וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפינטק לייטיקו (Lightico) מגייסת עשרות עובדים בישראל

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 16:57

לייטיקו מגייסת יותר מ-30 עובדים בישראל על רקע ביקוש עולמי אדיר לפתרונות דיגיטליים לאינטראקציה של חברות עם לקוחות פרטיים, כולל: חתימות דיגיטליות, שיתוף מסמכים, ביצוע תשלומים, זיהוי ואימות משתמשים ועוד

חברת הפינטק לייטיקו (Lightico) המפתחת מערכות דיגיטליות לאינטראקציה של חברות עם לקוחות פרטיים, חווה צמיחה מואצת במהלך השנים האחרונות ובמיוחד בשנה האחרונה. בתקופה זו כל פעילות המכירות ושירותי התמיכה של חברות עברו למרחב הדיגיטלי עקב שהייה בבתים ומעבר לעבודה מרחוק. לקוחות קיימים של Lightico ולקוחות חדשים רבים הסתמכו יותר ויותר על פתרונות החברה לתקשורת דיגיטלית אמינה וידידותית בינם לבין מיליוני לקוחותיהם.

עמוד הבית, לייטיקו. יחסי ציבור,
עמוד הבית, לייטיקו/יחסי ציבור

מסע הלקוח מקצה לקצה בזמן אמת

Lightico מציידת עסקים שמוכרים ללקוחות פרטיים (B2C) בפלטפורמה מתקדמת למכשירים ניידים הניתנת להתאמה ומשתלבת באופן רציף בזרימת העבודה הקיימת ומסוגלת ללוות את מסע הלקוח מקצה לקצה בזמן אמת ובנוחות.

לדוגמה, באמצעות פלטפורמת האינטראקציה של לייטיקו ניתן לעבד באופן מהיר ומאובטח הלוואות בנקאיות או תביעות ביטוח. לייטיקו יוצרת חלון שיתוף וירטואלי בין העסק לבין הלקוח. הוא מאפשר ללקוח לגשת לחלון המשותף מכל מכשיר נייד, לשתף ולקבל מסמכים, לעבד חתימות אלקטרוניות, תשלומים, לזהות ולאמת משתמשים ועוד.

עובדי חברת לייטיקו צילום סלפי של שותף מייסד ומנכ"ל החברה צביקי בן ישי. צילום סלפי צביקי בן ישי,
עובדי חברת לייטיקו צילום סלפי של שותף מייסד ומנכ"ל החברה צביקי בן ישי/צילום סלפי צביקי בן ישי

את מי אנחנו מחפשים

לייטיקו מעסיקה כיום כ-100 עובדים ועובדות במשרדיה בתל אביב ומספר עובדים בארה"ב. החברה תגייס בחודשים הקרובים כ-30 עובדים ועובדות נוספים בישראל ובמהלך השנה הבאה היא מתכננת להכפיל את מצבת העובדים בישראל להיקף של 200 מפתחים וכן אנשי מכירות, שיווק ומוצר. בעקבות הגיוס מרחיבה לייטיקו את משרדיה בתל אביב.

החברה מגייסת בין השאר מפתחי ומפתחות בתחומים: Frontend, Backend, Fullstack, מומחי אוטומציה, QA, וכן אנשי מכירות, שיווק, מוצר ותמיכה טכנית.

צביקי בן ישי. סטודיו מליש 2018,
צביקי בן ישי, מנכ"ל ושותף מייסד ב-Lightico:/סטודיו מליש 2018

צביקי בן ישי, מנכ"ל ושותף מייסד ב-Lightico: "חווינו השנה צמיחה אדירה בשיעור של 130% בביקוש לפתרונות שלנו ברחבי העולם על רקע הצורך של חברות לשרת לקוחות מרחוק, צורך שהולך ומתגבר גם היום אחרי המגפה. לקוחות אומרים לנו בפה מלא כי סייענו להם לשרוד ולהמשיך לעבוד עם לקוחותיהם בעת שהם הסתגרו בבתים".

"לצד לקוחות חדשים רבים, לקוחות קיימים הרחיבו את השימוש במערכת. כך לדוגמה, בריטיש טלקום הכפילה את השימוש במערכת בקרב לקוחותיה הפרטיים בכל קצות תבל והיא עיבדה מיליוני טרנזקציות עבורם. סך הכל שרתה המערכת 15 מיליון לקוחות פרטיים בארה"ב ובאנגליה במהלך 2020. העובדים שאנו מחפשים יוכלו לתרום להתפתחותה של הכלכלה הדיגיטלית ולשילוב מיליוני משתמשים פרטיים חדשים בעולם חדש זה באמצעות הפתרונות הידידותיים שלנו".

קורות חיים ניתן להגיש ב: https://www.lightico.com/careers/

שעה שמחה בלייטיק. צילום סלפי צביקי בן ישי,
שעה שמחה בלייטיק/צילום סלפי צביקי בן ישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully