וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Testim.io מגייסת עובדים ומציעה מודל עבודה היברידי

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 14:24

חברת Testim מאפשרת לחברות לבצע עדכוני תוכנה ושחרורי גרסאות (CI/CD) מהירים ויעילים, מבלי להתפשר על האיכות. החברה מייעלת את תהליך הכתיבה, ההרצה, התחזוקה, והניהול של בדיקות אוטומטיות מקצה לקצה, זאת על ידי שימוש בטכנולוגיות AI מתקדמות, המבטיחות ללקוחותיה מינימום התעסקות עם כתיבה ותחזוקה של הבדיקות. המוצר מאפשר לחברות לבצע עדכוני תוכנה ושחרורי גרסאות (CI/CD) מהירים ויעילים, מבלי להתפשר על האיכות.

במוצר של Testim משתמשות ענקיות כמו מיקרוסופט וסיילספורס, לצד חברות מרחבי העולם ומישראל כמו Wix ,Hibob ,JFrog ,Forter ו-Outbrain.

עובדי טסטים. שי הנסב,
צוות העובדים, טסטים/שי הנסב

את מי אנחנו מחפשים

החברה מחפשת מפתחים-ות חזקים-ות, בעלי-ות ניסיון בפיתוח טכנולוגי מורכב, בעלי ניסיון של שנתיים לפחות, המעוניינים להתפתח מקצועית, תוך עבודה בפיתוח טכנולוגיה שהיא צורך מהותי בכל תהליך פיתוח תוכנה בכל מקום בעולם. מפתחי Backend ומפתחים עם רקע אלגורתמי, מפתחי full stack ומפתחים עם רקע אלגוריתמי בכירים ובעלי ניסיון ונציגי תמיכה טכנית בעלי אוריינטציה טכנולוגית ועוד.

מעין ולץ למפרט. יחסי ציבור,
מעיין ולץ למפרט, Director of HR ב-Testim.io/יחסי ציבור

מעיין ולץ למפרט, Director of HR ב-Testim.io מסבירה: "שנת הקורונה אילצה אותנו לחשב את דרכינו מחדש בכל הנוגע לגיוס ולקליטה של עובדים. עברנו לתהליך מיון מהיר יותר שכולל ראיונות טלפוניים בשעות גמישות יותר, ראיונות מקצועיים בסביבות עבודה 'וירטואליות' של מספר מראיינים בו זמנית. הבנו שלזמן יש משקל גדול בתקופה זו".

"בתהליך הקליטה, דאגנו לשליחת כל הציוד הרלוונטי מבעוד מועד, הצמדת buddy שאמור ללוות את העובד.ת בחודשיים הראשונים' כדי לספק ייעוץ, הכוונה והיכרות עם התרבות של טסטים. בטסטים, אנו מאפשרים לעובדים שלנו את הגמישות בכך שאנו מעודדים עבודה באופן היברידי, מה שמאפשר לנו לגייס עובדים חזרים ומנוסים שגרים באופן מרוחק מהמשרדים".

לינק לאתר החברה: https://www.testim.io/
עמוד המשרות הפנויות בחברה ודרכו תוכלו להגיש מועמדות למשרה המתאימה לכישורכם: https://www.testim.io/careers/

אורן רובין מנכ"ל טסטים. רמי זרנגר,
אורן רובין מנכ"ל טסטים/רמי זרנגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully