וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג השיג תואר: בעל שליטה בקמן קפיטל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 11:16

הקבוצה שלו על הדשא מאבדת כוכבים, אבל בשוק ההון, הגלאקטיקוס של משה חוגג - עם שחקנים כמו ציון קינן, אייל לפידות וצבי אגמון, ממשיכים לסקרן. החברה הודיעה היום כי הדירקטוריון אישר את העסקה שתהפוך את חוגג לבעל השליטה בקמן קפיטל. חוגג: "ניתן לתוצאות לדבר"

השלמת עסקת קמן קפיטל: דירקטוריון חברת קמן קפיטל אישר אמש את השלמת עסקת רכישת קמן קפיטל וזאת בהמשך להודעה מיום 22 באפריל 2021. עם השלמת העיסקה יהפוך משה חוגג לבעל השליטה בחברה.

חוגג, יזם ההייטק והבעלים של בית"ר ירושלים, רכש את השליטה בקמן קפיטל בחודש אפריל על מנת שתשמש לפעילות עתידית בתחום הבלוקצ'יין והמטבעות הדיגיטליים.

שותפיו של חוגג לעיסקה הם, בין היתר: ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר, אייל לפידות, מנכ"ל הפניקס לשעבר ועו"ד צבי אגמון אשר יחד עם משקיעים נוספים יזרימו כ-30 מליון ש"ח לקופת החברה.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
משה חוגג: "מאמין שהתוצאות ידברו תוך זמן קצר" - ולא, הוא לא מתכוון לבית"ר/דני מרון

התחייב שלא לבצע פעילות מקבילה במטבעות דיגיטליים

חוגג נחשב למוביל מרכזי בתחום הבלוקצ'יין בארץ ובעולם. במסגרת רכישת השליטה בקמן קפיטל הוא התחייב שלא לבצע פעילות מקבילה במטבעות דיגיטליים בעסקיו הפרטיים. כלומר, אם שחקני בית"ר בנו על מענקים בביטקוין, הם כנראה יקבלו אותם בשקלים.

בנוסף, אישר הדירקטוריון הקמה של שתי חברות בנות: הראשונה תעסוק בתחום ה- NFT והשנייה בטכנולוגיות בלוקצ'יין לעולם הביטוח.

עוד נמסר בהודעת קמן קפיטל, כי נחתם הסכם הבנות לרכישת "אלגוז", אשר פיתחה טכנולוגיה לעשיית שוק (הוראת קנייה או מכירה מראש, כאשר נייר מגיע לשער נתון) בלמעלה מ-10 מהבורסות הדיגיטליות המובילות בעולם לרבות בייננס (בורסת הקריפטו שספגה מהלומה לפני כמה ימים, כאשר בריטניה סירבה לאפשר את פעולתה בתחומה). טכנולוגיה זו תהווה תשתית לפעילות DeFi (ביזור פיננסי) עבור קמן קפיטל.

כן הוציאה קמן קפטל זימון אסיפת בעלי המניות של החברה.

משה חוגג הגיב לידיעה בקצרה ואמר: "אני מברך על אישור הדירקטוריון ומתרגש לקראת העתיד. אנחנו ניתן לתוצאות לדבר במקומנו ואני מאמין שהם ידברו תוך זמן קצר".

מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן. נובמבר 2015. ראובן קסטרו
ציון קינן, לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים. מהשותפים הבולטים של חוגג בקמן קפיטל. יזרימו לחברה כ-30 מיליון שקל/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully