וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהלך דרמטי": "קסם" מקפיאה את דמי הניהול עד סוף 2022

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 10:03

חברת קרנות הנאמנות מבית אקסלנס מובילה מהלך תקדימי ומקפיאה את דמי הניהול ביותר מ-340 קרנות עד סוף השנה הבאה. המטרה: "לאפשר ללקוחות להתמודד טוב יותר עם סביבת השוק"

חברת קרנות הנאמנות קסם המנוהלת על ידי אבנר חדד, מבית ההשקעות אקסלנס המנוהל על ידי חנה הולנדר, הודיעה על מהלך תקדימי של הפחתה והקפאה של דמי הניהול בקרנות. המהלך שתחילתו ב- 1.7.2021 צפוי להיות בתוקף עד סוף 2022.

במסגרת המהלך של הקפאת דמי הניהול, קסם מתחייבת שלא להעלות דמי ניהול עד לתום שנת 2022, בלמעלה מ- 340 קרנות שבניהולה: קרנות אקטיביות, קרנות סל וקרנות מחקות. למעט בקרנות בניהול השקעות חיצוני או בשיתוף פעולה עם מנהלים חיצוניים.

בנוסף, הודיעה קסם על הפחתה של דמי ניהול ב- 6 קרנות אקטיביות ל-0%, תוך שתישא בעצמה בעלות דמי ההפצה לטובת בעלי היחידות, כך שהלקוח אינו משלם דמי ניהול לקסם כלל. בסיום התקופה, בסוף שנת 2022 יוחזרו דמי הניהול לכל היותר לשיעורם המקורי למעט בקרן אחת. כמו כן, הפחיתה קסם את דמי הניהול ב- 7 קרנות סל וב- 7 קרנות מחקות פתוחות נוספות, לשיעור של 0%, עד סוף תקופת ההתחייבות, שהינה כאמור, סוף שנת 2022. כיום, קסם קרנות נאמנות מבית אקסלנס מנהלת כ- 51 מיליארד שקל במעל 360 קרנות נאמנות.

חנה הולנדר. ענבל מרמרי,
חנה הולנדר/ענבל מרמרי

אבנר חדד, מנכ"ל קסם מבית אקסלנס: "מהלך דמי הניהול דרמטי כזה של קסם לא זכור לי ב-30 שנותיי בשוק ההון. קסם החליטה לבצע מהלך משמעותי בדמי הניהול עד לסוף שנת 2022 וזאת כדי לאפשר ללקוחותיה להתמודד טוב יותר עם סביבת השוק. המהלך נועד לתת הזדמנות נדירה ולא שגרתית למשקיעים וזאת נוכח אי הוודאות בשווקים, סביבת הריבית הנמוכה, התשואות באפיקים השונים ורפורמת צמצום הקרנות שקסם אימצה. קסם תמשיך להוביל את תעשיית הקרנות באמצעות ערכים של מקצוענות, שקיפות והגינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully