וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירים עולים כיתה: 'אופיס דיפו' מצהירה כי תוזיל ב-40% את סל המוצרים לביה"ס

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 10:21

הרשת, שנמצאת בבעלות רני צים, מודיעה כי לא תצטרף לטרנד עליית המחירים ואף תוזיל את סל המוצרים לביה"ס, תחת מותג הבית, בכ-40%. בנוסף, תשקיע הרשת כ-3 מיליון שקלים בהיערכות מאסיבית לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה

רשת אופיס דיפו למוצרי טכנולוגיה, ריהוט וציוד משרדי, הודיעה הבוקר כי היא לא מתכוונת להצטרף לטרנד עליית המחירים שאפיין בתקופה האחרונה את רשתות האלקטרוניקה והצריכה בישראל ואף תוזיל את סל המוצרים תחת מותג הבית.

סל המוצרים יכלול בין היתר ילקוט, ציוד תכולה, כיסא ושולחן לתלמיד, סלולר ואבזור נלווה לסביבת הלימוד מהבית בטווח מחירים שינוע בין 129 שקלים ועד 390 שקלים.

ההיערכות לקראת שנת הלימודים החדשה, בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים, תיכלול בין היתר: ירידים, פרסום, הכשרות לעובדים ועוד.

סל המוצרים לביה"ס יוזל ב-40%, אופיס דיפו. אתר רשמי,
סל המוצרים לביה"ס, תחת מותג הבית, יוזל בכ-40%, אופיס דיפו/אתר רשמי

ברשת הבינו כי תקופת הקורונה שינתה את הצרכים והדרישות של הלקוחות, ובהתאם לכך נדרשו לאפיין מחדש את תהליכי השיווק והמכירה, בתוך כך, הרחיבה הרשת את מגוון מוצרי הגיימינג, "עולם שהפך לפופולרי מאד בקרב ילדים ובני נוער והביא את הרשת להקים מחלקת ריהוט ייעודית לגיימרים", ציין אבי חזיזה, סמנכ"ל הקמעונאות של הרשת.

פעילות האונליין במגוון המוצרים ובכוח האדם, ובמקביל הוגברה מהירות האספקה לבית הלקוח ושירותי משלוחים מהיום להיום שהופעלו במגוון אזורים בארץ. במקביל, פועלים ברשת לקידום שת"פים מסחריים עם גופים עסקיים, פרטיים ומוסדיים לרכישות מרוכזות ומוזלות לציוד לימוד לעובדים ובני משפחותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully