וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציית ביכורים למעצבת האופנה לי כחלון לקראת קיץ 2021

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 17:34

כחלון הצעירה (23) החליטה במהלך השנה האחרונה, שהיא נכנסת בצעדי ענק לעולם האופנה, חלום ילדותה, למרות שתעשיית האופנה המקומית חווה קשיים בשנים האחרונות. בימים אלו היא מציגה את קולקציית הביכורים שלה לקיץ 2021

כיאה לדור הדיגיטלי אליו כחלון משתייכת, היא בוחרת להציג ולמכור את הקולקצייה דרך הנכסים הדיגטיליים שלה. את הדגמים היא תופרת ומייצרת מהסטודיו השוכן בביתה ברעננה ובימים אלו גם משתתפת בתכנית לימודי החוץ של מכלל "שנקר".

לי כחלון. רחלי פרידמן,
בעיצובה של לי כחלון, קיץ 2021/רחלי פרידמן

המודל שלי היא אישה כמוני, עדינה וביישנית, אבל גם חזקה ובטוחה בעצמה

"כשהשתחררתי מהצבא החלטתי לעבוד קשה ולחסוך כסף כדי להגשים את החלום, ללכת איתו עד הסוף ולא לוותר. כשרציתי לבנות את הקולקצייה ישבתי וחשבתי מי האישה שאני רוצה שהיא תייצג? מי אני בעצם בתור מעצבת ומה הסגנון והטאצ' שלי".

"האישה שלי הייתה קצת מישהי כמוני, עדינה וביישנית, אבל מצד שני גם אישה שעומדת על שלה, חזקה ובטוחה בעצמה. בחירת הבדים הייתה נכונה כדי ליצור את העדינות והרכות של הקולקציה, בחרתי בדים נשפכים כמו משי ושיפונים למיניהם, בצבעים קיציים ומקפיצים. בגזרות שיחקתי יותר על ההיבט החזק של הקולקציה, על האישה החזקה, בעיקר עם מחוכים בגזרות שונות", מסבירה כחלון.

לי כחלון. רחלי פרידמן,
דגם ערב בעיצובה של לי כחלון 2021/רחלי פרידמן

בדרך לחופה של החברה הטובה

הקולקציה מציעה שמלות שיפון ומשי באורכים שונים, בשילוב מחוכים למראה ורסטילי, דומיננטי נשי ורך.

בכל דגם ניתן לראות את הנוכחות החזקה של האישה הדומיננטית ממנה מושפעת המעצבת לי כחלון.

קולקציית השמלות מאופיינת בצבעונית של גוונים עזים ובוהקים כמו, צהוב, כחול, כתום, אדום, וירוק. מגוון השמלות אלגנטיות עם דש גבוה, המשלבות משחקי שקיפויות, באורכים שונים עם שסע עמוק, חליפות שני חלקים באורכים שונים, שמלות סטרפלס המבליטות את אזור הדקולטה. בנוסף, חליפת מחוך ומכנסון שהופך ברגע לשמלת ערב ומטשטש את המראה ה"מאופק" לסקסי המציע שיק חדש על השטיח האדום בדרך לחופה של חברה.

מחירים: 1000-2000 שקלים להשכרה
לי כחלון, שמלות ערב להשכרה. לתיאום פגישה - 052-2451258

לי כחלון. רחלי פרידמן,
בגד ערב בעיצובה של מעצבת האופנה הצעירה - לי כחלון/רחלי פרידמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully