וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הטכנולוגיה יוטפו מגייסת עשרות עובדים חדשים לאתר החברה

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 14:20

החברה, המתמחה בפיתוח פלטפורמת מוצרים שיווקיים לעולם ה-eCommerce, השלימה לאחרונה סבב גיוס בהיקף של 230 מיליון דולר ויוצאת בקמפיין לגיוס עשרות עובדים בצפון שיצטרפו לצוותי פיתוח המוצר שלה

חברת Yotpo (יוטפו), המתמחה בפיתוח פלטפורמת מוצרים שיווקיים לעולם ה- eCommerce, יוצאת בקמפיין לגיוס עובדים לאתר הפיתוח שלה הממוקם בפארק ההיי-טק ביוקנעם.

יוטפו פיתחה פלטפורמת שיווק חדשנית המיועדת למסחר מקוון, הבנויה על תוכן גולשים וצרכנים. הפלטפורמה מספקת למותגים יכולות ייחודיות לבלוט ולשמר את לקוחותיהם בעולם ה-eCommerce התחרותי.

הפלטפורמה שפיתחה יוטפו, כוללת את כל פתרונות השיווק הדרושים למותגים תחת קורת גג אחת הכוללים ביקורות גולשים, מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר, ושיווק באמצעות SMS אשר יחד מייצרים חוויות לקוח ייחודיות ובעלות יחס המרה גבוה.

שיחה של עובדים בחלל העבודה ביוטפו יוקנעם. אלינה פסיקוב,
חלל העבודה ביוטפו יוקנעם/אלינה פסיקוב

את מי אנחנו מחפשים

יוטפו, המדורגת ברשימת Forbes Cloud 100, מחזיקה משרדים בניו יורק, לונדון, תל אביב, יוקנעם וסופיה. החברה שמעסיקה למעלה מ-500 עובדים, מחפשת לעבות את צוותי הפיתוח שלה באתר עם מהנדסי Full Stack מנוסים, מנהלי צוותי Full Stack ועם עובדים עם ידע וניסיון ב-Java spring, Angular, React, Mysql, Microservice architecture ועוד. כחלק מהמהלך, מתכננת החברה לגייס כ-240 עובדים בארץ ובעולם. מתוכם, כ-120 עובדים בישראל.

כיום עובדים באתר הפיתוח ביוקנעם 16 אנשי צוות. כעת, בכוונת יוטפו להגדיל את קבוצת הפיתוח בעשרות מהנדסי תוכנה ואנשי פיתוח על מנת לקדם את המוצר החדש של החברה בעזרת טכנולוגיות ה-Frontend וה-Backend המעודכנות ביותר ובארכיטקטורה המתקדמת ביותר. למרות הגידול המשמעותי הצפוי, בכוונת החברה לשמר את האווירה המשפחתית והאינטימית המקובלת בקרב צוותיה גם בקרב הצוותים החדשים שיגויסו.

406 מיליון דולר - סך גיוסי ההון של החברה עד כה

לאחרונה, השלימה יוטפו, שתציין בקיץ הקרוב עשור להיווסדה, סבב גיוס בהיקף של 230 מיליון דולר עבור פלטפורמת השיווק החדשנית שפיתחה לאתרי eCommerce. סך גיוסי ההון של החברה עומדים עד כה על כ-406 מיליון דולר.

סבב השקעה זה מציב את שווי השוק של יוטפו על 1.4 מיליארד דולר, בחלקו הודות לביצועיה החיוביים של החברה וצמיחתה העקבית. החברה חצתה את קצב ההכנסות השנתיות (ARR) של 100 מיליון דולר ומאיצה בכל הפרמטרים. יוטפו משרתת כיום יותר מ-30,000 לקוחות המייצגים את מיטב המותגים המקוונים, החל מאיקאה, פטגוניה, סטיב מאדן, הלי הנסן - ורבים אחרים בעולם, וכמובן גם מותגים כחול לבן ביניהם: סופר-פארם, סודה סטרים, Maelys‎ ועוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ישיבת צוות יוטפו יוקנעם. אלינה פסיקוב,
ישיבת צוות יוטפו יוקנעם/אלינה פסיקוב

עם ההון שגייסה יוטפו, היא מתכננת להכפיל את כח האדם

על מנת לספק למותגים את התמיכה, האסטרטגיה והאפשרויות הטובות ביותר, יוטפו משתפת פעולה עם למעלה מ-500 סוכנויות, פלטפורמות (Shopify, Magneto ו-BigCommerce), וטכנולוגיות בולטות (Facebook, Google, Instagram) העומדות מאחורי התפעול של חנויות מקוונות. יוטפו תמשיך להשקיע בחיזוק שיתופי פעולה עם שותפים אסטרטגיים, וכן בהרחבת האינטגרציות הטכנולוגיות שלה עם מגון מוצרים ופלטפורמות משלימות.

עם ההון החדש שגייסה, מתכננת להכפיל את צוותי המוצר והפיתוח בארץ ובעולם על מנת להאיץ את פיתוח הפלטפורמה השיווקית שלה.. כעת, עתידה החברה לגייס כ-240 עובדים בארץ ובעולם. מתוכם, כ-120 עובדים בישראל.

רפי דסקלו. אלינה פסיקוב,
מנהל פיתוח יוטפו ביוקנעם, רפי דסקלו/אלינה פסיקוב

בשורה אמיתית למהנדסים באזור הצפון

מנהל פיתוח יוטפו ביוקנעם, רפי דסקלו: "אנו מאמינים שאנחנו מביאים איתנו בשורה אמיתית למהנדסים באזור הצפון. אנו מציעים למהנדסי ומהנדסות תוכנה מנוסים הזדמנות לעבוד בחברה מבוססת מאד שחווה צמיחה אדירה, עם תנאי העסקה שווים לאלו של המרכז.

מפתחות ומפתחים שיצטרפו אלינו יהנו מהתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים ומקצועיים מהשורה הראשונה, וכל זאת באווירה נהדרת ונוחה הקרובה לבית המשלבת מודל עבודה היברידי הכולל עבודה מבית והמשרד".

ניתן להגיש קורות חיים באתר החברה: https://www.yotpo.com/jobs/ תחת Yokneam

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully