וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש חשיבות גבוהה לביקור תעשיינים באיחוד האמירויות"

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 15:48

מנכ"ל מולטילוק שמוליק שטרנשוס היה חלק ממשלחת של התאחדות התעשיינים לאבו דאבי. נשיא התאחדות התעשיינים ד"ר רון תומר: "קשרי המסחר עם האמירויות תופסים תאוצה"

במסגרת ביקור של משלחת עסקית ביוזמת התאחדות התעשיינים באיחוד האמירויות, נפגשו שמוליק שטרנשוס, מנכ"ל מולטילוק, וד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, עם מוחמד טחני מורסייד אל רומאיטי, יו"ר לשכת המסחר של אבו דאבי, לשיחה בנושא פיתוח קשרים עסקיים בין חברות ישראליות לחברות באיחוד בתחומי התעשייה וטכנולוגיה.

שטרנשוס ציין בפגישה זו ששיתוף פעולה עסקי בין חברות ישראליות לחברות מאבו דאבי ומכלל האמירויות הם גשר לשיתופי פעולה עסקיים עם כל מדינות מזרח התיכון, ולכן יש חשיבות רבה לקדם עסקאות וקשרים מסחרים וכלכליים בין איחוד האמירויות לישראל.

ד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים, 
מוחמד טחני מורסייד אל רומאיטי יו"ר לשכת המסחר של אבו דאבי, שמוליק שטרנשוס מנכ"ל קבוצת מולטילוק. יחצ,
ד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, מוחמד טחני מורסייד אל רומאיטי, יו"ר לשכת המסחר של אבו דאבי, שמוליק שטרנשוס, מנכ"ל קבוצת מולטילוק/יחצ

בראש המשלחת העסקית עמד ד"ר תומר, שציין שקשרי המסחר עם איחוד האמירויות תופסים תאוצה, ולכן יש חשיבות גדולה לביקור משלחת התעשיינים הישראלים באיחוד האמירויות כשנה וחצי מאז פרוץ הקורונה.

בדובאי חברי המשלחת לקחו חלק בסדרת מפגשים עם רשות ההשקעות של דובאי ( (Dubai FDI, אשר מחזיקה בעתודת השקעות של מיליארדי דולרים, עם לשכת המסחר והתעשייה של דובאי (Dubai chambers of Commerce&industry), ועם ראשי אזורי הסחר החופשי של דובאי - DMCC וג'בל עלי (Jebel Ali Freezone).

באבו-דאבי חברי המשלחת נפגשו עם רשות ההשקעות של אבו-דאבי (ADIO) שגם מנהלת את הביקור הרשמי בעיר, עם אזור הסחר החופשי KIZAD, עם ראשי קרנות ההשקעות MUBADALA ו-MASDAR ועם לשכת המסחר של אבו-דאבי ADCCI.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully