וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב ארנקים: ארנקי עמנואל נגד Apple Pay

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 12:29

רשת ארנקי עמנואל מודיעה היום כי תפסיק לקבל תשלום באמצעות Apple Pay ויתר הארנקים הדיגיטליים בכל חנויות הרשת. "ענף הארנקים הקלאסיים ספג פגיעה בעקבות כניסת Apple Pay לישראל". האם מדובר במלחמה אמיתית או בגימיק שיווקי?

פריחת הארנקים הדיגיטליים ובמיוחד כניסת Apple Pay לישראל מצמיחה מתנגדים מכיוונים לא צפויים. רשת ארנקי עמנואל, המותג הישראלי המזוהה ביותר בתחום הארנקים, מודיעה היום כי הרשת תפסיק לקבל תשלום באמצעות Apple Pay ויתר הארנקים הדיגיטליים באופן מיידי.

מרשת ארנקי עמנואל נמסר: "ארנק דיגיטלי מספק חוויית משתמש נחותה לעומת ארנק עור בעבודת יד. ארנקים קלאסיים מלווים את המין האנושי מזה מאות שנים ומשמשים אמצעי פרקטי לשמירה על אמצעי תשלום ובמקביל אקססורי אופנתי".

האם מדובר בקרב מדומה, כדי לייצר גימיק תקשורתי? ישפטו הגולשים, אבל לפחות ברשת ארנקי עמנואל שומרים על נימה רצינית.

דן גוטליזר, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של ארנקי עמנואל. יחסי ציבור,
דן גוטליזר, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של ארנקי עמנואל/יחסי ציבור

קריאה לחרם עולמי מצד יצרני הארנקים

"ארנק הוא מסוג הפריטים שאדם מחזיק רק אחד, כמו טלפון או מכונית, כך שהוא חלק מהסגנון הייחודי ומהמיתוג האישי שלו. שום גימיק טכנולוגי, אפילו לא כזה שמקודם על ידי חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, לא יצליח להפחית את הפופולריות של ארנק פיזי".

דן גוטליזר סמנכ"ל השיווק הגלובלי של ארנקי עמנואל הוסיף: "אנו קוראים ליצרני ארנקים מובילים מרחבי העולם, להצטרף ליוזמה ולסרב לקבל תשלום באמצעות Apple Pay, שחקן חדש המתיימר לנגוס נתח שוק בתעשייה בת מאות שנים המבוססת על חומרי גלם איכותיים, תפירה עילית, ידע ומסורת".

אפל פיי. יחצ,
אפל פיי בישראל/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully