וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעות עבודה לבני נוער בחופש הגדול

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 20:11

בני הנוער החלו את חופשת הקיץ, במהלכה מבקשים רבים מהם גם לעבוד. רובם מעדיפים למצוא עבודה לא מחייבת, שלצד שכר סביר, תאפשר גמישות ותשאיר די זמן לטיולים, נסיעות והנאות. אספנו כמה עבודות קיץ עבור מי שמעדיפים לעשות חיים (גם סטודנטים) מבלי להגיש את החשבון להורים

חופשת הקיץ כבר החלה ורבים מבני הנוער מוצאים את עצמם מול צעד ראשון בשוק העבודה. עבור רובם ככולם, לא מדובר ממש על קריירה, אלא יותר על גילוי של תחושת עצמאות כלכלית, שבאה יד ביד עם מחוייבות. לפיכך רובם מבקשים למצוא עבודות גמשיות, שלצד הכנסה סבירה ייאפשרו להם גם להינות מהחופשה.

אחרי שבקיץ שעבר, בגלל הקורונה, היו רק אפשרויות עבודה מצומצמות, הרי שהשנה יפגשו בני הנוער גם עובדים, רובם צעירים, ששוהים כבר כמעט שנה וחצי בחל"ת. ועדיין - יש עבודה בשפע, במיוחד למי שמחפשים עבודה בתחום האירוח וההסעדה.

הנה כמה עבודות קיץ לדוגמה, עבור בני נוער שרוצים תקציב לבילויים מבלי להיות תלויים ביכולתם או ברצונם הטוב של ההורים.

אפליקציית השליחים של GetPackage

פלטפורמת המשלוחים של GetPackage, מונה כיום קרוב ל-40 אלף שליחים בפריסה ארצית, אשר מבצעים משלוחים בזמן הנוח להם, באזורים הנוחים להם והיקף שעות שמתסדר להם.

כל שליח בוחר באיזה מסלול הוא מעוניין לעבוד ויוצא לדרך במסלול חכם שיוצרת עבורו הטכנולוגיה של GetPackage, כך שמראש הוא יודע כמה משלוחים עליו לבצע ומה השכר שיקבל - ככל שיבצע יותר משלוחים, כך יגדיל את הכנסתו. ישנם שליחים בחברה המגיעים למשכורות גבוהות מ-15,000 שקל בחודש.

להרשמה: https://getpackage.com/courier-signup/

גט משלוחים. יח"צ,
GetPackage - בוחרים את מסלול העבודה ואת היקף השעות/יח"צ

הצפרים של BIRD - להטעין קורקינטים ולהרוויח כסף

חברת BIRD, החברה שייסדה את תחום הקורקינטים השיתופיים בישראל ובעולם ופועלת כבר ב-6 ערים שונות ברחבי הארץ, מפעילה את צי "הצפרים" שלה בערים השונות.

הצפרים של BIRD אוספים את הקורקינטים הפזורים ברחובות הערים בשעות הלילה, מטעינים אותם ומפזרים אותם חזרה ברחובות הערים טעונים ומוכנים לשימוש הציבור הרחב, כל זאת תמורת בין 18-35 שקלים לכל הטענה.

ניתן להפוך לצפר ע"י הרשמה פשוטה באפליקציה, שלאחריה ניתן להתחיל לאסוף כלים ולהגיע לסכומים של אלפי שקלים בחודש.

* יש לציין שעבדה זו מוגבלת לגילאי 18+, כך שעבודה זו מתאימה למסיימי כתה יב' שממתינים לגיוס, וכן לסטודנטים.

להרשמה לשירות ניתן לשלוח מייל לכתובת הבאה: flyers.israel@bird.co

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עבודות לנוער - הטענת קורקינטים. יח"צ,
הצפרים של BIRD - אוספים את הקורקינטים הפזורים, מטעינים ומפזרים בחזרה ברחובות/יח"צ

אפליקציית דוגיז - להפוך את האהבה למקצוע

'דוגיז' מאפשרת לכל חובב כלבים להפוך את האהבה למקצוע - ולאחר תהליך סינון והכשרה קצרה בשטח, כל אחד יכול לטייל עם הכלבים השכנים באזור מגוריו.

מבקש השירות מתחבר בקלות לאפליקציה ומוצא את הדוג ווקר הקרוב אליו והזמין בשעות בו מבקש, וכך נוצר קשר בין מבקש השירות לדוג ווקר.

השכר הוא כ-30 שקלים לשעה, פלוס בונוסים שמקבלים מבעלי הכלבים, כך שבמספר שעות עבודה בודדות ביום, ניתן להגיע לשכר מרשים של כ-4,000-5,000 שקלים בחודש.

כלבים במקום העבודה. יחצ,
דוגווקר - אפילקציית דוגיז תעזור לבני הנוער להפוך את האהבה לכלבים לעבודה מהנה, כי לא כל הכלבים, כמו זה שבתמונה, מורשים להגיע למקום העבודה/יחצ

עובדים בבורגראנץ'

בני הנוער יוכלו למצוא תעסוקה בקיץ הקרוב גם במגוון הסניפים של רשת בורגראנץ'. הרשת מעסיקה כ-600 בני נוער במגוון תפקידים החל מעובדי מטבח, נותני שירות בדלפקים וכלה במנהלי משמרת.

בני הנוער שיצטרפו לשירות בורגראנץ' יתחייבו ל-3 משמרות בשבוע לכל הפחות. שעות המשמרות גמישות, משמרות בוקר בדרך כלל מתנהלות בין השעות 9:00-15:00 משמרות הצהריים בין 12:00-18:00 ומשמרות הערב בין השעות 18:00-00:00 אך השעות ניתנות לשינוי בהתאם לרצון העובדים,

מי שירצה לעשות משמרות קצרות יותר או לחלופין להתחיל משמרת מעט מאוחר יוכל לעשות כן. בנוסף, בכל משמרת זכאי העובד לארוחה ללא עלות, הארוחה כוללת המבורגר, צ'יפס ושתייה.

השכר בבורגראנץ הוא שכר מינימום התחלתי עם אופציות לקידום והעלאה

בורגר ראנץ'. יח"צ,
רשת בורגראנץ' יעסיקו בחופש הגדול כ-600 בני נוער/יח"צ

עובדי מתחם גיימינג - NOM Gaming

חברת NOM GAMING, העוסקת בגיימינג תחרותי ו-eSport, מחפשת עובדים (+18) לשני מתחמי הגיימינג שברשותם בקניון ארנה בהרצליה ובמגדלי מידטאון בתל אביב.

במתחמי הגיימינג החדשניים של חברת NOM, יוכלו בני הנוער לעבוד בתור מפעילי המתחמים השונים, יעניקו שירות לקוחות ושירות וסיוע טכני, יעזרו במשחקים ויפעילו אותם, וכמובן יהנו מגישה לציוד הגיימינג המתקדם ביותר הקיים היום בשוק.

NOM GAMING הינה החברה המובילה כיום בתחום הגיימינג התחרותי, והשיקה את המתחם השני שלה במגדלי מידטאון בתל אביב לאחרונה בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים.

השכר במתחם הגיימינג NOM Gaming, הוא שכר מינימום התחלתי עם אופציות לקידום והעלאה

גיימינג. יח"צ,
חברת NOM GAMING העוסקת בגיימינג תחרותי/יח"צ

מענה על סקרים באינטרנט

ישנם אתרים שונים באמצעותם ניתן להרוויח כסף ממענה על סקרים בנושאים שונים דרך האינטרנט. אתרי סקרים רבים מציעים כסף או תלושים מגוונים בתמורה למענה על הסקרים אונליין, כך שכל אחד יכול להירשם לאחד מאתרי הסקרים, לקבל לכתובת המייל סקרים ולענות על הסקרים בזמן הפנוי שלהם.

חשוב מאוד להירשם עם פרטים נכונים ואמיתיים ולענות על הסקרים ברצינות כי אחרת האתרים לא ישלחו יותר סקרים.

חשוב לציין שאתרים אלו נבדקו והם עומדים בתקנים המחמירים אשר מבטיחים שמירה על סודיות המשתתפים.

דוגמא לחברת מענה על סקרים - פאנל פרויקט המדגם - https://www.midgampanel.com/index.asp?ref=87163

חברי הפאנל עונים על סקרים ובהתאם לאורך הסקר מקבלים נקודות, את אותן נקודות ניתן לממש עם תווי BuyMe, נופשונית ותו הזהב במגוון רחב מאוד של מסעדות, בתי קפה, מופעים וכיו"ב.לדוגמא, על מנת לקבל את אחד מתווי הקניה יש צורך בהגעה ל-500 נקודות, בשווי של 50 שקלים.

ישנם סקרים של 20 נקודות, 50 נקודות וחלקם אף מגיע לסכומים של 100+ נקודות. כמו כן, ישנם אתרי סקרים נוספים המציעים לציבור הרחב מענה על סקרים בזמנם הפנוי בתמורה כספית הנעה בין 2-5 שקלים לסקר.

סקרים מכל מקום. יח"צ,
סקרים שעליהם ניתן לענות מכל מקום - כמה שרוצים ומאיפה שבא לנו/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully