וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחצות: פרסום תשובות בחינת ההסמכה של עורכי הדין

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 17:14

צוות של חברת LAWYERS, שכולל כ-50 משפטנים בכירים, יפתרו את בחינת הסמכה של לשכת עו"ד שנערכה היום והתוצאות יתפרסמו באתר בחצות. לבחינות ניגשו כ-2,750 מתמחים, לעומת 2,400 אשתקד

רועי ביטון עם אריקה סולומון וסר. מורג ביטן,
עו"ד רועי ביטון ואריקה סולומון וסר/מורג ביטן

צוות של חברת LAWYERS, שכולל כ- 50 משפטנים בכירים ומומחים במגוון נושאי הבחינה בלווי הוועדה האקדמית המייעצת של החברה, עובדים בשעות אלו על פתרון הבחינה כולל אסמכתאות מפורטות וניתוח נתונים כדי לפרסם היום בחצות באתר החברה את התוצאות של בחינת ההסכמה של לשכת עורכי הדין.

בנוסף, לאחר הבחינה יוכלו הנבחנים להעריך את ביצועיהם בבחינה באמצעות טופס מקוון באתר. הם יוכלו להקליד את התשובות אותן ענו בבחינה ולקבל הערכת ציון מוקדמת ישירות למייל. שירות זה ניתן בחינם לכלל הנבחנים שניגשו היום לבחינה.

לבחינה של לשכת עורכי הדין נגשו היום כ-2,750 מתמחים מכ-50 אוניברסיטאות, מכללות כולל מוסדות אקדמיים במזרח ירושלים וברשות הפלסטינית. בבחינה האחרונה של לשכת עורכי הדין בדצמבר ניגשו כ- 2,400 מתמחים ורק קצת יותר מ-50% עברו את הבחינה.

צוות של החברה, בראשותם של עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון, נפגשו היום עם אלפי נבחנים, בירכו אותם וחילקו מידע על האתר.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully