וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 15:16

סמנכ"לית שיווק לפסטה ריקו, סמנכ"ל שיווק בקבוצת עזריאלי וסמנכ"ל הנדסה באשדר. כל התזוזות, המינויים והשינויים בעולם העסקי

חברת "פסטה ריקו" מינתה לאחרונה את הדס שמר וולקוביץ' לסמנכ"לית השיווק של החברה. שמר-וולקוביץ' (34), בעלת ניסיון עשיר בהקמה, פיתוח וניהול מערך השיווק, מיתוג, פרסום ויח"צ בארגונים מובילים, ומחזיקה בתואר ראשון במנהל עסקים ושיווק. את ניסיונה בשיווק היא צברה כמנהלת השיווק בחברת כרמל-דיירקט במשך 7 שנים, ובחברת ניופאן.

חברת "פסטה ריקו" מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות BRONZE DIE, רטבים, קמחים, אורז ועוגיות. פסטה ריקו ידועה בטעם הפסטה המשובח והמיוחד שלה, הטריות, הקמח העשיר בחלבונים והמרקם המעולה, שהפכו אותה לפסטה פרמיום הנמכרת במסעדות שף, במעדניות ובבתי אב בכל רחבי הארץ. בנוסף מייצרת החברה עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות, כדורי פיצה, רוטבי עגבניות וקינוחים בהם פנקוטה, רביולי שוקולד ועוד.

במסגרת תפקידה בחברה תהיה אמונה שמר-וולקוביץ' על כל תחום השיווק, הפרסום והדיגיטל ותהיה אחראית להקמת מערך שיווק בחברת פסטה ריקו, בניית אסטרטגיה שיווקית, הקמה וניהול של נכסים דיגטליים, יוזמה והובלת מהלכים שיווקיים בארגון, אחריות על שת"פים ותוכן שיווקי ובניית מותג העל - פסטה ריקו - כמותג פרימיום מוביל שוק.

הדס שמר וולקוביץ. עופר חג'יוב,
הדס שמר-וולקוביץ'/עופר חג'יוב

שחר אזרחי מונה לסמנכ"ל הנדסה בחברה אשדר מקבוצת אשטרום. אזרחי יחליף את אמנון מחרז שפורש לאחר 12 שנים בתפקיד זה. אזרחי, בן 53, בעל תואר ראשון בארכיטקטורה ובינוי ערים מהטכניון, תואר שני בהנדסה אזרחית, גם הוא מהטכניון ובעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו. לאורך השנים כיהן אזרחי כסמנכ"ל הנדסה בשורת חברות נדל"ן בהן קבוצת יובלים, אאורה ומנרב, והיה מהנדס ראשי בחברת אפרידר.

שחר אזרחי. יחצ,
שחר אזרחי/יחצ

יו"ר קבוצת More חנן מור, ממשיך לעבות את השדרה הניהולית של הקבוצה ומצרף לשורותיה את טל צוראל אשר שימש בתפקידו האחרון כממונה תחום תכנון בחברה הממשלתית לדיור והשכרה - דירה להשכיר. צוראל ימונה למנהל אגף תכנון, ייזום והשבחה של הקבוצה ויהיה אמון על ניהול ופיתוח זרוע השבחת קרקעות ומכרזים לקרקע בלתי מתוכננת וממונה פרויקט המייסדים בנס ציונה.

צוראל, קידם במסגרת עבודתו בדירה להשכיר עשרות תוכניות רחבות היקף ובעלות חשיבות לאומית והינו בעל תואר שני MA בגיאוגרפיה, התמחות בתכנון ערים ואזורים מטעם האונ' העברית ותואר ראשון BA בגיאוגרפיה אף הוא מטעם האונ' העברית. בימים אלו מסיים תואר שני נוסף במנהל עסקים EMBA למנהלים במגזר הציבורי.

יו"ר קבוצת More חנן מור ציין: "בתחילת החודש הקמנו תחום פעילות חדש של רכש והשבחת קרקעות וכבר ביצענו עסקת רכישה ראשונה בנס ציונה בהיקף של 10 דונם במסגרת רכישת קרקעות עם פוטנציאל השבחה גדול מאוד, מכרזי רמ"י והכנה להקמת תחום התחדשות עירונית בקבוצה והצורך לנהל תכנון סטטוטורי ומתחמי התחדשות עירונית. צוראל מביא איתו ניסיון רב בתכנון, ניהול והובלה של פרויקטים ותוכניות ויהיה אמון על הובלת זרוע זו בקבוצה. מינויו של צוראל מצטרף למינוייה של אלה קלפנר לסמנכ"לית שיווק מכירות ושירות של הקבוצה לפני כחודש ואין לי ספק שיתרום מניסיונו הרב לקבוצה".

טל צוראל. יחצ,
טל צוראל/יחצ

סטארט-אפ הסייבר הישראלי Apiiro הודיע על מינויו של ג'ון ליאון לתפקיד ה-VP Business Development (סמנכ"ל פיתוח עסקי) בחברה. ליאון מצטרף ל-Apiiro לאחר ששימש בתפקיד זהה בחברת GitHub. ב-Apiiro יהיה אחראי ליאון להאצת הצמיחה של החברה תוך שיתופי פעולה עם שותפים ויוביל את הרחבת אסטרטגיית ה- Go-to-market של החברה.

ליאון מביא עמו לתפקיד מעל 15 שנות ניסיון בחברות טכנולוגיה בעלות צמיחה מהירה והוביל את תחום הפיתוח העסקי בחברות מובילות, ביניהן: Twistlock (שנרכשה על ידי Palo Alto Networks), חברת ExtraHop Networks (שנרכשה על ידי פרייבט אקוויטי), וחברת Puppet.

לאחרונה זכתה Apiiro מתוך אלפי סטארטאפים בעולם בתואר "הסטארט-אפ החדשני ביותר" בתחרות היוקרתית RSA שהתקיימה בסן פרנסיסקו, ובנוסף לכך קיבלה גם את התואר הנחשק "Cool Vendor" של Gartner בתחום DevSecOps. בעקבות כך, חווה Apiiro ביקוש רב.

עידן פלוטניק, מנכ"ל ומייסד Apiiro ציין: "סוף סוף, לקוחות יכולים להקים ולנהל Application Security Program באופן אוטומטי תוך כדי מדידת האפקטיביות של התוכנית. אנחנו חווים זינוק אדיר בביקוש שכמעט ולא נראה בחברה שהושקה לפני פחות מ-8 חודשים. הידע והניסיון הנרחב של ג'ון בתחום ה-DevSecOps חיוניים להתרחבות החברה בקנה מידה עולמי".

ג'ון ליאון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Apiiro ציין: "אני נרגש מאוד להצטרף לחברה מדהימה שמגדירה ומובילה קטגוריית שוק חדשה לגמרי. ל-Apiiro יש חזון מדהים לניהול סיכוני האפליקציות שעוזר לפתור כמה מהאתגרים הקשים ביותר בתעשייה. אני מחכה בקוצר רוח לייצור אקו סיסטם סביב הפלטפורמה של החברה, כדי לקחת את Apiiro לשלב הבא".

לאחרונה גייסה החברה את דיוויד פרנץ' לתפקיד ה-CRO (מנהל מכירות עולמי) לאחר שסיים את תפקידו בחברה הציבורית Qualys העוסקת בתחום אבטחת המידע, שם שימש כסגן נשיא בכיר וכן היה VP Sales בחברת טרנסמיט סקיוריטי של מיקי בודאי וראקש לונקאר. ההתרחבות של Apiiro מהווה המשך טבעי למומנטום שהיא נמצאת בו, לאחר השקתה המוצלחת באוקטובר 2020, אז גייסה החברה 35 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בעולם, ביניהם: Greylock ו-Kleiner Perkins .

ג'ון ליאון. יחצ,
ג'ון ליאון/יחצ

קבוצת עזריאלי מודיעה היום (ג') על מינויו של עופר ירום לתפקיד סמנכ"ל השיווק של קבוצת עזריאלי. מדובר בתפקיד בכיר בקבוצה, תחת המנכ"ל אייל חנקין, אשר במסגרתו ירוכזו מאמצי השיווק וחווית הלקוח בראיית מכלול פעילויות הקבוצה. ירום הצטרף לקבוצת עזריאלי לפני 7 שנים, תחילה כסמנכ"ל שיווק תחום הקניונים. ב-3 השנים האחרונות שימש מנכ"ל עזריאלי,קום, הזרוע המקוונת של הקבוצה, והיה אחראי על צמיחתו ומיתוגו של האתר כגורם מוביל בתעשייה. את ירום יחליף בתפקיד דניאל קורן, שמצטרף לקבוצה לאחר שנתיים בתפקיד מנהל הסחר האלקטרוני של שופרסל.

במסגרת תפקידו החדש, יהיה ירום אמון על יצירת סינרגיה בין מכלול פעילויות קבוצת עזריאלי בתחומים השונים, שיווק ואסטרטגיה לנדל"ן, עירוב שימושים שמאפיינים את הפעילות הנוכחית והעתידית של הנכסים בקבוצה (קניונים, משרדים, דיור מוגן) וכן ניהול תחום האחריות התאגידית ושילובו בצורה רוחבית בפעילות הקבוצה. במקביל לתפקידו החדש, ירום ימשיך לכהן כדירקטור בעזריאלי.קום.

כחלק מאסטרטגית החדשנות בקבוצה והיערכותה לקמעונאות העתיד, תשולב הפעילות הצומחת של עזריאלי.קום תחת הובלתו של אורי קילשטיין, מנכ"ל קניוני עזריאלי ומשנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי. מהלך זה נועד לחזק את הסינרגיה בין תחום הקניונים ותחום האי-קומרס.

במסגרת המינויים, יצטרף לקבוצת עזריאלי, לתפקיד מנכ"ל חברת הבת עזריאלי.קום, דניאל קורן, שמצטרף לקבוצה לאחר שנתיים בתפקיד מנהל הסחר האלקטרוני של שופרסל. במסגרת זו, היה אמון על התווית האסטרטגיה לצמיחת המסחר האלקטרוני בחברה, על חוויית לקוח בהתאמה אישית, ביג דאטה, שיווק ועוד. קודם לתפקידו בשופרסל כיהן כשותף בחברת הייעוץ מקינזי. לקורן תואר MBA מבית הספר למנהל עסקים של אינסיאד בצרפת ותואר ראשון במשפטים וכלכלה מהאוניברסיטה העברית.

איל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי: "השינויים במבנה הניהולי של עזריאלי הם חלק בלתי נפרד מההיערכות של הקבוצה לעולם הצרכני המתקדם, אותו אנו מובילים. המינויים של עופר ירום ודניאל קורן, בשילוב הניסיון הרב והובלתו של אורי קילשטיין, יסייעו בהאצת פיתוחם של שירותים ומוצרים המותאמים לחוויית הצריכה של הדור הבא".

עופר ירום. אורן בירן,
עופר ירום/אורן בירן
דניאל קורן. יחצ,
דניאל קורן/יחצ

עדיקה מודיעה על מינויו של שי עמיר (48) למשנה למנכ"ל החברה, ליאת ויסבורד מונתה, למנהלת השיווק של החברה.

עמיר בעל ניסיון רב של מעל 20 שנה בהקמה וניהול חברות בתחומי האופנה והלייף סטייל והובלת מהלכים אסטרטגיים, שיווקיים ותפעוליים לצד ניסיון רב וממשק ישיר עם גופים בינלאומיים במגוון תחומים עסקיים נוספים. במסגרת תפקידיו השונים שי הקים וניהל חברות בתחומי יבוא, קמעונאות וסיטונאות ועבד עם מותגי אופנה בינלאומיים מובילים. שי היה שותף להקמת חברת אלביט מסחר וקמעונאות מקבוצת אלביט הדמיה, וניסיונו כולל השקת מותגים בינ"ל, פיתוח ערוצי הפצה והקמת רשתות בישראל. בעברו כיהן במספר תפקידי ניהול בכירים במגוון חברות, בהן: סמנכ"ל תפעול בחברת Wework , מנכ"ל שותפות האופנה בג'יימס ריצ'רדסון, מנכ"ל חזי בנק, מנכ"ל חטיבת הקמעונאות בקבוצת מובמנט, מנכ"ל Sea & Shells ומשנה למנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות ועוד. עמיר בעל תואר A.B.M. במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ושימש כמרצה במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.

נופר מלובני יו"ר עדיקה מסרה: "שי מביא עימו ניסיון ניהולי רב שנים, עשיר ומגוון, הנדרש לחברה בנקודת זמן זו, בעיקר לנוכח מגמת הגידול בפעילות עדיקה, הן בישראל והן בארה"ב. ניסיונו הנרחב של שי כולל, בין היתר, ניהול חברות בעלות זיקה הדוקה לפעילות בינלאומית ולכן יהווה תוספת כוח משמעותית הנדרשת בעדיקה". שי עמיר מסר: "אני נרגש להצטרף לעדיקה, חברה שמציעה שילוב ייחודי של E-Commerce ופעילות מדיה ודיגיטל מתוחכמת עם קמעונאות מסורתית של מותג ישראלי מקורי, צעיר, בועט וחדשני. אני גאה להמשיך ולקדם את החברה הן בארץ והן בטריטוריות נוספות ובטוח שניסיוני וכישורי יתרמו לפיתוחה של עדיקה".

בתוך כך, ליאת ויסברוד מונתה לתפקיד מנהלת השיווק של החברה, במסגרת תפקידה תהיה אחראית על כל תחום המדיה, שיווק ופרסום. ליאת בעלת ניסיון של כ-17 שנה במגוון חברות ריטייל בעולמות השיווק, הפרסום והמדיה. במסגרת תפקידיה השונים ליאת עסקה בתכנון והוצאה לפועל של אסטרטגיות שיווק דיגיטליות, ניהול מותגים , קידום ופיתוח אתרי סחר מקוונים וניהול חווית המשתמש. לליאת תואר MBA במרכז הבינתחומי הרצליה עם התמחות בשיווק.

ליאת ויסבורד ראובני. סיון פרג',
ליאת ויסבורד ראובני/סיון פרג'

חברת הפינטק Melio גייסה את שרה בארד, בכירה לשעבר בסוכנות לעסקים קטנים של ארה"ב בממשל אובמה, והיא תוביל את התקשורת והדוברות של החברה.

סוכנות SBA אמונה על עידוד יזמות זעירה ועסקים קטנים בארצות הברית ומסייעת ל-31 מיליון העסקים הקטנים ברחבי המדינה בצמיחה על ידי יצירת נגישות למידע, מימון וכן בסיוע בהורדת הנטל הבירוקרטי והרגולטורי. במסגרת עבודתה, שרה מונתה על ידי הבית הלבן ל-SBA, שם היתה אחראית על יחסי הציבור של המשרד, וניהלה את הקשרים עם הקהילות השונות בארצות הברית. שרה היתה חלק מהצוות שהתמקד בסיוע לעסקים קטנים בתחום המימון והייעוץ העסקי, אשר במסגרתו ניתנו הלוואות בערבות ממשלתית בסך 33 מיליארד דולר.

קודם לכן שימשה שרה בארד יועצת של הילרי קלינטון וכן היתה אחראית לגיוס כספים במסעות הבחירות של הנשיא לשעבר ברק אובמה. בישראל, שרה ניהלה את התקשורת ויחסי המשקיעים של קרן הון הסיכון Triventures, וכן עבדה כיועצת לפיתוח עסקי במרכז לחדשנות דיגיטלית (ARC) בבית החולים שיבא - תל השומר.

חברת Melio הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי היזמים מתן בר, זיו פז ואילן אטיאס. פלטפורמת תשלומי ה-B2B של Melio הותאמה במיוחד לצרכים של עסקים קטנים. הפתרון חינמי, פשוט ובטוח ומאפשר העברה מהירה של תשלומים בין עסקים קטנים והספקים שלהם. מגפת הקורונה האיצה את תהליך הדיגיטציה של עסקים רבים והפכה את השימוש בהמחאות למאתגר. בנוסף, המשבר הדגיש עד כמה שליטה בתזרים המזומנים היא קריטית לשמירה על בריאותו הפיננסית של העסק. החברה גייסה 256 מיליון דולר ומעסיקה 320 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובארה"ב וממשיכה לגייס עובדים לפיתוח המוצר והדאטה.

"אני שמחה להצטרף לחברה שחרטה על דגלה סיוע לעסקים קטנים, נושא שקרוב לליבי," אומרת שרה בארד. "לחברת Melio יש את כל המרכיבים הנחוצים להצלחה - מחויבות להצלחת עסקים קטנים, צוות מעולה, ותרבות ארגונית שמרגישה כמו משפחה גדולה."

שרה בארד עם משפחת ביידן. יחצ,
שרה בארד עם משפחת ביידן/יחצ

מידרוג מודיעה על מינויו של אלעד סרוסי לסמנכ"ל ולראש תחום מימון מובנה, פרויקטים ותשתיות. סרוסי יחליף את ישי טריגר, שלאחר 8 שנות עבודה במידרוג ביקש לסיים את תפקידו. סרוסי עובד במידרוג כ-6.5 שנים לסירוגין, שבמהלכן ביצע, מספר תפקידים מקצועיים וניהוליים בחברה ובתפקידו האחרון שימש כראש צוות בכיר במחלקת מימון מובנה, פרויקטים ותשתיות.

במסגרת תפקידו החדש יהיה סרוסי אחראי, בין היתר, על דירוג מכשירי מימון מובנה, פרויקטים וחברות בתחומי האנרגיה המתחדשת, התפלת מים, תחנות כוח, תשתיות ועוד.

אלעד סרוסי, (42), בעל ניסיון רב בתחום הפיננסי ובמהלך השנים בנוסף לעבודתו במידרוג ביצע, מספר תפקידים שונים, בתחום הייעוץ הכלכלי ובתחום ניהול סיכוני אשראי בבנק זר. סרוסי בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

אבי שטרנשוס, מנכ"ל חברת מידרוג: "אני בטוח שיכולותיו המקצועיות של אלעד יאפשרו לו למלא תפקיד זה בצורה הטובה ביותר תוך שימור וקידום המובילות של מידרוג בתחומי הדירוג שבאחריותו. ברצוני להודות לישי טריגר על עבודתו ותרומתו המקצועית לאורך השנים במידרוג ולאחל לו הצלחה בהמשך דרכו."

אלעד סרוסי. סיון פרג',
אלעד סרוסי/סיון פרג'

סתוית גליקמן מונתה למנהלת פיתוח שיווק של יקב רמת הגולן. גליקמן בעלת ניסיון רב של למעלה מ-15 שנה בתפקידי שיווק בכירים וניהול מותגים מובילים, תהיה אחראית על השיווק ופעילות הדיגיטל של יקב רמת הגולן, מהיקבים הגדולים והאהובים בישראל.

במסגרת תפקידה, גליקמן תהיה אמונה על הובלת תהליכי מיתוג, גיבוש אסטרטגיה שיווקית ארוכת טווח וייזום שיתופי פעולה המתבססים על התמקדות בצרכים של הלקוח. בתפקידה האחרון ניהלה גליקמן את מערך השיווק של חברת זוגלובק והיתה אחראית על מגוון חדשנויות דוגמת זוגלובק אקטיב. קודם לכן, כיהנה כמנהלת תחום דנונה בשטראוס, כשאחד המהלכים הבולטים אותם הובילה היה השקת סידרת דנונה פרו.

יואב דור, סמנכ"ל שיווק ומכירות של יקב רמת הגולן: "אנו שמחים על הצטרפותה של סתוית למשפחת יקב רמת הגולן . סתוית מביאה עמה ידע וניסיון שיווקי רלבנטי עשיר ואני משוכנע שביחד, נוביל את היקב להישגים חדשים, להצלחה ולצמיחה.

סתווית גליקמן. גל חרמוני,
סתוית גליקמן/גל חרמוני

דביר דורון יוביל את הפעילות המסחרית הגלובלית של פלטפורמת התוכן, חברת הייטק EX.CO (לשעבר פלייבאז) בתחום ה-License.

דורון הצטרף לחברת EX.CO כחלק מרכישת הסטארט-אפ Cedato, המפתח פתרונות וידאו, שם שימש כמנהל הפעילות בארה"ב. מטרת הרכישה היתה להגדיל את היצע הפתרונות לאתרי התוכן, לעסקים ולמשרדי הפרסום איתם עובדת EX.CO בארץ ובעולם ולהרחיב את סל הכלים ליצירת חוויות אינטראקטיביות ופרסום מבוסס תוצאות. כעת דורון מרחיב את תפקידו וינהל את הפעילות הגלובלית של צד המנויים העסקיים של הפלטפורמה (License), המאפשר לחברות לשפר את ביצועיהן העסקיים באמצעות אינטראקציות דיגיטליות מבוססות תוכן, במודל רשיון שנתי.

דורון מגיע עם נסיון של יותר מ-20 שנה בתפקידי ניהול, שיווק ופיתוח עסקי בחברות טכנולוגיה ופרסום בארץ ובעולם, ולפני סדאטו שימש בתפקידים בכירים בארטימדיה, נייס ואיי-או-אימג'.

דביר דורון. ערן סקוטלסקי,
דביר דורון/ערן סקוטלסקי

EX.CO היא חברת ההייטק המפתחת את טכנולוגיית התוכן המובילה לאינטראקציות במרחב הדיגיטלי, המאפשרת לחברות להתאים את הנכסים הדיגיטליים שלהן, לעולם החדש. הכלים של EX.CO משמשים ליצירת חוויות אינטראקטיביות וחדשניות שמובילות למעורבות גולשים, להגדלה משמעותית של אחוזי המרה ולהפקת דאטה ותובנות למטרות שיווקיות. בין לקוחות החברה נמנים מותגי ענק כמו נטפליקס, לגו, טבע, יוניברסל, Abbott וחברות מדיה גדולות כמו ViacomCBS, Vice, Hearst. לחברה משרדים במספר ערים בעולם, ביניהן תל אביב, לונדון וניו יורק.

תום פחיס, מייסד ומנכ"ל EX.CO: "הרכישה של חברת Cedato הביאה איתה לא רק יתרונות מוצריים משמעותיים בתחום הוידאו, אלא גם חבורה של אנשים מצוינים, ודביר ביניהם. אני נרגש לראות אותו ואת הצוות מובילים את הלקוחות העסקיים של EX.CO לשיאים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully