וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 עובדים במשרד האוצר פוטרו בהוראת השר

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 22:07

אביגדור ליברמן הצהיר כי לא יהיו כפילויות תחומים בין המשרדים השונים, והערב התחיל לקיים: מנכ"ל משרדו, רם בלינקוב הודיע ל-18 עובדים ממטה התשתיות וממטה ההכשרות, כי המטות יועברו ממשרד האוצר למשרד התחבורה ומשרדי הכלכלה או העבודה והרווחה, ולפיכך הם מפוטרים

מנכ"ל משרד האוצר רם בלינקוב הודיע הערב ל-18 עובדי משרד האוצר על פיטוריהם, בעקבות סגירת שני מטות במשרד - מטה התשתיות הלאומיות ומטה ההכשרות. זאת, בעקבות ההוראה של שר האוצר ליברמן שמטרתה למנוע כפילויות בין משרדים.

בסביבת השר נאמר שתחום התשתיות יטופל במשרד התחבורה, ותחום ההכשרות המקצועיות יעבור למשרד הכלכלה או למשרד הרווחה והעבודה. שני השרים העומדים בראש המשרדים האלה, אורנה ברביבאי ומאיר כהן הם חברי מפלגת יש עתיד, וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד יצטרך להכריע לאיזה משרד יעברו הסמכויות של מטה ההכשרות המקצועיות.

.

אביגדור ליברמן שר האוצר החדש. דוברות משרד האוצר,
שר האוצר אביגדור ליברמן. הבטיח שלא יהיו כפילויות - והחל לממש/דוברות משרד האוצר

במטה התשתיות הועסקו עד היום 13 עובדים, ובראש המטה עמד קובי בליטשטיין, שמונה לתפקיד רק לפני שמונה חודשים על ידי שר האוצר הקודם ישראל כ"ץ. בליטשטיין שימש בתקופת כ"ץ גם כממלא מקום מנכ"ל משרד האוצר. קודם לכן כיהן כמשנה למנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים וסמנכ"ל תשתיות והיה המפקח על התעבורה בין השנים 2018-2020.

את מטה ההכשרות המקצועיות, שידוע גם בשם "מנהלת ההכשרות" ניהלה איריס נחמיה, שמונתה לתפקיד על ידי כ"ץ לפני פחות מחצי שנה.בכל מקרה, מנהלת התעסוקה הייתה אמורה לעבור לאחריות נציגי "יש עתיד", כך שהמעבר לאחד משני המשרדים: כלכלה או עבודה רווחה (שנמצאים כאמור בידי שני שרים מהסיעה) אינו בגדר הפתעה.

רם בלינקוב. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
רם בלינקוב, מנכ"ל משרד האוצר. הודיע לראשי המטות על הפסקת פעילותם/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully