וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפקח על הבנקים לשעבר מצטרף לקרן ההשקעות FRUX Capital

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 17:09

דודו זקן, לשעבר המפקח על הבנקים בבנק ישראל, מצטרף לקרן ההשקעות FRUX Capital וימונה ליו"ר ועדת ההשקעות של הקרן הפעילה בתחום מימון נדל"ן באירופה. בימים אלו, FRUX Capital משלימה את גיוס הקרן השנייה בהיקף של 800 מיליון שקל

זקן (55) שימש, בין היתר, במשך 4.5 שנים בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל, ופרש מתפקידו בשנת 2015 לאחר שהשלים 25 שנים של עבודה בתפקידים מגוונים בבנק ישראל ומכהן כיום, בין היתר, כחבר ועדת ההשקעות של עמיתים וכחבר דירקטוריון הבנק הדיגיטלי הראשון (בהקמה).

במסגרת תפקידו ב- Frux Capital הוא יעמוד בראשות ועדת ההשקעות של הקרן ויהיה שותף מלא לבחינת עסקאות מימון לפרויקטים בתחום הנדל"ן בכל רחבי אירופה, תוך התמקדות בשוק הספרדי.

Frux Capital, בניהולם של איתמר וולקוב ואורי אילן, היא קרן מימון נדל"ן חוץ בנקאי הפועלת באירופה, תוך מיקוד בשוק הספרדי. Frux Capital מסיימת בימים אלו סגירה ראשונית של הקרן השנייה אשר אליה גייסה כ- 800 מיליון שקלים.

מרבית הקרן מגויסת בישראל מגופים מוסדיים, פמילי אופיסס מובילים ומשקיעים כשירים. הקרן הראשונה שגייסה Frux Capital עמדה על יותר מ-400 מיליון שקלים והניבה למשקיעיה תשואה שנתית שוטפת דו ספרתית תוך שמירה על פרופיל סיכון שמרני. הקרן מחזיקה בעמדת חוב בכיר בלבד, עם משכנתא ראשונה על הנכסים, במינוף סולידי.

חיזוק משמעותי בפעילות הקרן מול גופים מוסדיים בישראל

איתמר וולקוב, מנהל בקרן וחבר בדירקטוריון חברת הנדל"ן הציבורית אירפורט סיטי, בעל ניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום הנדל"ן, מימון וניהול פרוייקטים: "הצטרפותו של דודו זקן לקרן מהווה שיפור נוסף של מנגנוני הבקרה שלנו וחיזוק משמעותי בהיבט של הפעילות שלנו מול הגופים המוסדיים בישראל. לקרן השנייה, בהיקף של 800 מיליון שקלים, ש- Frux Capital משלימה את גיוסה בימים אלו שותפים כבר שחקנים מוסדיים משמעותיים, ובכוונתנו להמשיך ולפתח את הפעילות המשותפת של הקרן איתם".

דודו זקן. יחסי ציבור,
דודו זקן, לשעבר המפקח על הבנקים בבנק ישראל, מצטרף לקרן ההשקעות FRUX Capital/יחסי ציבור

יעזור לקרן להשלים עסקאות הנמצאות בשלבי סגירה

אורי אילן ממנהלי הקרן, בעל רזומה של למעלה מ-20 שנים בתחום הנדל"ן, מימון וניהול נכסים במערב אירופה תוך מיקוד באירלנד, הולנד ובשנים האחרונות בספרד: "מברכים על הצטרפותו של דודו זקן שתואמת את הצמיחה, המקצוענות והשיפור המתמיד בפעילות שלנו.

תקופת הקורונה והרגולציה האירופאית מציבות את הקרן בעמדה מובילה לטובת מימון עסקאות, שעד לפני שנה רק הבנקים המובילים באירופה יכלו לממן. הניסיון של דודו יעזור לקרן להשלים עסקאות מאוד איכותיות הנמצאות לקראת סגירה".

דודו זקן: "אני שמח להצטרף לקרן ההשקעות FRUX Capital, שמנוהלת באופן מקצועי ובעלת התמחות ייחודית, ומשוכנע שפעילותינו המשותפת תסייע לקרן בהמשך ניהול השקעותיה באופן מטיבי לטובת לקוחותיה ושותפיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully