי שמש עם רמקולים מובנים.

BOSE Frames - משקפי שמש אופנתיים עם רמקולים של BOSE לחוויית סאונד אישית בעיצוב פרמיום עם עדשות איכותיות ומאושרות FDA, ומשקפיים מעוצבים אווירודינמית. האוזניות מגיעות עם קישוריות Bluetooth ו- Bluetooth LE, חיישן תנועה מובנה, מיקרופון מובנה המאפשרות חווית סאונד ייחודית ואינטימית, ניהול שיחות טלפון ללא הפרעות, עדשות איכותיות הניתנות להחלפה, עמידות למזג האוויר עם IPX4 , האזנה למוסיקה תוך אפשרות לשמוע את הסביבה בו זמנית. החיבור מתבצע במהירות וביעילות באמצעות אפליקצייה.

KitchenAid Culinary Center - KitchenAid הוא מותג אמריקאי וותיק הקיים מעל 100 שנים ונחשב כשם דבר בתחום האפיה. בשנים האחרונות משקיע מותג KitchenAid בפיתוח מגוון מוצרים גדול בנוסף לתחום המיקסרים, כגון מעבדי מזון, בלנדרים, קומקומים, מצנמים. ניופאן משיקה בישראל סדרת אביזרים המתחברים למיקסרים של Kitchenaid והופכים אותם למרכז הקולינרי של הבית - בעזרת הסדרה החדשה, מיקסר KitchenAid הוא לא רק מיקסר, אלא גם מעבד מזון, בלנדר, מסחטה, מכונה להכנת פסטה, מכונה להכנת גלידה, אביזר להכנת קובות ועד הרבה אביזרים אחרים.

ניופאן. יח"צ,
ניופאן/יח"צ

Moulinex - מותג צרפתי מקבוצת SEB, קבוצה אירופאית, המתמחה בייצור מוצרים לבית ולמטבח, מציגה מגוון רחב של מוצרי מטבח בקטגוריות שונות: בלנדרים, מיקסרים, סירי טיגון, מולטיקוקרים, מטחנות בשר, מסחטות מיצים, מעבדי מזון, מטחנות קפה ועוד וגם מוצרים של Magimix אחד המותגים המוערכים מבית ניופאן אשר הפך להיות שם גנרי לכלל מעבדי המזון בארץ.

מדובר באירוע ספקים ראשון מסוגו אליו מוזמנים כל השותפים העסקיים של ניופאן על מנת שיוכלו לחוות ולהכיר באופן ישיר את הקולקציה החדשה, הדגשים השיווקיים, החדשנות והיכולות הטכנולוגיות של המוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully