וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז הפיתוח של ג'נרל מוטורס ישראל מגייס עובדים למגוון תפקידים

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 12:52

החברה מגייסת לתפקידים מגוונים ביניהם: חוקרים ומפתחי אלגוריתמים בעולמות של עיבוד אותות ותמונה, למידת מכונה - בינה מלאכותית (ML/AI/RL) מהנדסי תוכנה - אמבדד, פול סטאק, דבאופס, אוטומציה מהנדסי בדיקות, אינטגרציה וולידציה

ג'נרל מוטורס ישראל הוקמה ב-2008 כמרכז מחקר ופיתוח שמטרתו להוביל חדשנות בעולם של הרכב העתידי, ולאורך מספר שנים פעלה מתחת לראדר ושמרה על דיסקרטיות.

ב-2016 התקבלה החלטה אסטרטגית בהנהלת החברה להגדיל את חלקו של מרכז הפיתוח בישראל בהגשמת חזון החברה של עולם נטול תאונות, נטול פליטות ונטול עומסים בכביש באמצעות פיתוח טכנולוגיות ליבה לרכבים אוטונומיים, חשמליים ומקושרים בישראל.

בכדי לממש את חזונה, מובילה ג'נרל מוטורס מהפכה שמתמקדת ברכבים חשמליים וברכבים בעלי דרגות אוטונומיה גבוהות (מ-level 2+ ועד לאוטונומיה מלאה) עבור ציי רכב שיתופיים ורכבים פרטיים, ובמקביל, עובדת החברה על רכבים מקושרים שיאפשרו לרכב לתקשר עם תשתיות ומשתמשי דרך אחרים (מכוניות, הולכי רגל ורכבים דו גלגליים).

ג'נרל מוטורס בזמן עבודה. יחסי ציבור,
ג'נרל מוטורס בזמן עבודה/יחסי ציבור

מגוונת בתחומי הפעילות

בשנים האחרונות, הוקמו במרכז הפיתוח קבוצות חדשות עם יעדים שאפתניים, וכיום מונה המרכז מעל 500 מפתחות, מפתחים חוקרות וחוקרים, שעובדים בצורה אינטנסיבית על פיתוח יכולות חדשניות ומתקדמות לעולם הרכב. יכולות שישפיעו על החיים של כולנו וישנו את הדרך בה אנחנו מתניידים ממקום למקום.

ג'נרל מוטורס ישראל מגוונת מאוד בתחומי הפעילות שלה ומורכבת מקבוצות שעוסקות במחקר, בפיתוח ובהנדסה של טכנולוגיות פורצות דרך בתחומים מגוונים הכוללים: פיתוח חיישנים, הבנת תמונת עולם ותכנון נהיגה באמצעות למידת מכונה ,(Machine Learning) תקשורת בין רכבים, ממשק אדם-מכונה, רובוטיקה, הגנת סייבר, ניהול טעינה וחוויית משתמש ברכב חשמלי, טכנולוגיות ענן, ניהול ציי רכב ומערכות בידור ומידע לנהג.

סביבת העבודה בג'נרל מוטורס. יחסי ציבור,
סביבת העבודה בג'נרל מוטורס/יחסי ציבור

את מי אנחנו מחפשים

בימים אלה מגייסת החברה עשרות עובדות ועובדים לתפקידים מגוונים ביניהם: חוקרים ומפתחי אלגוריתמים בעולמות של עיבוד אותות ותמונה, למידת מכונה - בינה מלאכותית (ML/AI/RL) מהנדסי תוכנה - אמבדד, פול סטאק, דבאופס, אוטומציה מהנדסי בדיקות, אינטגרציה וולידציה. החברה מגייסת לתפקידי ניהול, מנוסים וגם ג'וניורים למגוון משרות.

סרטון תדמית: https://www.youtube.com/watch?v=iE2taKr1Dd4&t=25s

אתר קריירה: https://search-careers.gm.com/

מייל לשליחת קו"ח: ta.Israel@gm.com

שני ארנסט, ג'נרל מוטורס. יחסי ציבור,
שני ארנסט, מנהלת הגיוס של ג'נרל מוטורס/יחסי ציבור

"לפתח אלגוריתם ולחזות בו פועל בזמן אמת זה מרתק"

לדברי שני ארנסט, מנהלת גיוס של ג'נרל מוטורס: "ג'נרל מוטורס ישראל מושכת את מיטב הכישרונות בהייטק בשל סביבת עבודה ייחודית ובעלת משמעות. לעבוד בג'נרל מוטורס זה לעבוד בחברה שפועלת למען עתיד ירוק ובטוח יותר עבור כולנו, בסביבת עבודה שמקדמת חדשנות ודואגת לא.נשים בכל אספקט אפשרי".

ארנסט מוסיפה: "היכולת לעבוד מקצה לקצה כלומר, לפתח קוד או אלגוריתם ולחזות בו פועל בזמן אמת ברכבי הניסוי (רכבים חשמליים ואוטונומיים) במעבדות או ממש בנסיעה על כבישי ישראל, הופכת את העבודה היומיומית למרתקת במיוחד". ;

"אני כבר מעל חמש שנים בחברה ועדיין כשמגיע רכב חדש לצי רכבי הניסוי שלנו, או כשדלת המוסך נפתחת ויוצא רכב לניסוי, אני מתרגשת, ואני לא היחידה. אנחנו מגייסים עוד עשרות עובדות ועובדים לקבוצות שמפתחות וחוקרות את הרכב האוטונומי, החשמלי והמקושר, ומאפשרים סביבת עבודה מתקדמת וגמישה שמשלבת עבודה מהבית ומעודדת צמיחה והתפתחות אישית"

"אנחנו משקיעים היום הרבה מאמצים בגיוון תעסוקתי ובאיתור של א.נשים שאוהבים להשפיע ולעסוק בטכנולוגיה חדשנית, א. נשים שמעוניינם לקחת חלק ולהשפיע על עולם התחבורה העתידי", מסכמת ארנסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully