וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הקורקינטים איגל חתמה על הסכם עם איתוראן

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 9:49

חברת הקורקינטים החשמליים חתמה הסכם עם איתוראן להתקנת מערכת ייעודית לאיתור והשבה של הקורקינטים - מערכת איתוראן "TICK TRACK"

חברת הקורקינטים החשמליים איגל (EAGLE) חתמה הסכם עם חברת איתוראן להתקנת מערכת ייעודית לאיתור והשבה של הקורקינטים - מערכת איתוראן "TICK TRACK".

מערכת "איתוראן TICK TRACK" הינה פיתוח ישראלי מתקדם שמחבר את האופניים / קורקינטים / קולנועיות 24/7 באמצעות אפליקציה שתאפשר צפייה בכלי התחבורה בזמן אמת, התראה על כניסה ויציאה מאזור שהגדרתם מראש חריגת מהירות , קבלת התראה על תחילת נסיעה שלא באישור ועוד.

המערכת מחוברת 24/7 לכלי התחבורה החשמליים דרך אפליקציה המאפשרת לצפות במיקומם בזמן אמת, כולל היסטוריה. באמצעות האפליקציה ניתן לקבל התרעה על כניסה ויציאה מאזור מוגדר מראש, קבלת התראה על נסיעה בשעות שהלקוח הגדיר כאסורות לנסיעה, קבלת התראה על תחילת נסיעה של כלי התחבורה שלא באישור, קבלת התראה על חריגות מהירות ועוד.

קורקינט איגל. יחצ,
פחות גניבות? קורקינט של איגל/יחצ

דודי אלימלך, בעלי איגל, מסר: "חברת איגל ישראל מעלה הילוך במלחמה כנגד הסחר בקורקינטים גנובי., אנחנו נרגשים לחבור לאיתוראן ונחושים להמשיך להנהיג את השוק בחדשנות וביצירת פתרונות תחבורה חלופיים לרכב הפרטי בעיר".

גיל שרצקי: "איתוראן שמחה לשתף פעולה עם איגל להתקין בקורקינטים החשמליים של החברה את מערכת המיגון 'איתוראן TICK TRACKw ולאפשר ללקוח להיות מחובר לכלי התחבורה של 24/7".

  • עוד באותו נושא:
  • קורקינט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully