וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורנדו משיקה קמפיין נוסף עם הפרזנטורית רותם סלע

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 12:45

הקמפיין החדש של טורנדו, שיעלה מחר (ב), צולם בסגנון מחזמר, מלווה בשיר הידוע "איזה עולם נפלא" (What a Wonderful World) וכולל 7 סרטונים, שיעלו בטלוויזיה ובדיגיטל בפריסה רחבה ובהשקעה של כ-5 מיליון שקלים

טורנדו - טיזר לפרסומת החדשה/נתוך צילומי הקמפיין, טורנדו

חברת טורנדו, מותג מיזוג אוויר בישראל, משיקה לקראת עונת הקיץ 2021 קמפיין חדש במרכזו: סטנדרט האיכות, האמינות והשירות שלה.

טיזר לקמפיין עלה בימים האחרונים אך הקמפיין בגרסתו המלאה, הכולל 7 סרטים, יעלה מחר (יום ב), בהשקעה המוערכת ב-5 מיליון שקלים ומובילה אותו שוב, השחקנית, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית רותם סלע, שמשמשת פרזנטורית של המותג מזה 6 שנים.

טורנדו, שנה שישית ברציפות שרותם סלע מובילה את הקמפיינים של החברה. טורנדו, מתוך צילומי הקמפיין,
טורנדו, שנה שישית ברציפות שרותם סלע מובילה את הקמפיינים של החברה/טורנדו, מתוך צילומי הקמפיין

הילה אלפריח מנהלת שיווק בקבוצת טורנדו: "הלקוחות שלנו יודעים שמזגני טורנדו עומדים בהבטחות שלהם, והם כבר מכירים את הפיצ'רים שלנו ואת הפעולה החרישית של המזגנים, לכן, בקמפיין הנוכחי בחרנו לשנות כיוון ולהכניס את הצופים אל 'מאחורי הקלעים' של ייצור מזגני טורנדו, להראות להם את התהליך שאנחנו מבצעים לפני שהמזגן מגיע לבית הלקוח. כל מזגן שלנו מיוצר בסטנדרטים גבוהים ועובר בדיקות איכות, כך שלצרכן שקונה אותו ברור שהוא מקבל מוצר אמין עם 7 שנות אחריות מלאות ושירות מהיר של טכנאי שמגיע בתוך יום במידת הצורך, זאת מתוך תפיסה השמה את הלקוח במרכז".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מתוך הקמפיין החדש של טורנדו. מתוך הקמפיין החדש - טורנדו,
מתוך הקמפיין החדש של טורנדו/מתוך הקמפיין החדש - טורנדו

הקמפיין, מבית משרד הפרסום מקאן ובבימוי של אביב מערבי, מציג את רותם סלע, שמחליטה לבקר במרכז הפיתוח והחדשנות המתקדם של טורנדו, כדי להודות לצוות העובדים. במהלך הביקור מסיירת רותם במעבדות, סטודיו העיצוב, חדרי הבדיקה, סדנאות ההדרכה וקווי הייצור, ומנהלת אינטראקציה משעשעת עם אנשי טורנדו. תוך כדי שהיא שרה ומדברת, רותם סלע מפריעה בחינניות למהלך העניינים התקין בחברה, מסיטה את תשומת לב העובדים ואף משבשת את תהליך הבדיקות.

טורנדו פיתחה מערך הכשרה מתקדם וחדשני למתקיני וטכנאי המזגנים, והצטיידה במערך שירות מתקדם, שהוקם בהשקעה של 10 מיליון שקלים, ומתחייב לביקור טכנאי תוך יום אחד בלבד, כאשר מרבית התקלות באות על פתרונן תוך דקות ספורות, בסיוע מרחוק.

במהלך השנים האחרונות מופיעה טורנדו כמעט קבוע בצמרת הפרסומות הזכורות והאהובות בישראל. מחקרים שערכה טורנדו מצביעים על כך, שרותם סלע היא בין הפרזנטורים המוכרים והאהודים בישראל, בכל חתך של גיל, מין ומעמד סוציו-אקונומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully