וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הטיפוח 417- מרחיב את השיווק מ-12 סניפים ל-90 סניפים בפריסה ארצית

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 11:52

המותג הישראלי הבינלאומי 417- מוצרי טיפוח המבוססים חומרים טבעיים, הנמכר בלעדית ברשת סופרפארם, מרחיב את פעילותו בישראל וישווק בכ-90 סניפים של הרשת ברחבי הארץ כולל מכירה באתר סופרפארם אונליין

המותג בבעלותו של מוטי פרידמן - אמן ופסל במקצועו - נוסד ב-2003 תוך ניצול מיטב האלמנטים של אמא אדמה, במטרה לעורר את החושים עם חוויית יופי בלעדית. הפילוסופיה המודרנית של מוטי נמשכת אל היופי ומעבר לו. כאמן, התשוקה המתמשכת של מוטי ליופי ולטוהר עוררה בו השראה ליצור מוצרי טיפוח לעור, ככלי לעזור לנשים להפוך לאומניות בעצמן תוך הגברת היופי הטבעי שלהן.

417- הנמכר ביותר מ- 30 מדינות באירופה ארה"ב ואסיה ומוערך במחזור מכירות של עשרות מיליוני דולרים ומשווק בארץ על ידי חברת שסטוביץ' שהחלה לשווק את מוצרי מותג 417- החל משנת 2020, ומהווה את המפיץ הראשון של החברה בישראל אחרי 17 שנה של פעילות מכירות 417- בבעלדיות לדיוטי פרי ולרשתות בתי מלון מובילים בישראל.

מותג הטיפוח 417-. יחסי ציבור,
מותג הטיפוח 417-/יחסי ציבור

השקות חדשות מתוכננות לרבעון הקרוב

מוצרי 417- מבוססים ומכילים מינרליים, רובם המכריע טבעוניים וכולם מבוססים על רכיבים טבעיים. צוות של כימאים במעבדות המחקר המובילות באירופה פיתחו את המוצרים עם נוסחאות המשלבות טכנולוגיה לשיפור נראות האור תוך התעוררות חושית.

המותג מציע מגוון מוצרי טיפוח לעור: קרמים לעור הפנים, פילינג, סרום, מסכות ועוד, מוצרים לגוף כדוגמת קרמים, סבונים, מלחים, בוץ לגוף ועוד ומוצרים בהתאמה לצרכי העור כדוגמת קרמים לטיפול בקמטים, פיגמנטציה, הצרת היקפים ועוד.

ברבעון הקרוב המותג ישיק 2 מוצרי טיפוח חדשים לטיפול בצלוליט כחלק מליין מוצרי הטיפוח הטבעוניים על בסיס ויטמינים, קפאין, תמציות צמחים ובוץ.

מותג הטיפוח 417-. יחסי ציבור,
מותג הטיפוח 417-/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully